bij ons hier heb je geen BB in m@w, wel Denham.. maar geen BBquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:00 schreef T_Fuff het volgende:
blueblood heeft zeker vette broeken gemaakt, jammer dat het in de m@w kwam te liggen e.d.
bij the Globe in Arnhem zijn er wat ALD's voor 50% korting. Dus wil je voor ¤100-110 een mooie broek, sla je slag.
Heb er een paarquote:
gave broek man..quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:14 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Heb er een paar
Focus ABD
Focus <...>
Reed VTI> plaatje
[ afbeelding ]
Gabba jeans zijn trouwens ook wel tof. Ik zie ze wel, maar zijn naar mijn idee nog iets minder groot in de markt, dus ik durf 't nog enigszins exclusief te noemen.
Niet gekocht, vond hem er tof uit zien dus dacht drop het hierquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef M1stral het volgende:
@ Vault_tec
Nieuw merk, of heb je deze zojuist aangeschaft?
Heb je het over die Undefeated of Jean Shop?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:07 schreef Tijntjes het volgende:
Jammer van de oranje stitching, zou zelf iets anders willen voor die prijs van $300, maargoed, die oranje stitching maakt het in ieder geval wel wat aparter.
Btw: die klinknagels ga je voelen als je voor de zoveelste keer je telefoon/sleutels uit je rechterzak wilt halen =)
Niet meer geloof ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Is er een levi's store in zwolle?
Ik heb er ook een drietal, waarvan ik een tot korte broek heb gepromoveerd.quote:
ik zou zeggen post eens wat pics..quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:31 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik heb er ook een drietal, waarvan ik een tot korte broek heb gepromoveerd.
Een Target, Shoot en Frank. Naar mijn idee de mooiste modellen die Blue Blood uitgebracht heeft.
Haha, die Blue Bloods van mij, respectievelijk de Shoot en Target zijn helemaal afgedragen. Ik wou dat ze die nog in ongewassen denim verkochten. Denk dat je een Target al helemaal niet meer kan krijgen, dat is volgens mij uit een van de eerste collecties Dry Goods.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik zou zeggen post eens wat pics..
Blue Blood was inderdaad failliet, maar heeft een doorstart gemaakt. Volgens mij is het nu onderdeel van Guru.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Blue Blood was toch dat overrate merk dat failliet ging?
die draden van die 32 oz moeten met een tapijtmachine geweven worden omdat de draden te dik zijn voor een normale machine..quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:18 schreef T_Fuff het volgende:
Of stilzitten met je reet tijdens het fietsen
Wist je dat er een broek is van 32oz, die kan je gewoon letterlijk rechtop zetten
Binnenkort weet ik ook welk merk, want dat ben ik vergeten te vragen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:56 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik zou zeggen post eens wat pics..
http://www.nudiejeans.com/thisisnudie/takecare#1quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:24 schreef Neraice het volgende:
Hmm, is er een site waar duidelijk uitgelegd wordt hoe dat nou zit met wassen, faden etc? Snap er niet zoveel van
Bedankt, duidelijk!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:49 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
http://www.nudiejeans.com/thisisnudie/takecare#1
Afhankelijk van wat voor fit je wilt kun je een dry kopen in je normale maat zodat ie extra baggy wordt, of een maat kleiner zodat ie normaal passend zit. Ze lopen allemaal wel uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:01 schreef Neraice het volgende:
[..]
Bedankt, duidelijk!![]()
En hoe zit dat nou met krimpen, te groot kopen etc? Maakt dat nog uit?
Okee, en dit geldt voor zowel waist als length? En hoevaak draag je die broek dan voor de wash, toch niet alleen maar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat voor fit je wilt kun je een dry kopen in je normale maat zodat ie extra baggy wordt, of een maat kleiner zodat ie normaal passend zit. Ze lopen allemaal wel uit.
Een half jaar lang.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:08 schreef Neraice het volgende:
[..]
Okee, en dit geldt voor zowel waist als length? En hoevaak draag je die broek dan voor de wash, toch niet alleen maar?
Meestal wordt de regel van 6 maanden aangehouden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:08 schreef Neraice het volgende:
[..]
Okee, en dit geldt voor zowel waist als length? En hoevaak draag je die broek dan voor de wash, toch niet alleen maar?
Ik weet genoegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:15 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Meestal wordt de regel van 6 maanden aangehouden.
Dat betekent dat je hem 180-200 dagen moet/mag dragen zonder te wassen.
Dat hoeft niet persee achter elkaar te zijn..
Hoelanger je de broek draagt hoemeer fading.
Je kunt de lengte beter is te lang nemen.
Dit omdat ie ook krimpt in de lengte als je hem wast
Nudie,APC,Levi STF zijn toch wel leuke instap merken...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ik weet genoeg![]()
En wat zijn goede merken om dit te doen? Kocht tot nu toe broeken gewoon bij de H&M etc, wil het nu wel een keer 'goed' doen
Klopt stf moet je eerst soaken en dan pas aandoen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef Neraice het volgende:
Maar als je een STF koopt en die pas na 6 maanden wast, dan loop je toch 6 maanden met een te grote broek? Of is dit een hele domme vraag?
Ja Ik weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:38 schreef One_conundrum het volgende:
Die RRL is wel vet. Bewust zo lang gekocht?
Als je heel goedkoop wilt doen en gelijk goed Levi's 501 STF van ebay kopen... Kost je 60 euro in totaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:20 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ik weet genoeg![]()
En wat zijn goede merken om dit te doen? Kocht tot nu toe broeken gewoon bij de H&M etc, wil het nu wel een keer 'goed' doen
Ik koop ze dan in de breedte precies goed en in de lengte 2/4 inches groter... Spring er dan mee in een warm bad... Na half uur eruit en dan de hele dag met een natte broek rondlopen zodat alle vormen er goed in zitten.. Je moet er wat voor over hebben maar dan heb je de perfect zittende broek...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:38 schreef One_conundrum het volgende:
Dat is Dutch errorist zijn vakgebied, maar volgens mij soak je die eerst en dan gelijk aan en dan niet meer wassen, maar ik weet zo niet hoe die faden, volgens mij nog best goed. Maar dat is wel lastig om een goeie fit te vinnden denk ik...
Haha, dat ga ik dan zeker ook een keer doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik koop ze dan in de breedte precies goed en in de lengte 2/4 inches groter... Spring er dan mee in een warm bad... Na half uur eruit en dan de hele dag met een natte broek rondlopen zodat alle vormen er goed in zitten.. Je moet er wat voor over hebben maar dan heb je de perfect zittende broek...
Oh en hij fade primaIk heb nog wel fotos
Ik koop deze altijd bij deze winkel...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:21 schreef Neraice het volgende:
[..]
Haha, dat ga ik dan zeker ook een keer doenFoto's ben ik wel benieuwd naar!
Bepaalde sellers bij ebay waar jij ze haalt? Koop niet zo vaak iets bij eBay, heb geen zin in douanekosten oid
Leuke details.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:02 schreef M1stral het volgende:
Allereerst even een waarschuwing van mijn kant, veel pics... En ik heb nog niet alles gefotografeerd. Bij deze dus alvast detailshots van de Denham Skin en twee paar Blue Bloods (Target, Shoot)
[ afbeelding ]
Enamel coated buttons op de coinpocket en linker kontzak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Selvage fly.
[ afbeelding ]
Narrow selvage.
[ afbeelding ]
Waistband volledig vervaardigd uit chambray.
[ afbeelding ]
Darted hems, alsmede darts op voor- en achterzijde knie.
[ afbeelding ]
Triple needle stitched backyoke en inseam.
[ afbeelding ]
Rivets versterkt met leer.
Overigens zijn alle pics op hoogste resolutie genomen, dus schrik niet als je klikt voor een fullsize version.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |