Ik had gisteren de hele dag visite.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:54 schreef Vanyel het volgende:
Hebben we nu last van het typisch lesbisch fenomeen de fokkedood?
En nu weer zeker?quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik was gisteren de hele dag op visite. Dus verwachtte ik in de auto onderweg naar huis fijn te kunnen bijlezen, maar dat viel viezig tegen.
WAT NU? WAT NU?!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
MAAR DIE ANDERE KLINKT OOK ZO PLAUSIBEL!!
Da's wel frusterend ja... En als je er iets van zegt (nadat je zelf contact hebt opgenomen), word je vaak weggezet als zeikerd en dat het heus niks betekent.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef skunkasaur het volgende:
akdjfjd ik heb weer eens last van dit stomme onzekerheids gezeik. Mijn vriendin (die dus heeel ver weg is) had haar laptop adapter vergeten bij een vriendin waar ze was, en kon dus niet online komen. We hebben elkaar nu 5 dagen niet gesproken, enkel via FB berichtjes een keertje. Nu is ze sinds vanochtend op Skype, ze heeft dus obviously haar laptop weer aan de praat. Maar ze laat nog steeds niets van zich horen. En ik ben bang dat het initiatief voor contact steeds bij mij ligt, dus ik wil het gesprek niet beginnen... en ik haaaaaat mezelf nu zo want ik ben het me vast allemaal alleen maar aan het inbeelden. Maar waarom laat ze dan niets van zich horen? Het is toch vijf dagen geleden, en ze zei aldoor dat ze me zo miste. Pokke, wat moet ze überhaupt met mij?
Ik ben ook zo'n onbenul, altijd als er iets goeds gebeurt maak ik het weer stuk doordat ik zo'n doos ben.
Ah, goed punt D:quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wel frusterend ja... En als je er iets van zegt (nadat je zelf contact hebt opgenomen), word je vaak weggezet als zeikerd en dat het heus niks betekent.
Check wel even of je niet per ongeluk als onzichtbaar staat...
Moguhquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:18 schreef lezzer het volgende:
Goedemorgen!
Wat een weer zeg...
Eerst ->
Ik vind je geen doos hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ben ook zo'n onbenul, altijd als er iets goeds gebeurt maak ik het weer stuk doordat ik zo'n doos ben.
Ja nou over dat de hele tijd niks van zich laten horen en zo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:50 schreef Vanyel het volgende:
Is een beetje de vraag wat je eigenlijk bedoelt..
Hahaha u-haulquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja nou over dat de hele tijd niks van zich laten horen en zo.
Ik ben gewend dat potten binnen 2 weken samen wonen of in ieder geval de hele tijd aan de telefoon hangen.
Niet dat "ik ben zelfstandig" en dan maar zien wanneer we een keer contact hebben.
Ja zeker wel, is gewoon vreemd als je 5 dagen niks gehoord hebt van elkaar en dan niet de eerstvolgende gelegenheid aangrijpt. Ik heb dat zelf ook wel eens hoor, vaak dan beantwoordt m'n vriendin m'n smsjes niet ofzo, of ze laat niks van d'r horen - maar vaak komt dat dan doordat smsjes blijven plakken halverwege, of omdat we elkaar steeds missen online, of het internet is traag of weet ik het wat. Ervaring leert dat het mééstal geen kwaaie wil is zegmaarquote:
En ik was zaterdag geshoqueerd dat mijn huidig dinnetje met haar ex "al" na 6 maanden bij elkaar woonden zo ongeveerquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja nou over dat de hele tijd niks van zich laten horen en zo.
Ik ben gewend dat potten binnen 2 weken samen wonen of in ieder geval de hele tijd aan de telefoon hangen.
Niet dat "ik ben zelfstandig" en dan maar zien wanneer we een keer contact hebben.
Als jij verliefd bent, of in ieder geval met iemand bent die je beschouwt als jouw partner, dan laat je die toch geen dagen aan een stuk in het ongewisse?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik zie ook wel meer voorbeelden van minder direct eeuwige trouw beloven..
Ik maak me momenteel al na een paar uur contact zorgen, moet je nagaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als jij verliefd bent, of in ieder geval met iemand bent die je beschouwt als jouw partner, dan laat je die toch geen dagen aan een stuk in het ongewisse?
"dat zou die van mij eens moeten proberen"
Jamaar ze hadden wel gefacebookt. Leuk is het niet, ik geef alleen aan dat het niet direct boze opzet hoeft te zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als jij verliefd bent, of in ieder geval met iemand bent die je beschouwt als jouw partner, dan laat je die toch geen dagen aan een stuk in het ongewisse?
"dat zou die van mij eens moeten proberen"
Je weet wat ze zeggen over de mensen die het hardste roepenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef Qebbel het volgende:
Bovendien zag ze er zelf uit als eersteklas kastpot.
Ze zit in amerika!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:10 schreef lezzer het volgende:
Ze kan toch wel even bellen?
Ik zal wel ouderwets zijn..
Mijn eerste maand verkering met de mrs kostte 700 gulden aan telefoonrekeningen.quote:
Soms verdenk ik mensen wel eens van hele vreemde vormen van voorspel..quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:24 schreef Vanyel het volgende:
Oh wat een dom wijf @ Qebbel. Misschien moest ze haar vent iets bewijzen?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ja, weet je wat ik denk? Dat ze zat te soppen op d'r stoel en niet wist waar ze er mee heen moest.
Zo
akljfkdj tjezus. "jullie soort mensen" ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef Qebbel het volgende:
Mensen blijven mij verbazen.
Wij waren gisteren gezellig uiteten en naast ons zaten ook twee vrouwen die elkaar heel verliefd aankeken en handjes/voetjes streelden. Echt. Daarnaast zat een m-v echtpaar. Op een gegeven moment stonden de lesbo's op om te gaan, waarop de V van het echtpaar hen aanspreekt dat ze het echt ongelooflijk onsmakelijk en onbeschoft vond dat die vrouwen zo zaten te kleffen met elkaar. (Kleffen?? wtf
). "Nee, ik heb echt geen probleem hoor met jullie soort mensen, maar het hoeft toch niet zo opzichtig?"
![]()
![]()
!!! Toen begon ze ook nog over ons. Lesbo's vertrokken, V van het stel heeft nog wel een half uur tegen de M lopen aanzeiken over hoe onbehoorlijk ze het wel niet vond. Ongelooflijk echt! Ga dan fucking ergens anders op vakantie, het stikt hier van de potten. Bovendien zag ze er zelf uit als eersteklas kastpot.
Echt sommige mensen...
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef skunkasaur het volgende:
Jullie zijn lief
Ze had zondag haar adapter weer teruggekregen, en was de hele dag niet bij haar laptop geweest (terwijl 'ie wel aan stond, dus dan lijk je iid online). Omdat vandaag de eerste dag van college weer was en ze allerlei tjak moest regelen was ze gister bijna de hele dag weg. Ik heb haar vanochtend gesproken, ook verteld dat ik het zo kut vond enzo, en ze was heel lief, begreep het ook wel en ze verzekerde me ervan dat ze gek op me isWe hebben ook nog even gesms't vanochtend.
Zie ik ben gewoon een onzekere doos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |