Jeej, ik ook. Hoezo?quote:

Ik kom op google alleen maar pil-varianten hiervan tegen. Die je net zo goed dagelijks moet slikken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef P.F. het volgende:
[..]
Omdat ik heb toegeven dat ik te chaotisch ben voor de pil!
Lijkt niet veel anders dan de 'normale' pil(len)?quote:Ethynyl estradiol is an orally bio-active estrogen used in almost all modern formulations of combined oral contraceptive pills (the Pill). It is one of the most commonly used medications.

Dat zit ook in een gewone pil (zoals de mijne). Wat voor variant ga jij krijgen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef P.F. het volgende:
[..]
Omdat ik heb toegeven dat ik te chaotisch ben voor de pil!

ben je ziek?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: boterham met pasta
T: niks
L: 2 hardgekookte eitjes nog lekker warm <3
T: bouillon
D: nasi
T: ?

En fietsband ook schoongemaakt? Anders plakt het misschien niet door troep/rotzooi.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
prikpil? huu, dat lijkt me niks..
Ik wil mijn fietsband plakken, maar het plakkertje blijft niet plakken(en ja, ik heb er wel lijm op gedaan, en ja ik heb deze keer ook de goede kant van de plakker tegen de band zitten
)

ja,met een schuurpapiertje...quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En fietsband ook schoongemaakt? Anders plakt het misschien niet door troep/rotzooi.

Gisteren vreetdag gehad, nu geen honger (denk ik, kan ook zijn dat ik mezelf voorhoud geen honger te hebben omdat ik me te dik vind. Wat absoluut niet gezond is, maar ik voel me di-hik).quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ben je ziek?
Wat een magere lijst zeg, ga eens eten!
Ik mis je fruit, zuivel en nog 2 boterhammen erbij!

Heb je wel een beetje geschuurd en de lijm lang genoeg laten drogen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
prikpil? huu, dat lijkt me niks..
Ik wil mijn fietsband plakken, maar het plakkertje blijft niet plakken(en ja, ik heb er wel lijm op gedaan, en ja ik heb deze keer ook de goede kant van de plakker tegen de band zitten
)

*boksquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Ik heb al welgeteld 0 () fietsbanden geplakt in mijn hele leven.

Ter vergelijking, gisteren:quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: boterham met pasta
T: niks
L: 2 hardgekookte eitjes nog lekker warm <3
T: bouillon
D: nasi
T: ?

Hetzelfde met autobanden. Ben twee keer met een lekke band komen te staan, allebei de keren is mijn man me komen reddenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks
Ik zou ook niet weten hoe het moest.
Het is ook een slecht lijstje. En ik heb eigenlijk geen enkel goed excuus. Moet een knop om in m'n hoofd. En daar heb ik het even lastig mee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zelfs ik vind je lijstje wel erg magertjes Coco!!
We moeten nog boodschappen doen.

Ga je die kast met de fiets ophalen? Respect!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Extra lijm en een beetje geduld did the trick, hopelijk. ga zo voorzichtig oppompen om te zien of hij houdt en dan op de fiets naar de meubelboulevard

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |