Zo gek is het eigenlijk niet. Heel veel mensen zeggen gewoon "een paar weken" terwijl ze daarmee net zo goed >2 kunnen bedoelen.quote:
Verdomme.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:31 schreef WSquater het volgende:
Balen. T-Mobile Shops zelf schijnen er meer te krijgen, misschien heb je daar geluk. Of gewoon ergens binnenlopen, met een beetje geluk hebben ze bij die winkel net een nieuwe voorraad
[..]
Zo gek is het eigenlijk niet. Heel veel mensen zeggen gewoon "een paar weken" terwijl ze daarmee net zo goed >2 kunnen bedoelen.
Twee. En verdomme (:')quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Verdomme.Weet jij wel wat één paar betekend?
Ik moet gewoon zo hard lachen, sorry.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Twee. En verdomme (:')) ik zeg daarop dat heel veel mensen het bijna nooit zo gebruiken (behalve dan in zoiets als "een paar schoenen". Als iemand zegt "Ik wacht al een paar weken..." kunnen ze daarmee net zo goed bedoelen "Ik wacht al 3 weken...." of "Ik wacht al 4 weken...". Zo gebruiken heel veel mensen het gewoon.
Heel mensen zeggen ook 'hun', waar ze 'zij' bedoelen. Iedereen snapt je, maar het maakt het nog niet juist.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Twee. En verdomme (:')) ik zeg daarop dat heel veel mensen het bijna nooit zo gebruiken (behalve dan in zoiets als "een paar schoenen". Als iemand zegt "Ik wacht al een paar weken..." kunnen ze daarmee net zo goed bedoelen "Ik wacht al 3 weken...." of "Ik wacht al 4 weken...". Zo gebruiken heel veel mensen het gewoon.
Ben er zelf ook geen fan van maar het is wel de fijnste/beste telefoon op de markt naar het schijnt volgens het gros van de mensen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:37 schreef DemonRage het volgende:
Dat er zoveel mensen zich op zo'n ding storten dat de levertijd zo lang wordt.
Die praten elkaar dan allemaal na aangezien slechts een handjevol mensen hem daadwerkelijk hebben uitgeprobeerd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:57 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Ben er zelf ook geen fan van maar het is wel de fijnste/beste telefoon op de markt naar het schijnt volgens het gros van de mensen.
Ik ben zelf ook geen voorstander van te lang afwachten maar aangezien er in het toestel nog aantal fouten erin zit is het beter om af te wachten want dan kan je er vanuit gaan dat je een goed werkende telefoon krijgt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:57 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
[..]
Ben er zelf ook geen fan van maar het is wel de fijnste/beste telefoon op de markt naar het schijnt volgens het gros van de mensen.
Uhuhquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef hannekam het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook geen voorstander van te lang afwachten maar aangezien er in het toestel nog aantal fouten erin zit is het beter om af te wachten want dan kan je er vanuit gaan dat je een goed werkende telefoon krijgt.
Misschien niet officieel, maar als heel veel mensen het zo gebruiken dan wordt het maar eens tijd dat de betekenis wordt aangepast. Evolutie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heel mensen zeggen ook 'hun', waar ze 'zij' bedoelen. Iedereen snapt je, maar het maakt het nog niet juist.
Dus jij zegt dat je zoiets nooit in zo'n manier gebruikt? Kom op zeg, half Nederland maakt gebruik van sommige woorden op zo'n manierquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:35 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik moet gewoon zo hard lachen, sorry.
Het is niet zo dat niemand hem heeft hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die praten elkaar dan allemaal na aangezien slechts een handjevol mensen hem daadwerkelijk hebben uitgeprobeerd.
Kom je me hier belachelijk proberen te maken en me de grond in boren, je ziet tog nergens in me profiel me leeftijd vermeld staan boerelul wat heb je dan te lullen eroverquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:49 schreef hannekam het volgende:
[..]
Kom je me hier belachelijk proberen te maken en me de grond in boren, je ziet tog nergens in me profiel me leeftijd vermeld staan boerelul.
je kan beter je bek beginnen te houden als je niks zinnigs weet te zeggen over mijn informatie over de iphone na, want je lijkt me een etterbak die nergens verstand van zaken af weet en iemand hier in zijn topic zwart maken. maak toch dat je snel wegkomst loser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |