abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85315574
Ik ben 20 en ik heb jaren geen vriendin meer gehad laatste keer toen ik wel wat vriendinnen was toen ik 12 was maar na die tijd ben ik zonder een vriendin gaan zitten en ik heb ook nooit nog gezoend en daar zit ik mee, nu is mijn vraag hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer van het vrouwelijke aandacht kan genieten, zodat ik voor genoeg meisjes weer aantrekkelijker gevonden wordt? meisjes komen zelf ook niet op me af als ik ze niet aanspreekt en alhoewel ik de eerste stap waagt heb ik er nogal geen succes mee.
pi_85315648
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef hannekam het volgende:
Ik ben 20 en ik heb jaren geen vriendin meer gehad laatste keer toen ik wel wat vriendinnen was toen ik 12 was maar na die tijd ben ik zonder een vriendin gaan zitten en ik heb ook nooit nog gezoend en daar zit ik mee, nu is mijn vraag hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer van het vrouwelijke aandacht kan genieten, zodat ik voor genoeg meisjes weer aantrekkelijker gevonden wordt? meisjes komen zelf ook niet op me af als ik ze niet aanspreekt en alhoewel ik de eerste stap waagt heb ik er nogal geen succes mee.
Niet te veel jammeren. Als je relaxed blijft, komt het wel goed. Ga jezelf alleen niet zielig zitten vinden, want op dat soort lelijke boosheid knappen de meeste meiden af.

Komt wel goed, je bent pas 20 ^O^
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:05:05 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85315658
Gewoon die hannekam goed laten uitgroeien.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85315708
ach, je komt vanzelf iemand tegen, ik ben ook lelijk en heb het best getroffen.
pi_85315819
je schrijft genoeg.... maar ik geloof dat 1 al genoeg voor jou is.

Gewoon jezelf zijn en alles komt goed.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_85315825
Wel gewoon meisjes blijven aanspreken. Een beetje moeite doen is nooit verkeerd. Probeer wel altijd telefoonnummers uit te wisselen en daarna een nietszeggend smsje te sturen als: He leuk je te hebben ontmoet, zullen we nog eens afspreken? Je merkt daarna vanzelf wel dat je een keer beet hebt. ;)
pi_85315908
[quote]Op zondag 15 augustus 2010 18:06 schreef nightfall het volgende:
ach, je komt vanzelf iemand tegen, ik ben ook lelijk en heb het best getroffen.
Niet van toepassing

[ Bericht 15% gewijzigd door hannekam op 15-08-2010 20:20:45 ]
pi_85316000
Welkom in Nederland, Hanekam *O*

Ik ben ooit een jaar in het buitenland geweest, en toen had ik altijd wel een beetje of veel vrouwelijke aandacht tijdens het uitgaan. Eenmaal terug in Nederland mocht ik blij zijn als ik 1 glimlach op een avond had gescoord. Zo werkt dat nu eenmaal in dit koude kikkerlandje, en dus kun je je daar beter bij neerleggen. Een meisje dat op je afkomt en zegt: he ik vind je leuk. Zullen we samen wat drinken? zal namelijk nooit gebeuren....
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:17:42 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85316024
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:13 schreef hannekam het volgende:

[..]

Bij mij gaat het niet om mijn uiterlijk want lelijk ben ik absoluut niet. toch lijkt het alsof meiden me links laten liggen. Volgens mij straal ik onzekerheid uit want daar zit ik ook mee. Soms voel ik al die ogen van meiden op me branden waar ik tegemoet komt maar andere dagen lijkt het alsof ik geen oogcontact met meisjes krijgt, met andere woorden bedoel ik ermee dat ik nu minder vrouwelijke aandacht op straat heb.
Misschien is je manier van aanpakken gewoon slecht. Misschien ken je die ongeschreven sociale regels niet, waardoor je een slechte indruk maakt op de meeste meisjes.

In dat geval raad ik je aan om een boek te gaan lezen over de onderwerp.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85316391
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_85316753
Doe alsof je zelfverzekerd bent en wees assertief.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_85316873
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien is je manier van aanpakken gewoon slecht. Misschien ken je die ongeschreven sociale regels niet, waardoor je een slechte indruk maakt op de meeste meisjes.

In dat geval raad ik je aan om een boek te gaan lezen over de onderwerp.
Die stuk geschreven alinea over die ongeschreven sociale regels vat ik niet. begrijp niet wat er mee bedoelt of mee wilt bereiken? leg es uit
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:00:59 #13
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85317341
Bagger verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_85317474
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:04 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Niet te veel jammeren. Als je relaxed blijft, komt het wel goed. Ga jezelf alleen niet zielig zitten vinden, want op dat soort lelijke boosheid knappen de meeste meiden af.

Komt wel goed, je bent pas 20 ^O^
Ah, dat doe ik dus al 10 jaar fout :D.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:22:03 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85318061
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd.
je had er nog een paar gemist :P...

OT: blijven proberen maar niet obsessief, jezelf goed verzorgen en positiviteit uitstralen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_85321016
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:22 schreef Re het volgende:

[..]

je had er nog een paar gemist :P...

OT: blijven proberen maar niet obsessief, jezelf goed verzorgen en positiviteit uitstralen
Die tweede zit bij mij goed in orde wat ik aan me zelf herkent is dat ik onzeker ben
pi_85327571
Wil je echt geen complex aanpraten maar 20 en nog nooit gezoend hebben is toch gewoon vreemd. Ben het er wel mee eens dat je niet je houding ernaar moet laten staan. Probeer toch lekker zelfverzekerd door het leven te gaan, maar ik zou er wel eens werk van gaan maken.

Waar denk je zelf dat het probleem zit? Uiterlijk? Kom je geen nieuwe mensen tegen?
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:51:13 #18
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_85328500
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:16 schreef jaha het volgende:
Welkom in Nederland, Hanekam *O*

Ik ben ooit een jaar in het buitenland geweest, en toen had ik altijd wel een beetje of veel vrouwelijke aandacht tijdens het uitgaan. Eenmaal terug in Nederland mocht ik blij zijn als ik 1 glimlach op een avond had gescoord. Zo werkt dat nu eenmaal in dit koude kikkerlandje, en dus kun je je daar beter bij neerleggen. Een meisje dat op je afkomt en zegt: he ik vind je leuk. Zullen we samen wat drinken? zal namelijk nooit gebeuren....
Welke landen dan ?
pi_85328603
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Welke landen dan ?
Thailand.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_85328869
Misschien mik je gewoon teveel op meisjes die te hoog gegrepen zijn voor je. Probeer wat simpelere meisjes te benaderen die niet afknappen op dat je dingen niet begrijpt of beheerst.
  zondag 15 augustus 2010 @ 22:59:47 #21
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_85328904
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:53 schreef teknomist het volgende:

[..]

Thailand.
:')
pi_85328908
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef Dipkip het volgende:
Misschien mik je gewoon teveel op meisjes die te hoog gegrepen zijn voor je. Probeer wat simpelere meisjes te benaderen die niet afknappen op dat je dingen niet begrijpt of beheerst.
_O-

Zoals de beheersing van de Nederlandse taal.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_85329023
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:
_O-

Zoals de beheersing van de Nederlandse taal.
Ja, maar ook het idee van sociale ongeschreven regels bijvoorbeeld. Hij schrijft dat hij er wel verzorgd uitziet en niet lelijk is, dus dan is het denk ik slim als hij een meisje zoekt wat een jongen wil om mee gezien te worden en die lief voor haar is, niet een die het van zijn erudiete persoonlijkheid moet hebben.
pi_85329905
zoals ik vroeger eens naar een vriend schreef: je moet bijna een platinum lul hebben om in de buurt van een vergulde kut te komen.
Free people own guns! Slaves do not!
pi_85330084
Begin eens onder aan de ladder en bouw vanaf die manier ervaring op. En wat een onzin dat er in Nederland geen meisjes op je afkomen met de text, zullen we wat drinken of iets in die geest. Dan loop je echt de verkeerde tenten binnen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')