IS dat ding nou doorzichtig of staat er een spiegel achter?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijn TV zag er zo uit na 3 maanden, ook niet gezond
[ afbeelding ]
Whehe, ik had dat ook een keer, sommige jongensquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:16 schreef Goddelijker het volgende:
Ik word toegevoegd op Hyves door een meisje wat mij toen moest verwijderen van haar toenmalige vriend.
Ik krabbel: Heeeeeequote:Op zondag 15 augustus 2010 18:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, ik had dat ook een keer, sommige jongens
Whaha, ik zou meteen zeggen dat ze de tyfus kon krijgen.. Je wil toch niet omgaan met een teef die jou verwijderde omdat haar vriendje dat wilde?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik krabbel: Heeeeee
Krijg ik terug:
Heeee,
Jou ook lang niet gesproken, haha verwijderen om een reden, gelukkig hoeft dat nu niet meer!XD
maar hoe ist verder met jou? beetje leuke vakantie?
Daar werd ik toen voor uitgemaakt door die vriend van haar. Nu het uit is tussen die twee doet het hij dubbel zo erg.quote:
Nee, het IQ, moewhahahwhahwhahwh!quote:
Nee, lekker 14-jarige kindjes zoenen en neuken is lekker.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, ik zou meteen zeggen dat ze de tyfus kon krijgen.. Je wil toch niet omgaan met een teef die jou verwijderde omdat haar vriendje dat wilde?
XDquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik krabbel: Heeeeee
Krijg ik terug:
Heeee,
Jou ook lang niet gesproken, haha verwijderen om een reden, gelukkig hoeft dat nu niet meer!XD
maar hoe ist verder met jou? beetje leuke vakantie?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, ik zou meteen zeggen dat ze de tyfus kon krijgen.. Je wil toch niet omgaan met een teef die jou verwijderde omdat haar vriendje dat wilde?
Ze moest me ook van MSN verwijderen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:27 schreef VASND het volgende:
[..]moraalridder. Wat een ramp om iemand van Hyves te verwijderen.
Lekker strakquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, lekker 14-jarige kindjes zoenen en neuken is lekker.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze moest me ook van MSN verwijderen.
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lulquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, want met 16, 17, 18, of van mijn part 20 zijn ze niet meer strak.
Je weet dat als je ooit ruzie krijgt en zij (of vriendinnen) naar de politie stapt je de lul bent, no matter what?quote:
Ja en onder de elf is van papa zelfquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |