abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85332712
Maar waarom woekert die discussie nooit op televisie, daar is bij dit onderwerp altijd consensus en vinden ook kritische gasten als Derksen en Borst dat spelers als Kalou en Douglas voor Oranje uit moeten komen.
pi_85332751
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Maar waarom woekert die discussie nooit op televisie, daar is bij dit onderwerp altijd consensus en vinden ook kritische gasten als Derksen en Borst dat spelers als Kalou en Douglas voor Oranje uit moeten komen.
Ik heb geen idee, maar ik ben iig blij dat Kalou geen Nederlander is geworden. Voorin hebben we veel betere spelers rondlopen.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:02:40 #28
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85545088
Misschien is Douglas wel te porren voor een 'Wellitonnetje'. Benieuwd hoeveel Kessler wil betalen.

quote:
Welliton has not been called up by Brazil and has expressed interest in representing Russia.[7] According to some sources, Welliton said that he is happy to take Russian citizenship and play for the national team if he is paid 5 million euro.[[1]]
_O-
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:35:30 #29
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85545894
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:03 schreef Lastpost het volgende:
Een ventje dat hier op z'n 12e heen komt en rond z'n 20ste Nederlander wil worden, puur omdat ie binding heeft met het land, hier woont, de taal spreekt en zich gewoon Nederlander voelt (belangrijkste), daar heb ik een stuk minder problemen mee als ie zich dan tevens beschikbaar stelt voor het Nederlands elftal.

Hij is hier al een tijd, spreekt nederlands en heeft (een) nederlandse vriendin(nen). Van mij mag 't.
Look behind you! It's your ass!
pi_85546473
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 00:38 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar ik ben iig blij dat Kalou geen Nederlander is geworden. Voorin hebben we veel betere spelers rondlopen.
Kalou is een meerwaarde tov Elia, Babel, Affelay en Schaars.
pi_85547338
Het is graag of helemaal niet :{
Noot noot.
pi_85547585
Doe maar helemaal niet, gewoon werken met Nederlandse gasten niet van die spelers die tekort komen voor hun elftal en dan omdat ze hier een aantal jaren spelen ineens voor Nederland willen uitkomen. Belemmert je eigen jeugd.
pi_85563493
Waarom zou hij niet voor Oranje mogen uitkomen ?

hij spreekt Nederlands, heeft een Nederlandse vriendin en als ze trouwen heeft hij het volste recht om ook een Nederlands paspoort aan te vragen.

Douglas is een welkome versterking voor Oranje ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:45:33 #34
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85700881
Het schijnt dat Douglas nu toch in Nederland blijft wonen, vooral ook omdat hij zijn goedlopende parfumerieketen wil blijven managen van dichtbij.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_85753276
Oranje heeft niet zoveel goede verdedigers meer. Bouma is na zijn blessure geen top meer, Ooijer is aan het afbouwen. Ik vind niet dat we zo hypocriet moeten doen over het nationaliseren, we stonden allemaal te springen toen Salomon Kalou aankondigde voor Oranje te willen spelen en Verdonk werd vervloekt toen dit niet doorging. Bij internationaal voetbal is het trots zijn voor het spelen voor het vaderland steeds minder van belang. Ik bedoel, hoeveel spelers van Oranje zingen tegenwoordig nog met overtuiging het Wilhelmus mee? En het duurt nog zeker 3/4 jaar voordat Bruma en Van Aanholt aanspraak mogen maken om uit te komen voor Oranje, mits ze het überhaupt gaan redden bij Chelsea, waar eigen talent zelden doorbreekt.

Laat Douglas maar voor Nederland uitkomen, zolang hij de Nederlandse taal maar onder de knie krijgt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:58:12 #36
15600 BB-King
Long live the King!
pi_85754321
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Oranje heeft niet zoveel goede verdedigers meer. Bouma is na zijn blessure geen top meer, Ooijer is aan het afbouwen. Ik vind niet dat we zo hypocriet moeten doen over het nationaliseren, we stonden allemaal te springen toen Salomon Kalou aankondigde voor Oranje te willen spelen en Verdonk werd vervloekt toen dit niet doorging. Bij internationaal voetbal is het trots zijn voor het spelen voor het vaderland steeds minder van belang. Ik bedoel, hoeveel spelers van Oranje zingen tegenwoordig nog met overtuiging het Wilhelmus mee? En het duurt nog zeker 3/4 jaar voordat Bruma en Van Aanholt aanspraak mogen maken om uit te komen voor Oranje, mits ze het überhaupt gaan redden bij Chelsea, waar eigen talent zelden doorbreekt.

Laat Douglas maar voor Nederland uitkomen, zolang hij de Nederlandse taal maar onder de knie krijgt.
Spreek voor je zelf.

Ik was blij dat Kalou werd afgewezen... die gozer kon niet eens normaal Nederlands praten.
En die Douglas hoef ik ook niet in Oranje te zien. Hij blijft een Braziliaan al paalt ie een Nederlandse.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')