abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85290076
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Als je niet wil gaan dan ga je niet. Maar je gaat me niet vertellen dat 1 week thuis op de bank hangen beter is dan de intro week omdat je dan niet 'dat laatste beetje van je vakantie verneukt' :')
Ik heb geen vakantie gehad ;( ja nu 1 weekje...
Doe eens lief!
pi_85290165
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:50 schreef kahlanamnell het volgende:
heb jaren jaren terug de keiweek in groningen gedaan, allemachtig, ik heb me nog nooit zo goed vermaakt. Echt zoveel meiden gehad, zoveel gezopen, na 4 dagen moest ik wel bij de apotheek vitaminepillen halen voor mensen die bedlederig zijn en niet kunnen eten omdat ik compleet verrot was. Maar gewoon doorgaan, wow!

Heb jaren erna nog plezier gehad van alle meiden die ik toen had leren kennen en echt, als je dat mist kan je evengoed gelijk stoppen met studeren.
Wat deze baas zegt.

Skylark jij hebt toch de TIK-week in TIlburg al gedaan, kan ik me daarbij een vergelijkbare situatie voorstellen als die KEI-week waar kahlanamnell het over heeft? :P
Play hard, go pro.
pi_85291106
Dat UIT-magazine :') Die strip :') De knipkalender :')
pi_85291450
_O_ Volgende week El Cid in Leiden _O_

Al ben ik tweedejaars en heb ik een herkansingen halverwege de week, blijft koning vanaf woensdag _O_
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:03:51 #30
314138 Efilcaz
Altijd netjes en beleefd
pi_85291579
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef MilaNL het volgende:
Dat UIT-magazine :') Die strip :') De knipkalender :')
Huh? Post de 'bijzondere' items eens hier :-) ?
.
pi_85292147
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:03 schreef Efilcaz het volgende:

[..]

Huh? Post de 'bijzondere' items eens hier :-) ?

pardon voor de waardeloze kwaliteit. snel gedaan :P
pi_85292475
_O- geniaal die strip
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:37:50 #33
139770 Miasan
Roemer has it
pi_85292715
Ik ben niet zo'n uitgaanstype en de KEI-week in Groningen (2008) vond ik niks. Alle mentoren waren Vindicat en het gros van de groep (twee samengevoegd) was popi-jopi. Uren lang geluld over zuipen, tanken, en alle andere synoniemen die je er maar voor kunt bedenken. Met twee anderen van het groepje hebben we geprobeerd iets anders te doen, maar het aanbod was mager.

De El-cid in Leiden (2007) vond ik veel beter. Drie keer zo duur en minstens drie keer zo leuk. Je kon echt alles doen; sport, kunst, cultuur, en ook zuipen voor de liefhebbers. En ik maakte kennis met mensen van mijn toekomstige opleiding, yay voor inhoudelijke gesprekken. Was ook veel spannender en grootser en weet ik veel wat. Maar kan ook zijn omdat ik uit Groningen kwam en dit mijn eerste introductieweek was. Dus in de KEI was voor mij weinig nieuws te beleven.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_85292995
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:18 schreef Zwabber_ het volgende:

[..]

Gelukkig maar :D
Hoe is Enschede verder eigenlijk qua uitgaan?
Wel leuk, maar je moet er ook wel zelf wat van maken. Je moet een beetje weten wanneer je waar moet zijn, maar dat wordt vanzelf wel duidelijk.
pi_85294393
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef Miasan het volgende:
Ik ben niet zo'n uitgaanstype en de KEI-week in Groningen (2008) vond ik niks. Alle mentoren waren Vindicat en het gros van de groep (twee samengevoegd) was popi-jopi. Uren lang geluld over zuipen, tanken, en alle andere synoniemen die je er maar voor kunt bedenken. Met twee anderen van het groepje hebben we geprobeerd iets anders te doen, maar het aanbod was mager.

De El-cid in Leiden (2007) vond ik veel beter. Drie keer zo duur en minstens drie keer zo leuk. Je kon echt alles doen; sport, kunst, cultuur, en ook zuipen voor de liefhebbers. En ik maakte kennis met mensen van mijn toekomstige opleiding, yay voor inhoudelijke gesprekken. Was ook veel spannender en grootser en weet ik veel wat. Maar kan ook zijn omdat ik uit Groningen kwam en dit mijn eerste introductieweek was. Dus in de KEI was voor mij weinig nieuws te beleven.
El Cid is 60 euro? KEI-week 20? :')
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:30:37 #36
314138 Efilcaz
Altijd netjes en beleefd
pi_85294566
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:22 schreef MilaNL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

pardon voor de waardeloze kwaliteit. snel gedaan :P
Held ^O^

Die standaard repertoire is wel redelijk :')
.
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:32:16 #37
314138 Efilcaz
Altijd netjes en beleefd
pi_85294609
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:45 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Wel leuk, maar je moet er ook wel zelf wat van maken. Je moet een beetje weten wanneer je waar moet zijn, maar dat wordt vanzelf wel duidelijk.
Kom er zelf ook wel eens maar er zijn maar een paar plekken de moeite waard (met veel bier is alles wel leuk overigens maar dat terzijde :s) ). Ik ben benieuwd welke tips je hebt (zelf ben ik van de F&D &, Molly ^O^ )
.
pi_85295880
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:32 schreef Efilcaz het volgende:

[..]

Kom er zelf ook wel eens maar er zijn maar een paar plekken de moeite waard (met veel bier is alles wel leuk overigens maar dat terzijde :s) ). Ik ben benieuwd welke tips je hebt (zelf ben ik van de F&D &, Molly ^O^ )
F&D en Drie Gezusters vind ik klotetenten. F&D omdat het sfeerloos is en Drie Gezusters omdat het geïnfecteerd is met pubers en paupers, evenals de Lunatic. Ik ga tegenwoordig eigenlijk niet meer zo vaak uit in de stad, zit meer bij vrienden te drinken. Als ik uit ga is het een feest (Aspen Valley) of een borrel (Café De Pijp) van mijn studievereniging (met bier voor 1 euro) of een open feest bij een van de studentenverenigingen. Eén van mijn favoriete plekken is trouwens 't Gat in de Markt; een omgebouwd openbaar toilet. De sfeer is geniaal als ik daar met vrienden ben ;) Tenten als de Molly Malone e.d. zijn erg leuk, maar ik kom er eigenlijk te weinig! Er zijn genoeg kleinere kroegen waar je echt een topavond kan hebben in ieder geval. Ik ga trouwens nooit uit op vrijdag en zaterdag, dus misschien is F&D dan wel leuk..
  zondag 15 augustus 2010 @ 01:21:37 #39
314138 Efilcaz
Altijd netjes en beleefd
pi_85296109
De drie niet leuk vinden maar Aspen wel? Beiden hebben toch van die 40 seconden mixes, van die barmedewerkers die de hele tijd op zo'n toeter drukken of ander kabaal probeert te maken (behoorlijk irritant }:| ) en de muziek staat op zo'n niveau dat enig conversatie met je maten niet mogelijk is. Overigens is het in die plekken of compleet dood of compleet vol oO< .

Zelf wel eens in de pijp geweest en moet zeggen dat het niet verkeerd is.. en die openfeesten zijn ook wel leuk, maar hebben een hoog ons-kent-ons gehalte, je moet er maar van houden :) . Idem ditto het audentis bolwerk 't gat
.
pi_85296320
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:21 schreef Efilcaz het volgende:
De drie niet leuk vinden maar Aspen wel? Beiden hebben toch van die 40 seconden mixes, van die barmedewerkers die de hele tijd op zo'n toeter drukken of ander kabaal probeert te maken (behoorlijk irritant }:| ) en de muziek staat op zo'n niveau dat enig conversatie met je maten niet mogelijk is. Overigens is het in die plekken of compleet dood of compleet vol oO< .

Zelf wel eens in de pijp geweest en moet zeggen dat het niet verkeerd is.. en die openfeesten zijn ook wel leuk, maar hebben een hoog ons-kent-ons gehalte, je moet er maar van houden :) . Idem ditto het audentis bolwerk 't gat
Feit wil echter dat als ik naar een feest van mijn vereniging in de Aspen ga, dat het dan niet geïnfecteerd is met irritante pubers, in tegenstelling tot de Drie (daar zwermen ze altijd rond). Het bier kost dan ook slechts een euro dus dat is dikke prima. De muziek en het barpersoneel zijn inderdaad wel om te janken ja :')

Klopt, van De Pakkerij en 't Gat moet je maar net houden, maar mij bevalt dat prima. Ik wil ook nog wel eens iemand kennen, dus dat scheelt :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 01:35:53 #41
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_85296508
Zijn jullie hier nou nog steeds over aan het emmeren?

Introductieweek leuk? Ja. Op enige manier essentieel voor iets? Nee.
Ook geen sig dus
pi_85296575
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:31 schreef EdAtTheBar het volgende:
Zielige, kansloze autisten die onder het mom van 'het is alleen maar bier drinken', 'verplicht leuk moeten doen' en 'ik kan zelf wel vrienden maken' de introductieweek overslaan! :') Altijd dezelfde kansloze types. Zijn ook altijd degene die tot hun 25e thuis blijven wonen, omdat 'het zo lekker goedkoop is' :')

Eigenlijk alleen maar mooi dat deze paria's wegblijven. Lekker blijven WoW'en bij paps en mams thuis! :W
Ach, een deel van de mensen die zo'n introductie overslaat zijn inderdaad van die types waar jij het over hebt, maar dat is lang niet altijd zo. Ik was ten tijde van mijn introductieweek nog op vakantie waardoor ik die week gemist heb. Heb de mensen dus pas leren kennen tijdens de colleges, maar daar is niks mee mis hoor. Heb er geen slechtere contacten door gehad en heb er ook nog goeie contacten aan over gehouden. Dus het missen van een introweek is echt niet het einde van de wereld hoor. Hangt er gewoon volledig vanaf hoe je als persoon bent.
  zondag 15 augustus 2010 @ 01:45:42 #43
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_85296756
Tja, toen ik in 2005 begon met mijn HBO-opleiding MER op Inholland ging ik naar de introductieweek. Deze stond in het teken van teambuilding en het uitvoeren van suffe teambuildingopdrachten op school en in de stad Rotterdam. Ik was toen gegaan om zo mijn medestudenten te leren kennen. Zelf vond ik de introductieweek van Inholland saai en nutteloos. Echter heb ik wel een aantal nuttige tips gekregen van de tweedejaars die mee waren.

Ik heb nu gekozen op Erasmus Universiteit om niet deel te nemen aan de introductieweek. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik de stad Rotterdam heel goed ken. Ik ben er geboren en ik woon in omgeving Rotterdam. Mijn mening is dat je je medestudenten pas goed leert kennen tijdens de collegeuren.
  zondag 15 augustus 2010 @ 03:07:00 #44
139770 Miasan
Roemer has it
pi_85298591
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 00:24 schreef Rookert het volgende:

[..]

El Cid is 60 euro? KEI-week 20? :')
Ja! Toen wel iig.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:22:28 #45
310970 Stokfiguur
Gemaakt van streepjes.
pi_85304173
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:21 schreef Loempiaatje het volgende:
Zie de paniek bij mensen als TS wanneer niet iedereen vol overgave aansluit bij de door hem zo geliefde kudde.
_O_ _O_ _O_
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:34:04 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85306321
Ik zit straks in het 4de jaar, en ik moet je zeggen dat ik de meeste (lees 95%) van mijn klas allemaal zo nep als de pest vond :')
Waren ook allemaal van die burgerlijke figuren die nooit iets fouts doen, en dan ook nog eens gelovig zijn :r
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:36:34 #47
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_85308595
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:11 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Wat deze baas zegt.

Skylark jij hebt toch de TIK-week in TIlburg al gedaan, kan ik me daarbij een vergelijkbare situatie voorstellen als die KEI-week waar kahlanamnell het over heeft? :P
Ja, zoiets was het wel bij mij toen :'). Je moet geluk hebben met mentoren en groepje, maar als dat goed zit is het hetzelfde. Gewoon zuipen, uitgaan, neuken, 's middags redelijk chille dingen doen als waterspellen enzo. Prima hoor.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:43:52 #48
314138 Efilcaz
Altijd netjes en beleefd
pi_85308872
Overigens ben ik benieuwd wanneer de 'studentenvereniging'/'ontgroening' -bash topics weer terugkomen. Dat is elk jaar weer zo'n terugkerend fenomeen :z
.
pi_85308957
Hier krijg je je eerste studiepunt als je de introductieweek helemaal volgt :')
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:08:46 #50
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_85342830
En ze zijn begonnen, en ik ben er niet bij :)
Drinking for the motherland, thinking for myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')