Je kreeg een bekertje om het water in te schenken. De gles mocht niet mee het terrein op. Ik had hem natuurlijk in mijn broek verstopt.quote:
Ja komt vaker voorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kreeg een bekertje om het water in te schenken. De gles mocht niet mee het terrein op. Ik had hem natuurlijk in mijn broek verstopt.
Hij noemt me sukkelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:08 schreef LostFormat het volgende:
Sukkel, wat dacht je dan?
Wees tenminste blij dat ze nog zo aardig zijn om bekers uit te delen.
Niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij noemt me sukkel
Wie smokkelde als enige de fles mee naar binnen ?
Nee ik voelde aan mijn stijve penis.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Niet goed gelezen.
Voelde je je trots toen je een lekker slokje water nam?
Was waarschijnlijk ruimte genoeg voor,in je broek.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kreeg een bekertje om het water in te schenken. De gles mocht niet mee het terrein op. Ik had hem natuurlijk in mijn broek verstopt.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:28 schreef sunxxx het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk ruimte genoeg voor,in je broek.
Dat vind ik nou zonde. En ik gok de Bar-le-duc fabriek ook.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vroeger mochten die pakken Bar-Le-Duc (2 liter) gewoon het festivalterrein op, totdat er in 2000 een stel idioten waren die er een DJ mee gingen bekogelen. Dag erna was het verboden.
Bel me even dan, wan t daar heb ik wel zin in danquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef Junkie het volgende:
Ik smokkel altijd een flesje Jack of Johnny mee.
Klopt. Spa posten is mijn fout.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |