Bio-ethanol!quote:
Boringquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zondag 15 augustus, 22:55: De noodlottige beklimming van de K2
Op 2 augustus 2008 komen elf bergbeklimmers om op de K2, nadat ze deze gevaarlijkste berg ter wereld eerder succesvol hadden beklommen. Het ongeluk werd veroorzaakt door een enorme ijslawine, die het klimtouw doorsneed. Bij dit ongeval waren ook twee Nederlandse bergbeklimmers betrokken, Wilco van Rooijen en Cas van der Gevel. Zij kunnen het nog navertellen, maar niet zonder de nodige lichamelijke offers.
We komen terugquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:30 schreef Hyundai het volgende:
Topic # 10 : 17.6 posts per minuut
Topic # 11 : 15. 8 posts per minuut
Ik moest denken aan de tv-kantine.quote:
Heb je die met Alberto gezien?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de tv-kantine.
Dan wordt het weer een soort KLBquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:31 schreef Hyundai het volgende:
Kom laten we HvNL belachelijk gaan maken
Is de bus toch?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:31 schreef Hyundai het volgende:
Eurolines
Daar reisde ik vroeger ook altijd mee.
K2 van K3 ?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zondag 15 augustus, 22:55: De noodlottige beklimming van de K2
Op 2 augustus 2008 komen elf bergbeklimmers om op de K2, nadat ze deze gevaarlijkste berg ter wereld eerder succesvol hadden beklommen. Het ongeluk werd veroorzaakt door een enorme ijslawine, die het klimtouw doorsneed. Bij dit ongeval waren ook twee Nederlandse bergbeklimmers betrokken, Wilco van Rooijen en Cas van der Gevel. Zij kunnen het nog navertellen, maar niet zonder de nodige lichamelijke offers.
Dan leest het heel.. vreemdquote:
Yolande Be Cool, ik ben wegquote:
Echte fans weten precies wanneer ik op TV ben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarom smste je niet even dat je vanavond weer op tv was?
puhquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Echte fans weten precies wanneer ik op TV ben.
America's hardest prisons is altijd dezelfde episodesquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:35 schreef Me_Wesley het volgende:
Trouwens vanaf 11u America's hardest prison gevolgd door Locked up abroad, mooie programma's zijn dat.
Vooral die domme drugssmokkelaars in Locked up Abroad
Dat is met die milf toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |