Waarom vinden ze jou niet lief?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit in mn stoel. Maar dit schijnt hetzelfde topic te zijn ja.
Ik denk dat ze me te onaardig vinden, zal je zien, als ik weg ben straks is het druk
Is het weer vuurwerkfestival?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom vinden ze jou niet lief?
Waar ga je heen? Ga je nog naar het vuurwerk in scheveningen?
Mijn moeder gaat op de motor, hadden ze vorig jaar ook gedaan. Schijn ideaal te zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het weer vuurwerkfestival?
Vorig jaar geweest en toen konden we de auto niet kwijt en moesten we nog een half uur lopen![]()
Nee ik ga gewoon bij vrienden een biertje drinken
Die kun je zo ongeveer bij de strandopgang neerzetten denk ik!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat op de motor, hadden ze vorig jaar ook gedaan. Schijn ideaal te zijn.
Ja dat geloof ik. Wij stonden toen bij de gevangenis en konden een klere eind lopen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat op de motor, hadden ze vorig jaar ook gedaan. Schijn ideaal te zijn.
Ik hoooouddd van lopen. Ik ben een actief persoon. jwz.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik. Wij stonden toen bij de gevangenis en konden een klere eind lopen.
En ik haat lopen.
Ik ben liever lui dan moe. Dus als je normaal bij de boulevard kan parkeren en nu een half uur moet lopen ben ik sjagoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoooouddd van lopen. Ik ben een actief persoon. jwz.
Haatsmurfquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik. Wij stonden toen bij de gevangenis en konden een klere eind lopen.
En ik haat lopen.
prulleke tochquote:
Dat kan ook thee zijn he gogemquote:
Goed hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
Wat een heerlijk, kwalitatief hoogstaand topic weer.
Altijd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
Wat een heerlijk, kwalitatief hoogstaand topic weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |