Je moet er alleen wel voor in een bui zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pff Robbie Williams heeft zulke goede nummers.
True, maar dat ben ik nu.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je moet er alleen wel voor in een bui zijn.
Niet waar.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu think that I'm stroohoooooong, you're wrooohooooonnnggg you're wroohohohohoooong
Weetje! Ik heb niet eens aan hottie collega gedacht tijdens de zomerfeesten. Nouja, alleen twee keer om me te bedenken dat ik niet aan hem dacht.quote:
Je gaat de goede kant uitquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weetje! Ik heb niet eens aan hottie collega gedacht tijdens de zomerfeesten. Nouja, alleen twee keer om me te bedenken dat ik niet aan hem dacht.
Euh, tekenen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:43 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb een idee over hoe m'n kamer eruit moet gaan zien, maar hoe kan ik dat het beste uitwerken?
Want Photoshop kan ik wel mee overweg, maar is niet 3D...
Ja, maar ik weet nog niet op welke muur ik welke kleur wil hebben.quote:
Zo moeilijk is dat niet, je kan toch gewoon schetsen. Da's zo klaar!quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet nog niet op welke muur ik welke kleur wil hebben.
Dus dan is 3 tekeningen maken kut.
Maar ik wil dus ook schuiven met m'n indeling, dus dan is het handig als ik het een beetje op schaal kan verschuiven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:44 schreef VASND het volgende:
Foto's maken en dan gaan klunzen met photoshop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |