Het maakt mij geen flikker uit of jij gaat slapen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Een van de weinige ja.
Oh boy, zal ik slapen? Eigenlijk wil ik hier niks van missen
Penisbaard, wat vind gij?
Is niet zo zeer nodig, hangt er vanaf wat je speeltquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet alle toetsen?
Een van de weinige?quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Een van de weinige ja.
Oh boy, zal ik slapen? Eigenlijk wil ik hier niks van missen
Penisbaard, wat vind gij?
HAHAHAHAquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof de moederneukende Krakatau mijn trommelvliezen uit elkander scheurt met een explosie van pure kanker.
<3quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het maakt mij geen flikker uit of jij gaat slapen.
Je zegt het zelf alquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een van de weinige?
Met 108 filmpjes staan er vast wel een paar online waar ik akkoorden laat zien.
Antwoorden is niet je sterkste punt wel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof de moederneukende Krakatau mijn trommelvliezen uit elkander scheurt met een explosie van pure kanker.
Ik kan best tegen kritiek, maar het moet niet TE worden, dat ik helemaal de grond in geboort wordt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 04:59 schreef Ayca het volgende:
Gast als je niet tegen kritiek kan waarom post je het dan überhaupt.
Dat heeft dan meer met je username te maken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kan best tegen kritiek, maar het moet niet TE worden, dat ik helemaal de grond in geboort wordt.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Antwoorden is niet je sterkste punt wel?
Ja.quote:
Zijn keyboard verkrachten, zijn moeder ophangen en de kat kapot slaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Laten we maar stoppen met bashen, straks gaat TS zijn keyboard kapot slaan, zijn moeder verkrachten en de kat ophangen.
Hoezo de vraag?, is algemeen bekend dat ik gitaar speel, staat op youtube 1 gitaar en 1 bas filmpje online van mij.quote:
Homoquote:Op maandag 16 augustus 2010 05:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoezo de vraag?, is algemeen bekend dat ik gitaar speel, staat op youtube 1 gitaar en 1 bas filmpje online van mij.
De stem van het volkquote:Op maandag 16 augustus 2010 04:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Al die figuren hier hebben geen youtube filmpjes online staanquote:Op maandag 16 augustus 2010 05:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoezo de vraag?, is algemeen bekend dat ik gitaar speel, staat op youtube 1 gitaar en 1 bas filmpje online van mij.
Dat is zo, wel zelf een user bashen, maar zelf niks uploaden omdat ze het er waarschijnlijk slechter vanaf brengen dan ik. Maar het niet toe durven geven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Al die figuren hier hebben geen youtube filmpjes online staan
Ik hoop dat er ooit een filmpje verschijnt van Braddie waar hij een kazige riedel speelt terwijl zijn vrienden zijn gitaarcollectie in zijn schedel beuken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Al die figuren hier hebben geen youtube filmpjes online staan
Wat een kanker gedachtes heb jij, serieus gast.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ooit een filmpje verschijnt van Braddie waar hij een kazige riedel speelt terwijl zijn vrienden zijn gitaarcollectie in zijn schedel beuken.
HAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op maandag 16 augustus 2010 05:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ooit een filmpje verschijnt van Braddie waar hij een kazige riedel speelt terwijl zijn vrienden zijn gitaarcollectie in zijn schedel beuken.
Ik gaf toch net een link.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zo, wel zelf een user bashen, maar zelf niks uploaden omdat ze het er waarschijnlijk slechter vanaf brengen dan ik. Maar het niet toe durven geven.
Hoe treurig kan je worden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 05:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:03 schreef Braddie het volgende:
Ik heb vandaag weer een paar fototjes genomen.
De D900 heeft echt een tyfus camera ondanks de 3.0mp.
Mijn huis: [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Piano van school: [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Busje waar ik mee word gebracht/gehaald: [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Vijver van de kinderboerderij van school: [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ].
Binnekort meer foto`s(Weet nog niet waarvan:P).
Dit zijn ze trouwens niet allemaal, een heleboel zijn mislukt, de N73 maakte veeeeeeeel betere foto`s.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |