Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:50 schreef Dqod het volgende:
Door al dat platkuier'n krijg ik echt zin om de kroeg in te duiken met een stel tukkersen woar haj dat dacht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:
In almeloooo u_uquote:
das 'n eind votquote:
Mhm.. Mu'k eerst geld he'mquote:
Whihi .. Ik ben ook keiliefquote:
Zulks een koude begroeting...quote:
JUSTIN LEKKERE GEIL BEER VAN MEquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zulks een koude begroeting...
quote:birthingwmn: hey i saw you on a random yahoo profile list!
drizzt: oh heyI hope you're no a bot...
birthingwmn: nopewould you like to roleplay a birth with me?
drizzt: lolwut?
birthingwmn: a childbirth, would you like it?
drizzt: lol no
birthingwmn: ok sorry to interrupt you
*birthingwmn is offline*
quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
JUSTIN LEKKERE GEIL BEER VAN ME![]()
![]()
Tot zo dan schatjequote:
BIJNA MIDDAGquote:
You win some, you lose some, it's all the same to meeeeee \m/quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
if you like to gamble i tell you i'm your man \m/
Niet gereageerd of niet gelezenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Assiej het volgende:
@Nathalie, zijn er nog mensen bij je thuis geweest of gaan ze nog komen of hebben ze niet gereageerd
Ooh dus komt mooi uit dan hahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet gereageerd of niet gelezen
Ben ook een beetje te druk achterafDus wordt 'm ook niet..
Ennn, goedemorgenmiddag
Nee, heb nog 50+ uur te gaanquote:
Optimisme is een goede eigenschap u_uquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef Arnax het volgende:
[..]
Nee, heb nog 50+ uur te gaanMaar ik ben optimistisch
Valse hoop? Had ik je laten denken dat het al vrijdag is?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Optimisme is een goede eigenschap u_u
Maar door je opmerking kreeg ik wel valse hoop.. Daar kun jij natuurlijk niks aan doen eh!
Pfff ik ben nou al weer toe aan weekend
Bestaan er geen programmatjes die je kunt downloaden en op de tel kunt zetten waarmee je sms / bel kunt blokeren?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef Intelligence het volgende:
Weet iemand toevallig of je nummers kan blokkeren bij t-mobile? Word hele tijd gebeld door iemand waar ik geen contact mee wens
Beffen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
BIJNA MIDDAG
Werd tijd ook zeg, kutjebef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Dat kan ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef Intelligence het volgende:
Weet iemand toevallig of je nummers kan blokkeren bij t-mobile? Word hele tijd gebeld door iemand waar ik geen contact mee wens
Ik heb zon ouderwetse LG telefoon op t moment, die kunnen namelijk tegen een stootje (is van RVS gemaakt), lijkt me niet dat hier een programma op geinstalleerd kan wordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bestaan er geen programmatjes die je kunt downloaden en op de tel kunt zetten waarmee je sms / bel kunt blokeren?
Zonder veel gezeur bij t-mobile zelf? Weet je ook hoe?quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:54 schreef Arnax het volgende:
[..]
Valse hoop? Had ik je laten denken dat het al vrijdag is?![]()
Gezien de weekenden ben ik tegenwoordig blij als het weer maandag isTenminste weer een beetje rust
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Beffen?Thnx.. Ik geef lieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nee, want ik heb geen T-Mobile. Je kan ook gewoon even de klantenservice bellen als de blokkeerfunctie niet gewoon op je telefoon staat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik heb zon ouderwetse LG telefoon op t moment, die kunnen namelijk tegen een stootje (is van RVS gemaakt), lijkt me niet dat hier een programma op geinstalleerd kan worden
[..]
Zonder veel gezeur bij t-mobile zelf? Weet je ook hoe?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets ja
Nja op zich maakt t voor mij ook niet zoveel uit.. s'Weekends poets ik net zo hard als doordeweeks op m'n werk
T'is mie wat
[..]
Thnx.. Ik geef lieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:
kom maar brengenquote:
Veeleisend mannetje jij eh!quote:
tot half 5 Goor, daarna Sint Isidorushoevequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Veeleisend mannetje jij eh!
Waar moet ik heen dan
Potverdorie, ik moet om half 5 wegquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tot half 5 Goor, daarna Sint Isidorushoeve
Doe dat maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Potverdorie, ik moet om half 5 weg
En waar de poep ligt Sint Isidorushoeve O_o
Haha t zegt me helemaal niks.. Ff maps.google-en dan maar
bij mij in de straat is er geen streetviewquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef Dqod het volgende:
Nou jaaaaaaaaaa zeg.. Wil ik google streetview doen.. KAN UT NIET!
Omdat jouw plaats nog niet is ontdekt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij mij in de straat is er geen streetview
Okéquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eindelijk weer echte Bruce uithalen op het nieuwe album
Ik loldequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat jouw plaats nog niet is ontdekt?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat jouw plaats nog niet is ontdekt?
Wat is je eerste mening qua muziek? Klinkt het hele album als El Dorado?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eindelijk weer echte Bruce uithalen op het nieuwe album
Nee, het klinkt erg lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat is je eerste mening qua muziek? Klinkt het hele album als El Dorado?
Oh, die vond ik echt kut, op FotD zelf naquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eerste instantie deed het me denken aan het FotD album
Ik vind 'm echt lekker jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:30 schreef GimmeGore het volgende:
Serieus, vind je het echt een goed album?
Ik vind het een wanproductie eerste klas![]()
Na Brave New World hadden ze echt moeten ophouden.
Hmm, DoD kon ik nog wel waarderen, maar AmoLaD was echt te matig iddquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:30 schreef GimmeGore het volgende:
Serieus, vind je het echt een goed album?
Ik vind het een wanproductie eerste klas![]()
Na Brave New World hadden ze echt moeten ophouden.
Verwacht dat niet op tFFquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werd ons trouwens niet beloofd dat ze weer Trooper-achtige songs zouden schrijven?
Nee joh, nog voor Killersquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ze hadden bij no prayer al moeten stoppen
die worden samen met je autoradio gejat, ik zou kopieën makenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik weet trouwens wel dat ik standaard een lading Maiden cd's in m'n autootje ga hebben
Hmmm okequote:Op maandag 16 augustus 2010 15:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die worden samen met je autoradio gejat, ik zou kopieën maken
Ok die was ook bout, maar geen reden om te stoppen, want daarna kwam Bruce weer terugquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ze hadden bij no prayer al moeten stoppen
Brucequote:Op maandag 16 augustus 2010 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok die was ook bout, maar geen reden om te stoppen, want daarna kwam Bruce weer terug
hej 't al geregeld met je maitressehostess?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik mag een uurtje eerder weg omdat ik afgelopen donderdag een uur langer ben doorgegaanKan ik iig even eten voordat ik naar Bunschoten moet voor mn kamer
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hej 't al geregeld met je maitressehostess?
verrektequote:
Justin heeft een nieuwe kamer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:31 schreef omearos het volgende:
hoi
Weer klaar met werken voor vandaag. Hier nog wat gebeurd?
Nicolequote:
toen ik opmoest voor theorie hadden ze de grens net naar 6 fouten opgehoogd, gelukkig had ik er maar 5quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
1 fout teveel in een oefenexamen
Hehehe, het echte leren moet nog beginnen hequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen ik opmoest voor theorie hadden ze de grens net naar 6 fouten opgehoogd, gelukkig had ik er maar 5
alvast succesquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, het echte leren moet nog beginnen he
Dankjequote:
hej nieuwe telefoon Wouter?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, een deel van de contacten gesynct met de mobiel.
weet iemand ook hoe ik apps kan kopen in NL zonder creditcard?
Jawelquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:29 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, een deel van de contacten gesynct met de mobiel.
weet iemand ook hoe ik apps kan kopen in NL zonder creditcard?
nee, dat ding hek al vanaf februari ofzo. maar 't is nog nooit gelukt de contacten te syncen.quote:
wat voor ding hej dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat ding hek al vanaf februari ofzo. maar 't is nog nooit gelukt de contacten te syncen.
nee Android.quote:
SE Xperia X10quote:
wel aardig. alleen dat alles via google gaatquote:
quote:
Gaafquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb ook tekeningen gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou willen dat ik zo mooi tekenen konquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb ook tekeningen gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op m'n werk heb ik nog veel mooiere, maar die mag ik niet laten zienquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
!! Mooi Wouter. Om in te lijsten zo mooi.
ja hequote:Op maandag 16 augustus 2010 23:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo mooi tekenen kon
Jij ook, vrees dat ik de hele week tegen ziek zijn aan ga hangen, en a.s. weekend als ik de tv opnames heb strontziek ben...quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:31 schreef Assiej het volgende:
hmm ziek aan het worden ?
ik ga maar slapen, doeg allen
Ik ga vanmiddag langs de beste vriend..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:52 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jij ook, vrees dat ik de hele week tegen ziek zijn aan ga hangen, en a.s. weekend als ik de tv opnames heb strontziek ben...![]()
Kan niet slapen, dus maar ff gaan studeren in de vrije tijdVoel me best kansloos
Das snelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:31 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb mijn tekening af *foto's uploadt*
Ja, als ik eenmaal inspiratie heb, stop ik niet voor de tekening af isquote:
Dus werd een latertje vanacht ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als ik eenmaal inspiratie heb, stop ik niet voor de tekening af is
[ afbeelding ]
Dit is het resultaat
heb je mooi gedaan Sanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als ik eenmaal inspiratie heb, stop ik niet voor de tekening af is
[ afbeelding ]
Dit is het resultaat
Hoelang ben je er in totaal mee bezig geweest dan ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:45 schreef Samzz het volgende:
Nee, uur of twaalfIk heb vandaag een puntjes nog even op de I gezet en ben tevreden met het resultaat.
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:51 schreef Samzz het volgende:
Ongeveer zeven uur, schetsen, kleuren en afwerken.
Goed goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe is het eigenlijk met Samzz en Assiej?![]()
afgezien van dat de vakantie voorbij is en ik weer aan het werk ben; goedquote:
Matig,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe is het eigenlijk met Samzz en Assiej?![]()
Alles, behalve mensen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
teken je alleen paarden, of ook andere dingen?
Nee. Ik doe het als hobby. Maar veel van de tekeningen die ik maak zijn opdrachten en daar krijg ik dus geld voor.quote:
ja, hier regent het de hele ochtend al volle bakquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:16 schreef norich het volgende:
[..]
Hee Remco![]()
Daar ook zulk deprimerend weer?
Mja hier dus ook. Lijkt wel herfst zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, hier regent het de hele ochtend al volle bak
gelukkig moet ik werken, anders had ik nog harder gebaald van het weerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:29 schreef norich het volgende:
[..]
Mja hier dus ook. Lijkt wel herfst zo
ik werk op een accountantskantoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:36 schreef Intelligence het volgende:
@ReMcOrE, wat deed jij ook alweer voor werk?
Ja vanmiddag naar de dokter.. sukkel al paar wekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
matig omdat je je ziekjes voelt?hier dus wel goed...
Hoeveelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik doe het als hobby. Maar veel van de tekeningen die ik maak zijn opdrachten en daar krijg ik dus geld voor.
geen idee. moet je daar voor betalen dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:41 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of er iets interessants in dat "welkom in Enschede" pakket van de gemeente zit?
nee, maar het is kloteweerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen idee. moet je daar voor betalen dan?
Afhankelijk van de afmetingen. Deze wat ik net heb neergezet is op A3 formaat, die doen zo rond de 50 euro, afhankelijk weer van methode (potlood, pastel, grafiet, verf).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoeveel
wie weet als ik ooit een puppy koop weet ik wat ik moet neer leggen
Nee, deze is van een foto, het was een opdrachtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:55 schreef rulerofdeath het volgende:
mooie tekening San
heb je dit helemaal vanuit 't niets opgetekend of overgetekend van een foto oid?
Valt ook nog wel meequote:
quote:
joah, maar dan moet je 't niet te moeilijk makenquote:
dan hoop ik voor je collega dat je aan de kant van apeldoorn zitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:37 schreef Intelligence het volgende:
Opmerking van de dag, een collega net tijdens de lunch: "En voor zover ik weet, ligt Groenlo toch echt aan de andere kant van de Ijssel" ....
Nee toch echt Enschedequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je collega dat je aan de kant van apeldoorn zit
quote:
dat wordt een hele toffe UI kerelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef Robinhoo het volgende:
Wouter
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
alles 2/3 seconden en in 60 x 60?
zou echt mooi zijn jongehhh.
ik zal d'r vanaamd even naar kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef Robinhoo het volgende:
Wouter
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
alles 2/3 seconden en in 60 x 60?
zou echt mooi zijn jongehhh.
ik mag binnenkort dan echt m'n abonnement verlengen, bevalt je HD2 nog steeds?quote:
dat opladen overleef ik welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef Robinhoo het volgende:
Enige nadeel is als je veel internet etc gebruikt, zeker 1 keer in de 2 dagen opladen (meestal nog wel eerder) voor de rest topding.
Het is welgeteld 6 kilometer van Groenlo (toenmalige huis van een vriendin) naar de grens, dat vind ik bijna Duitsland.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Valt ook nog wel mee, wel mooi daar, kwam er soms voor t werk wel eens. Erg rustig.
ik woon hemelsbreed ook 11 km van de grens af, dus ook bijna in Duitslandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het is welgeteld 6 kilometer van Groenlo (toenmalige huis van een vriendin) naar de grens, dat vind ik bijna Duitsland.
zaterdag Decibel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:15 schreef haakon het volgende:
[..]
[..]
jawat een geniale vakantie, niet normaal
Ik ben met 3 km in Duitslandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het is welgeteld 6 kilometer van Groenlo (toenmalige huis van een vriendin) naar de grens, dat vind ik bijna Duitsland.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:15 schreef haakon het volgende:
[..]
[..]
jawat een geniale vakantie, niet normaal
Wijf sms't net: k heb niets gehoord van m'n vriend, dus sorry, maar geen kaarten...quote:
okequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef Robinhoo het volgende:
Wouter het hoeft niet meer, heb het al voor elkaar
ik bedoel meer qua cafés enzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja heeel mooie cultuur, mooie gebergtes daar enzo
ik heb nog 2 kaartjes te koopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Wijf sms't net: k heb niets gehoord van m'n vriend, dus sorry, maar geen kaarten...
Mij hele vakantie blij maken met een dood vogeltje
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja heeel mooie cultuur, mooie gebergtes daar enzo
2 van de 3 kameraden waar ik mee zou gaan zijn vorige week afgehaakt, dus heb 2 van de 4 kaarten overquote:
Bij de mac nasi eten?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lekker nasi koken voor op 't werk vanavond
Heb liever nasi (quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:34 schreef Redbaron het volgende:
joh jij kunt op t werk veel lkkrder eten!
Ja preciesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik neem ook zo vaak bami/nasi of een tosti mee
kan ik me best voorstellen als je de hele dag d'r achter staat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet van Mc eten
Nee daarom, en ik heb nu zin in nasi. Dus wat houdt me tegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan ik me best voorstellen als je de hele dag d'r achter staat.
En om nou zo vaak van dat mc voer te eten lijkt me ook niet goed.
(nog) niemandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee daarom, en ik heb nu zin in nasi. Dus wat houdt me tegen
en 1 over voor mij ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 van de 3 kameraden waar ik mee zou gaan zijn vorige week afgehaakt, dus heb 2 van de 4 kaarten over
Ik wil je wel tegen komen houden, lang geleden dat ik nasi heb gegetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee daarom, en ik heb nu zin in nasi. Dus wat houdt me tegen
Wil niet zeggen dat mijn aderen niet dicht kunnen slibbenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef Redbaron het volgende:
jij kan t nog hebben toch david, ie bunt jah graatmager
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik wil je wel tegen komen houden, lang geleden dat ik nasi heb gegeten
sambalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze keer nog niet eens zo heel scherp, maar drie theelepels sambal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |