Kom nou niet aankakken met de FOK!policy tegen mij met je 60 posts.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:31 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
lees de fok policy maar @ http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
[..]
Waarom moeite doen om het open te laten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
we weten het nu wel; blijf dan gewoon weg hier
Ik wil meedoen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef Adfundum het volgende:
En dan zelf niet één zin foutloos posten in deze topic...
tis geen moeite hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:40 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waarom moeite doen om het open te laten?
oh?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef Adfundum het volgende:
En dan zelf niet één zin foutloos posten in deze topic...
Ik zat erop te wachten.quote:
dus je weet niks.....quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:48 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ik zat erop te wachten.
Engelse leenwoorden, weet je wel.
Je bent verliefd op mij he?quote:
je bent engquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Je bent verliefd op mij he?
Geef maar toe, i have that effect on women.
Zie post 2.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:57 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
je bent eng
maar wat vind je van de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef drumminggod het volgende:
Je hebt geen leven volgens mij.
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
loooooooooooooooooooooooolquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef Floxcie het volgende:
GeenWijn heeft haar naam geïnterpreteerd door GeenStijl. Bestel lekker een pizza en geniet ervan, in plaats van (dyslectische) mensen te corrigeren op FOK!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:05 schreef Dante_Alighieri het volgende:
[..]
Semper die het weer niet eens begrijpt. [afbeelding]
Advies: Google eventjes naar visa versa, zoek het desnoods op wiki voor mijn part.
waar slaat dit nou weer op? ben je dronken?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:54 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Denk je dat pubers geen Nederlands kunnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |