Wil ik dat wel wetenquote:
Dus ik kan nu met jouw menstruatiecyclus rekening houden..??quote:
beter dan een dode zeequote:
Waarom dacht ik precies hetzelfdequote:
Gewoon L.no die dreigde met een week zonder seks.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:44 schreef The_Dean het volgende:
Wat jullie niet zien is dat er net buiten beeld een boom van een neger met zijn 9mm staat
AAI DIE FUCKING KAT!!
Ik wil niehiet
AAI!!! *click
Was dat maar, dat was lang zo eng nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon L.no die dreigde met een week zonder seks.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:49 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon L.no die dreigde met een week zonder seks.
Omg, waar? welke zender? welke youtubelink? waar?quote:
NL3quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Omg, waar? welke zender? welke youtubelink? waar?
Jammer dat ik dat niet kon horen en nu rotzooi van die bauer komt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Ja weg hèLeuke knul hoor, Jamai, maar Mraz liedjes zijn niks voor hem
Hoewel Frans Bauer het nog slechter zou doen
braveheart natuurlijk eh.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:04 schreef Bravebart het volgende:
Waarom kijk ik dit ook
Ik ga wel film kijken
Uitzending gemist komt het vast wel opquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat niet kon horen en nu rotzooi van die bauer komt.
Uiteraardquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:04 schreef Bravebart het volgende:
Waarom kijk ik dit ook
Ik ga wel film kijken
Inderdaad die regen wacht maar even totdat je terug bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:50 schreef Etcetera het volgende:
Hier schijnt het te gaan stortregenen straksMaar dat moet maar even wachten
ik moet pasfoto's maken en naar het gemeentehuis
Mooi zo.quote:Mijn vakantie was geweldig
thuis. Ik had gisteren net zo goed naar mijn werk kunnen gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Vind ik wel![]()
Dat klinkt niet tofWaar zit je ergens?
Ja, iets van 21 mm ofzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad die regen wacht maar even totdat je terug bent.![]()
[..]
Mooi zo.![]()
Je zal nu maar vakantie hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren heeft het hier de hele dag geregend. Wat normaal in de hele maand valt, is allemaal gisteren gevallen, dus als het goed is zijn we er nu weer van af.
Spuit 11!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vandaag is grijs hoor, niet rood.
Bart, ik, Bart? Geen idee?quote:
Ik ook niet.quote:
Dat ook!quote:
Mmh, dan zal het wel nietquote:
quote:* FN (motorfiets), motorfietsmerk geproduceerd door de wapenfabriek in Herstal
* FN (toetsenbord), een toets op sommige toetsenborden
* Fabrique Nationale de Herstal, of de Fabrique Nationale d'Armes de Guerre, een wapenfabriek in Herstal (België)
* Financieel netwerk in de economie
* Front National (België), een Belgische politieke partij
* Front National (Frankrijk), een Franse politieke partij
* Fundamental number, een term uit de celbiologie die slaat op het aantal armen van chromosomen
Dean heeft een bandjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef Bravebart het volgende:
Mja, ik heb geen bandje dit jaar, dus ik kom nergens binnenToen maar kansloos cocktails moeten hakken gister.
quote:
21?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, iets van 21 mm ofzoEn vandaag zou er nog meer vallen
Mja, klopt geen fuck van, want het is vandaag ook gewoon -bijna- droog geblevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
21?Onze regenmeter gaf 57 aan.
![]()
Ik had het over gisteren. Vandaag is het inderdaad een stuk minder nat. Maar nog steeds erg grijs.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, klopt geen fuck van, want het is vandaag ook gewoon -bijna- droog gebleven
Gister heeft het wel fiks gehoosd jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het over gisteren. Vandaag is het inderdaad een stuk minder nat. Maar nog steeds erg grijs.
Vanaf donderdag gaat de temperatuur weer naar boven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gister heeft het wel fiks gehoosd jaMooi in de sproeiregen naar huis gefietst vannacht
En net weer
Idd, het was gister echt veeeeel te vochtigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf donderdag gaat de temperatuur weer naar boven.Hopelijk gaat het dan ook weer eens droog blijven, anders heb je weer van die plak-dagen.
Ik ben gisteren maar niet buiten geweest. Ik vond het iets te nat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, het was gister echt veeeeel te vochtigHet voelde gewoon alsof je in een badkamer stond met de douche aan, zo vochtig was het
Mja, ik werd van zoveel kanten ge-sms't of ik langs kwam dat ik toch maar ff op de fiets ben gestaptquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gisteren maar niet buiten geweest. Ik vond het iets te nat.
quote:
Je kon niet sms'en dat die andere persoon maar naar jou toe moest komen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik werd van zoveel kanten ge-sms't of ik langs kwam dat ik toch maar ff op de fiets ben gestapt
Neequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kon niet sms'en dat die andere persoon maar naar jou toe moest komen?![]()
En was er nog iets gebeurt? Behalve dat je doorweekt was.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeHet is OWee hier hè, dan gebeurt alles in de stad
Uuhm. Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En was er nog iets gebeurt? Behalve dat je doorweekt was.
Maar dat is Zeeland, alarmfase 2 is daar nauwelijks nog beruchtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
21?Onze regenmeter gaf 57 aan.
![]()
Bluf!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar dat is Zeeland, alarmfase 2 is daar nauwelijks nog berucht
Waar ze onbewust zin in mosselfeesten krijgen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
details!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:53 schreef jna het volgende:
Ik krijg een heel raar beeld bij mosselfeesten
Hahahaahahahahahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:55 schreef Bravebart het volgende:
Over Bløf gesproken!
Loopt een Kantonese vrouw door het Vondelpark, komt er opeens een Vietnamese man uit de bosjes gesproken die roept: "noem 2 popgroepen of ik maak je kapot, BAM!" Dus die vrouw zegt: "Bløf, doe maar!"
ik vind hem nu ook tof :pquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:55 schreef Bravebart het volgende:
Toen ik hem vannacht vertelde vond ik hem veel leuker
Hij is dan ook al erg oudquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:55 schreef Bravebart het volgende:
Toen ik hem vannacht vertelde vond ik hem veel leuker
Deze versie nietquote:
Ze kon ook zeggen: " Bløf, doe maar normaal en kom uit de kast!"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:55 schreef Bravebart het volgende:
Over Bløf gesproken!
Loopt een Kantonese vrouw door het Vondelpark, komt er opeens een Vietnamese man uit de bosjes gesproken die roept: "noem 2 popgroepen of ik maak je kapot, BAM!" Dus die vrouw zegt: "Bløf, doe maar!"
Die bestaat toch niet meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:02 schreef Bravebart het volgende:
Sowieso bestaat een Kantonese vrouw niet, maar ik dacht, dat hebben jullie toch niet door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat Kantonees een taal is en geen volkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat wist ik wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat Kantonees een taal is en geen volk
quote:
Best wel.quote:
Ik ben al geweest.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:48 schreef Bravebart het volgende:
Hallo Luctor! Ga je nog kermissen?
Op een enkeltje bedoel je? Daar mag je zo lang over doen als je zelf wilquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hier of er een bepaalde tijd zit tussen het vertrek en de aankomst met de trein?
Ik wil zaterdag eerst naar Rotterdam en daarna door naar Alphen. Maar zodra ik hier in de trein stap, moet ik dan binnen een bepaalde tijd in Alphen weer uitstappen. Of mag ik 's ochtends vroeg (de eerste trein) vanuit Middelburg naar Rotterdam pakken en dan de allerlaatste trein van Rotterdam naar Alphen.
Uh-ohquote:Technische universiteiten en de inlichtingendienst AIVD werken steeds nauwer samen om spionage door buitenlandse studenten tegen te gaan.
(...)
Wie voorop loopt op het gebied van ruimtevaart- of biotechnologie, kan veel geld verdienen of kennis gebruiken voor militaire doeleinden.
Ja precies! Ik zie niet welke definitie van 'buitenlanders' zij gebruiken, dus ik knijp 'emquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:14 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent vast aan het spioneren voor die tukkers
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef Bravebart het volgende:
Heeft nog niet echt wat opgeleverd hè?
Leuk hè, dat Google Translate!quote:
Geweldig!! Dag Bartjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Leuk hè, dat Google Translate!
Aντίο Yesje!quote:
Bouterse is daar nu weer aan de macht, dus zie wat het al heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef Bravebart het volgende:
Heeft nog niet echt wat opgeleverd hè?
Ja, op een enkeltje, maar dacht ook al zoiets, maar mijn vader bracht me aan het twijfelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op een enkeltje bedoel je? Daar mag je zo lang over doen als je zelf wilJe hebt betaald voor dat bepaalde traject, dus ik zou niet weten waarom je dan niet zelf mag kiezen hoe vak je in- en uitstapt
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Wij komen zaterdag op Omrop Fryslân met de band
Wereldwijd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:01 schreef Bravebart het volgende:
Ooooooooh, die kan ik wel ontvangen!
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef The_Dean het volgende:
Zaterdag tussen kwart voor twee en twee uur
Precies wat ik gedaan hebquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef DjRex89 het volgende:
Avond!
Net 4km hardgelopen in 20min, ik ben echt helemaal doodMn conditie is denk ik ook nog op vakantie..
Luctor!quote:
Dat wordt dus nog flink trainen voor de marathon :pquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:05 schreef DjRex89 het volgende:
Avond!
Net 4km hardgelopen in 20min, ik ben echt helemaal doodMn conditie is denk ik ook nog op vakantie..
Volgens mijn berekening doe ik er dan 3,5 uur over, nog best netjesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat wordt dus nog flink trainen voor de marathon :p
L.no!quote:
Ook wel, lekker aan het werk elke dagquote:
Ik zie kansen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ook wel, lekker aan het werk elke dagHeb ook nog redelijk contact met de meid van vakantie uit db dus miss binnenkort eens wat mee afspreken
Slaapse gast!quote:
Het PR team van Jordy van Loon spamt allemaal onbegrijpelijke dingen op hyvesquote:Laten we nu Radio NL eigenlijk de single van Jordy veel te weinig draait gaan naar de dag top 5 op de site.
Allemaal imagequote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:28 schreef Bravebart het volgende:
Nee man, die zijn veel te lui om te spioneren
Die mongool zou toch naar Duitsland gaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:29 schreef Bravebart het volgende:
Kan iemand deze zin even vertalen?
[..]
Het PR team van Jordy van Loon spamt allemaal onbegrijpelijke dingen op hyves
Oh dat kunnen we al hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Allemaal image![]()
Ondertussen zijn we in het diepste geheim bezig met het ontwikkelen van KFC-kip uit een kweekbakje
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Die mongool zou toch naar Duitsland gaan
In Leiden hè, in Delft kunnen we het alleen maar omzetten in alcohol.quote:
En apc bracka enzo kan je niet verstaan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:19 schreef Bravebart het volgende:
We komen hard, harder dan Flamman & Abraxas, 100.000 watt door je woofer, biatch!
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:25 schreef jna het volgende:
[..]
En apc bracka enzo kan je niet verstaan?
En het is notabene een blanke die het raptquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietOpgezwolle is een eitje, maar al die afkortingen en slang
Ja maar slang, ik trek dat niet als studentquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:30 schreef jna het volgende:
[..]
En het is notabene een blanke die het rapt
Over APC bracka hakka tjakka desert boot clarks ray ban plangaquote:
Nee. Zit hij verborgen onder de tafel?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:57 schreef Bravebart het volgende:
JaHij is niet dood! Zie je ook John Lennon?
Geen idee, ik heb hem ook niet kunnen vindenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee. Zit hij verborgen onder de tafel?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem ook niet kunnen vinden
quote:
Is het ook nietquote:
Dacht ik gelezen te hebbenquote:
Vampires suck had ik nog op tv gezien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dacht ik gelezen te hebbenNet als Titanic 2, Vampires Suck enzovoort
Ik heb hem gedownload, maar hij schijnt echt heeeel slecht te zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Vampires suck had ik nog op tv gezien.
Je hebt wel gelijk denk ik.
misschien ga ik hem ook downloaden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload, maar hij schijnt echt heeeel slecht te zijn
Bezint eer ge begint lijkt me het devies!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:29 schreef L.no het volgende:
[..]
misschien ga ik hem ook downloaden.
Failquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over APC bracka hakka tjakka desert boot clarks ray ban planga
Jwt.
Gefeli ouwe!quote:
Hey Bart, ben jij nou ook jarig vandaag?quote:
De naam zegt het dan ook al, hè.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Vampires Suck ís slecht. Echt heel slecht. Ik heb 'm op Campzone gekeken
Ja echt welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De naam zegt het dan ook al, hè.
Uuuh nee, voor mij duurt het nog een maand of 2quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hey Bart, ben jij nou ook jarig vandaag?![]()
Of is het een andere Bart die jarig is op hyves?Zou namelijk niet weten welke dan.
Hahahahaquote:Pascal, Tesla and Newton are playing hide and go seek.
While Tesla's counting to a hundred, Pascal runs off and hides behind a bush while Newton just draws a square in the dirt right behind Tesla and steps inside it. When Tesla is finished, he turns around and says right away: "I see Newton!" and Newton replies: "Not so fast, I'm a Newton over metre squared, that's a Pascal!"
Nee, eentje, maar ik heb geen idee welke Bart dat is.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh nee, voor mij duurt het nog een maand of 2Plus, je hebt mij niet op hyves
Jij hebt 2 jarige Barten dan vandaag?![]()
![]()
Wat dacht je vaaaaaan Dark_Angelus?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, eentje, maar ik heb geen idee welke Bart dat is.![]()
![]()
Zo ver ik weet, ken ik jou alleen als Bart.
Natuurkunde eerderquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Technische wiskunde grap?
Heet hij ook Bart?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dacht je vaaaaaan Dark_Angelus?
Mag ook.quote:
quote:1 Pa(scal) is gelijk aan 1 N(ewton)/m2
Ja johquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heet hij ook Bart?
Dat wist ik helemaal niet.![]()
Daarnaast wist ik ook niet eens dat ik hem als hyves-vriend had.quote:
Sorry hoorquote:
Ik denk niet dat de feuten hem al zullen snappenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:31 schreef jna het volgende:
Maar hij doet het vast goed op de introweek van de TU![]()
Beter dan die Kantonese vrouw
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:45 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben een paar jaar geleden wat feuten leren kennen op Campzone, waarvan we 1 op een gegeven moment standaard Fust noemden, want hij moest bier halen. Dat heeft zolang geduurd dat hij z'n nickname maar heeft veranderd naar Fust
quote:Dit jaar hebben we een heel bijzondere activiteit: de Turbo Polyp! Waag een ritje in deze supersnelle octopus!
Oeh.. spannend.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef Bravebart het volgende:
Whahahaha
[..]
[ afbeelding ]
Was ik nu maar feut
Jij hebt ook echt 0 respect voor de Turbo Polyp hèquote:
Dat was vroeger leuk, toen ik tien was, nu niet meer hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt 0 respect voor de Turbo Polyp hè
Oh ik vind hem nog steeds geniaalquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was vroeger leuk, toen ik tien was, nu niet meer hoor.
Naast mijn flatquote:
Maar de Russische competitie is dan ook een stuk sterker dan de Nederlandse.quote:
De Russische competitie staat anders wle boven onze competitie op de UEFA rankingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar de Russische competitie is dan ook een stuk sterker dan de Nederlandse.![]()
Alsof de UEFA niet corrupt is?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De Russische competitie staat anders wle boven onze competitie op de UEFA ranking
Hebben wellicht de Russische beker gewonnen?quote:Maar wat ik niet snap, die club waar PSV nu tegen moest (te lange naam jwt) debuteert dit jaar in de Russische Premier League en moet al gelijk tegen PSV voor een Euroleague plek
Goed punt! Bijna danquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof de UEFA niet corrupt is?
En alsof dat iets zegt over het niveau van de competitie.![]()
[..]
Hebben wellicht de Russische beker gewonnen?
quote:On May 16 2010, Sibir lost in the Russian Cup 2009-10 final against Zenit 0-1, but as Zenit qualified for the Champions League, Sibir will compete in the Europa League in 2010-11, for the first time in their history.
Dat wil inderdaad. En geen punten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:07 schreef Bravebart het volgende:
PSV slaat een enorm pleefiguur dus
Die ranking is gewoon gebaseerd op de Europese prestaties van de laatste jaren. Niks corrupt aan dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof de UEFA niet corrupt is?
En alsof dat iets zegt over het niveau van de competitie.![]()
[..]
Hebben wellicht de Russische beker gewonnen?
Omdat het een kutforum is?quote:
Ik heb al iets gezien op FB.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat het een kutforum is?Oh en iets met een baggergolf geloof ik.
Mja, dat dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al iets gezien op FB.
KLB > PUBquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat het een kutforum is?Oh en iets met een baggergolf geloof ik.
Sowieso niet!quote:
Héquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een gozer die GTST kijkt.
Je wil toch niet zeggen dat je dat kijkt, hè.quote:
Ik heb dat wel een tijdje gekeken jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je dat kijkt, hè.
Had ik net een klachtquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:13 schreef jna het volgende:
Ik ga nu GTST kijken want daar komtVivienne
Komend seizoen. Lees jij nooit de privé ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doet zij daar tegenwoordig aan mee?
uh.. nee, inderdaad, die lees ik nooit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:33 schreef jna het volgende:
[..]
Komend seizoen. Lees jij nooit de privé ofzo
Epic antwoordmodel is epicquote:This question should start with reading the question.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |