Dit absoluut.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar WEL met je collega's mee gaan eten tijdens lunchpauze. Dat wel.
idem ito. 2de dag ruim 3 uur later wegens file (januari/sneeuw dit jaar).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:43 schreef Biogarde het volgende:
Ik kwam ooit op mn eerste werkdag 1,5 uur te laat omdat mn bed best wel lekker was.
Ik werk er nog steeds, zo'n 8 jaar later
Nummer 1 is wat je nu juist wél gaat doen. Vergeet dat lijstje en doe wat er in je opkomtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:33 schreef krn176 het volgende:
Samenvatting van ontvangen tips tot nu toe (waarvoor mijn dank):-op tijd komen
-niet geforceerd gaan doen
-1x koffie halen
-mee gaan lunchen / eten / wandelen in pauzes
-echt actief luisteren en aan de hand daarvan vragen stellen.
-ook lullen over koetjes en kalfjes?
Waarom? Als TS zin heeft om al wandelende zijn boterhammen op te eten kan dat ook gewoon hoor.quote:
Als je snel het bedrijf weer wil verlaten, ja, moet je dat doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hang de populaire jongen uit praat over lekkere wijven.
Precies... zal het even benoemen:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef ach het volgende:
[..]
Nummer 1 is wat je nu juist wél gaat doen. Vergeet dat lijstje en doe wat er in je opkomt
Waarbij je dus de conclusie mag trekken dat men veel potentie in je ziet, en van mening is dat je in hun bedrijf(scultuur) past. Anders hadden ze je niet in dienst genomen. Dus je mag in die zin al trots zijn op je, je hebt een megagoede sollicitatie gedaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:31 schreef krn176 het volgende:
[..]
Precies... zal het even benoemen:
Wat ik juist wel ga doen is het bedrijf, de software-oplossingen, en hun manier van werken(cultuur), communiceren, klantcontact zo goed mogelijk leren kennen.
Over het sollicatiegesprek
Ik verwacht dat dit mede zo'n goede baan voor mij is omdat (nog) ik niet geheel voldoe aan de functie-eisen en zoals zij al aangaven ik nog het een en ander aan technische kennis zal moeten bijspijkeren. Ik kan dus ontzettend veel leren. Dit moet ik dus wel gaan waarmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |