abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85259750
Op 6 en 7 augustus was er weer Geuzenpop in Enschede. Namens Fok! mocht ik daar heen om te fotograferen.
Zie ook het fotoverslag.

Vanavond was ik de foto's nog eens aan het doornemen en ben ik gaan spelen met zwart/wit. Deze foto's vond ik zelf wel zo goed gelukt dat ik het voor het eerst aandurf om een showcase te openen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

1. Bettie Serveert

2. Bettie Serveert

3. Intwine

4. Intwine

5. Liloe and The Rigs

6. The Other

7. Lt and The Winedrunk Patrolman
pi_85260407
Ik vind #6 echt zo tof :D *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85271579
Ik vind ze allemaal heel mooi, maar nummertje 2 springt er voor mij echt uit!!
Sla niet, Prei wel
pi_85281765
Thanks allebei! :D
pi_85313908
toch nog ff die zeikmodus aan, valt me nu pas op dat op sommige foto's de focus verkeerd zit. bij 5 bijvoorbeeld is de microfoon lekker scherp terwijl de zangeres er net niet scherp opstaat

en dat geld ook voor intwine. lijkt wel of dat zijn oor haarscherp is terwijl de rest van zijn gelaat een heel klein beetje vaag is.

voor de rest, en voor de 2e keer, erg lekkere foto's om naar te kijken!
Sla niet, Prei wel
  FOK!fotograaf zondag 15 augustus 2010 @ 18:03:47 #6
148247 taxibabe
pi_85315615
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:09 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
toch nog ff die zeikmodus aan, valt me nu pas op dat op sommige foto's de focus verkeerd zit. bij 5 bijvoorbeeld is de microfoon lekker scherp terwijl de zangeres er net niet scherp opstaat

en dat geld ook voor intwine. lijkt wel of dat zijn oor haarscherp is terwijl de rest van zijn gelaat een heel klein beetje vaag is.

voor de rest, en voor de 2e keer, erg lekkere foto's om naar te kijken!
Heb je helemaal gelijk dat de focus verkeerd zit. :Y Ik heb daar soms ook nog een beetje moeite mee.
Ondanks dat vond ik de foto's toch de moeite waard om ze te posten.
pi_85338675
Ok. Ik heb dus niet gekeken naar de scherpte van de foto's :P Brakke laptop hier ;) Maar ik heb nog wel wat andere opmerkingen:

#1 - mooie kadering zo van de zangeres.
#2 - zwartwit is ok. Ik denk dat het beeld niet zo heel veel zegt eigenlijk. Weinig emotie te zien.
#3 - Apart figuur mooi gefotografeerd denk ik. Hij zou nog iets krapper kunnen rechts en onder.
#4 - Nice. Ook hier zou het geheel iets krapper kunnen. En ik zou persoonlijk ff die halve oorbel wegsnijden ;)
#5 - Beetje standaardbeeld. Zit weinig emotie in de foto.
#6 - GE-WEL-DIG _O_ Aparte kop. Erg gaaf zo. Mag nog iets krapper wel denk ik.
#7 - Ik denk dat je hier iets mist. De foto is te ruim voor een portret, maar te krap (gitaar mist) voor een spannend iets. Volgende keer je cam ff draaien ;) Daarnaast vind ik de zwartwit-omzetting niet lekker. De zanger is te donker tov de achtergrond.

Kortom: lekker bezig en blijf vooral gewoon doorgaan :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85339163
Tnx P, voor je reactie! Hier heb ik wat aan!

Foto 2, heb je gelijk in, maar hij was daar zo geconcentreerd bezig om een effect uit dat ding te krijgen (dat deed 'ie dus met z'n vingers, was een heel vaag pedaaltje), dat ik de foto toch wilde laten zien. Maar op zich inderdaad weinig emotie
Van Liloe and the Rigs heb ik ook nog een andere foto, maar daar zingt ze niet. Ben benieuwd wat je van deze vind.

[ Bericht 1% gewijzigd door taxibabe op 16-08-2010 21:52:21 ]
pi_85342026
Ik zie hem hier niet, dus ik zal vanavond nog ff kijken ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')