De luxe van op kamers wonen... een keuken en een bed in dezelfde ruimte. Raam moest even open zodat de kooklucht eruit kon zodat ik vanavond niet met de geur van gekookte pasta in slaap hoef te vallenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
het hoort wel te werken idd een raam dicht doen.
warm is idd anders.
Beh, da's niet lekker. Maakt mij de aparte keuken stiekem wel waarderen, ondanks de troep die er vaak heerste.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De luxe van op kamers wonen... een keuken en een bed in dezelfde ruimte. Raam moest even open zodat de kooklucht eruit kon zodat ik vanavond niet met de geur van gekookte pasta in slaap hoef te vallen.
Roodzwartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ach ik raak er aan gewend geloof ik. Hoop wel ooit eens te kunnen gaan verhuizen.
Wat voor kleur Lovelylady?
En het is?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik faal.
Want: Mine zodra 'ie uitkomt
[ afbeelding ]
Nee er is NIKS waar ik me in kan vindenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ah leuk. Zo te zien nog altijd niet de blijvende UI gevonden?
Ik kan me heel erg vinden in knoflook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee er is NIKS waar ik me in kan vinden
Ik hou niet zo van knoflook, lief of nietquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef Ayca het volgende:
Je kan natuurlijk ook een ui nemen als UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |