Het is ook heel fijn als je raam een hele muur in beslag neemt, een kast je andere muur en nog een andere muur schuinloopt en een of ander plaatje is waardoor je er niets aan op kunt hangen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:36 schreef Goddelijker het volgende:
M'n deur zit echt op een kloteplek van m'n kamer.
Mag ik eens plattegrond zien trouwens?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:36 schreef Goddelijker het volgende:
M'n deur zit echt op een kloteplek van m'n kamer.
Valt toch wel mee?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:40 schreef Goddelijker het volgende:
Kijk, zo onhandig is het:
*let niet op waar alles staat*
[ afbeelding ]
Van?quote:
Oooohquote:
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:53 schreef Bravebart het volgende:
Klopt, maar nu doe ik geen fuck met het middendeel, omdat alles langs de kant staat. En zo creeër ik ook gelijk een soort werk-/zitscheiding door m'n bed als roomdivider te gebruiken
Jwt. Alleen wordt het veel schuifwerk waar ik geen zin in hebquote:
Dat schuiven is juist 't minst erg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jwt. Alleen wordt het veel schuifwerk waar ik geen zin in hebDus het staat al maanden zoals op de eerste afbeelding
Ja bij jou, maar ik ga/hoef niet te verven behangenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat schuiven is juist 't minst erg.
Waarom doe je je kast niet naast je bed? Of past dat niet? Of haat je het alsj ebed tegen je muur staat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is nu zo:
Grijs = bureau
Geel = kledingkast
[ afbeelding ]
En ik denk dat het zo wil hebben:
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja bij jou, maar ik ga/hoef niet te verven behangen
Ik vind het een beetje zonde om m'n bed tegen de muur te zetten, want tweepersoons. Dus dan is het wel fijn als je er vanaf allebei de kanten in kan duiken zegmaar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom doe je je kast niet naast je bed? Of past dat niet? Of haat je het alsj ebed tegen je muur staat?
Oja. Mijne staat wel tegen m'n muur. Lekker over elkaar heen kruipen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zonde om m'n bed tegen de muur te zetten, want tweepersoons. Dus dan is het wel fijn als je er vanaf allebei de kanten in kan duiken zegmaar.
Dat wil ik dus voorkomen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja. Mijne staat wel tegen m'n muur. Lekker over elkaar heen kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |