abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85336857
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:18 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja :)
Bij AP heb ik nog wel vaak het idee dat hij dingen verzint, eigenlijk wel minimaal de helft van z'n topics. Bij Braddie (helaas) niet.
pi_85336858
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ja. :'). En TS is ook die haas die een meisje uit Amsterdam ging daten en haar vervolgens publiekelijk ging afzeiken. :').
Dat topic lees ik net pas. TS is gewoon in algemene zin niet zo heel goed met mensen ;).
pi_85336859
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Vrienden.
Niet echt dus.
pi_85336865
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:19 schreef blckbb het volgende:

[..]

Vind je dat nu nog een fijn forum? Oke je wilt met ensen in discussie gaan, welke discussie? Je word continu de grond ingetrapt bij ieder topic dat je opent en vervolgens probeer je je nutteloos te verdedigen met posts, wat het vaak alleen maar erger maakt. Dus over welke discussie hebben we het nu?
Jij begrijpt het niet. :{w
pi_85336867
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Bij AP heb ik nog wel vaak het idee dat hij dingen verzint, eigenlijk wel minimaal de helft van z'n topics. Bij Braddie (helaas) niet.
Ik hoop nog steeds dat hij wel een héél erg goede troll is stiekem :')
pi_85336869
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:21 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat is zo :@ Sorry, wat doe ik hier, ik hoor in het hoekje van mn kamer mijn nagels te bijten en te fappen, sorry :@ :@
pi_85336874
Jezus wat een gast die TS :')
pi_85336881
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:21 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ik hoop nog steeds dat hij wel een héél erg goede troll is stiekem :')
Een soort BHFH?
pi_85336882
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:21 schreef sig000 het volgende:

[..]

Wat moet hij begrijpen?
Ik snap het wel.

Kijk, ik ga graag met mensen in discussie, mochten er discussie`s zijn waarin ik niet tot de grond wordt afgezeken.

Eerlijk is eerlijk, het is een fijn forum, zolang het maar geen gekanker is naar mij toe steeds, dat zorgt er voor dat ik m`n zelfvertrouwen en zelfrespect verlies....

Misschien had je toch gelijk en moet ik me maar niet meer zo vaak tonen op het forum, altijd als ik iets doe is het wel BackFire.
pi_85336884
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:22 schreef Sok. het volgende:
Jezus wat een gast die TS :')
Altijd lachen met die Braddie, de nieuwe Paul van Fok!
pi_85336885
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:23 schreef sig000 het volgende:

[..]

Een soort BHFH?
Zolang zit sok nog niet op fok. :')
pi_85336886
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat moet hij begrijpen?
Ik snap het wel.

Kijk, ik ga graag met mensen in discussie, mochten er discussie`s zijn waarin ik niet tot de grond wordt afgezeken.

Eerlijk is eerlijk, het is een fijn forum, zolang het maar geen gekanker is naar mij toe steeds, dat zorgt er voor dat ik m`n zelfvertrouwen en zelfrespect verlies....

Misschien had je toch gelijk en moet ik me maar niet meer zo vaak tonen op het forum, altijd als ik iets doe is het wel BackFire.
:')
pi_85336888
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:23 schreef blckbb het volgende:

[..]

Altijd lachen met die Braddie, de nieuwe Paul van Fok!
Geen kwaad woord over Paul.
pi_85336889
quote:
(23:18) Bradley: ja.
(23:18) Bradley: maar kijk
(23:19) Bradley: een TYROS-2 is beter EN... Met een uitkering is het makkelijker
(23:19) eresix@gmail.com: viewe kankerhond dat je bent, mijn belastingsgeld :we:
(23:19) Bradley: ja eh, Care
(23:20) eresix@gmail.com: hmja, nouja, ik ontvang dan elke maand ook wel 4 keer meer, en jij bent toch te dom voor welk beroep dan ook, mss is het ook wel idd goed zo
(23:21) Bradley: nou eh nee...
(23:21) Bradley: te dom voor elk beroep?
(23:22) Bradley: autowasser miss? vuilnisman.... Keyboarddemonstrateur... Pianostemmer anyone?
(23:23) eresix@gmail.com: nuff said
(23:24) Bradley: wat nou nuff said?
(23:25) eresix@gmail.com: pianostemmer ga je het hele land door elke dag piano's stemmen? hoeveel piano's denk je dat er zijn? om de hoeveel tijd denk je dat zo'n slet gestemd moet worden? dit zou toffe wiskunde zijn, maar daar ben je te dom voor. dat is gewoon zo'n verkopen van een winkel, die dat dan voor je komt doen. en voor verkoper, sorry, ben je te dom.
(23:29) Bradley: Er zijn gemiddeld zo`n 150-250.000 piano`s in NL, Elke maand moeten ze gestemd worden omdat het levende instrumenten zijn(Hout) dus zeg dat ik er 4 per week stem A 80euro per keer dat zijn er 16, En 16 x 80 is 1280euro per maand
(23:29) eresix@gmail.com: geen mens dat zn piano elke maand laat stemmen, mafkees
(23:31) Bradley: jawel, Dat is gebruikelijk als je een piano hebt, Je koopt niet een piano om er nooit wat mee te doen, maar om er ook echt geld aan uit te geven door hem meerdere malen per jaar te stemmen en er zijn ZAT mensen ie hem 1x per maand of zelfs MEERDERE KEREN per maand laten stemmen om de natuurlijke nuances van het instrument te behouden...
(23:32) eresix@gmail.com: ik weet zeker dat jij je teringhard afrukt op foto's van witte piano's.
(23:33) Bradley: Ja man altijd lekker, En sowieso die piano waren eerst zwart maar doordat jij zo gefacineerd daar door bent heb jij ze alvast onder gecumt
(23:34) RSX: gecumd*
pi_85336890
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

:')
Het is zo ;)
pi_85336892
quote:

[..]

Wat moet hij begrijpen?
Ik snap het wel.

Ja en hoe komt 't? Omdat je reputatie al -10 is. Heel Fok! kent de naam Braddie en niet onder een positieve manier.

Sorry, maar ben ik nu de enige die op een relatief rustige manier je probeer te vertellen dat je jezelf keihard voor lul zet op dit forum :? Wel respect voor je dat je daarna toch gewoon doorgaat, daar niet van.
pi_85336893
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:25 schreef Sok. het volgende:

[..]

:') Mensen die Paul niet willen wurgen.
pi_85336894
quote:

[..]

Wat moet hij begrijpen?
Ik snap het wel.

Gewoon een eerlijke en goede post van je. ^O^
pi_85336895
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:25 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Hoe kom je hier aan? :D .
Dit is zeker 2 jaar oud :')
pi_85336896
je piano elke maand laten stemmen door een ander :')
pi_85336897
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:23 schreef sig000 het volgende:

[..]

Een soort BHFH?
BHFH is heilig vergeleken met deze onzin. :')
pi_85336898
quote:

[..]

Wat moet hij begrijpen?
Ik snap het wel.

Je zelfvertrouwen verliezen, omdat iemand je uitscheld op het internet :')
pi_85336899
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:25 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ja en hoe komt 't? Omdat je reputatie al -10 is. Heel Fok! kent de naam Braddie en niet onder een positieve manier.

Sorry, maar ben ik nu de enige die op een relatief rustige manier je probeer te vertellen dat je jezelf keihard voor lul zet op dit forum :? Wel respect voor je dat je daarna toch gewoon doorgaat, daar niet van.
Je bent zo`n beetje de enige ja.
pi_85336900
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:25 schreef Sok. het volgende:

[..]

Paul is een echt feestbeest, joker 1e klas op een goede manier. Maar qua grijnsniveau komt Braddie erg in de buurt, maar op een negatieve manier. Hihi <3
pi_85336901
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 04:28 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je bent zo`n beetje de enige ja.
Je zet jezelf voor lul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')