quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:45 schreef Vanyel het volgende:
Aha, niet de enige
Ik bedoelde bij lezzer trouwens een klein iemand die ook een beetje vierkant is, zie nu pas dat dat er niet echt staat. Klein is dan zeg maar max 1.65.
Dat zou haar vast goed staan. Kniekousenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:06 schreef Vanyel het volgende:
Geweldig plaatje, maar niet helemaal wat ik in gedachten had. Al was het alleen al om het jurkje en de kniekousen.
Maar toch
Zijn we even lang.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou tel daar maar minimaal 10 cm bij op dan
Weltrusten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:54 schreef wonderer het volgende:
Ik duik maar eens mijn nest in. Truste
2 uur 's nachts. Is wel redelijk normale tijd maar meestal lig ik dan al in bed. Maar ik ga dus nu, fijne dagquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Zijn we nu weer alleen?![]()
Ik wil zo'n emoticon met van die bewegende suggererende wenkbrauwtjes!
Dat dacht ik ook. Misschien zijn wij toevallig de wat langere variant.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:13 schreef Vanyel het volgende:
Je wordt toch bespied, waggelende wenkbrauwtjes of niet..
Ik ben ietsje langer dan jullie. Heb altijd de indruk dat potten wat kleiner zijn dan de rest van de bevolking, maar deze bijzonder representatieve steekproef bevestigt dat beeld nog niet.
Zie je er ongeveer zo uit?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:13 schreef Vanyel het volgende:
Je wordt toch bespied, waggelende wenkbrauwtjes of niet..
Ik ben ietsje langer dan jullie. Heb altijd de indruk dat potten wat kleiner zijn dan de rest van de bevolking, maar deze bijzonder representatieve steekproef bevestigt dat beeld nog niet.
Ik word zo knettergek van al die types op het Janskerkhof!! Die vieze corpsballen en dan die sletten van de Drift, bah!! [/zeikmodusoverdeUITweek]quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:18 schreef Bakfiets. het volgende:
En ik wil naar de UITmarkt. Maar drie maal raden wie er dan iets met school moet doen?
Ik schakel effe niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:32 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik word zo knettergek van al die types op het Janskerkhof!! Die vieze corpsballen en dan die sletten van de Drift, bah!! [/zeikmodusoverdeUITweek]
Niks ergs aan oud zijnquote:
Ja, ik zie het woord UIT, en ik krijg meteen kotsneigingen! Maakt niet uit dat de UITmarkt in Amsterdam is, UIT is gewoon verboden woordquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik schakel effe niet.
Ik dacht dat Janskerkhof in Utrecht was en de UITmarkt in Amsterdam?
* lezzer heeft ook nog een blauwe maandag op het Janskerkhof gestudeerd.
Maar dan echt een blauwe maandag
-edit: oh jij was dat helemaal niet die naar de UITmarkt wilde
* lezzer wordt oud
Muziekwetenschappen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:48 schreef Brittie het volgende:
En awwwwWat heb je daar gestudeerd dan???
Hilarischquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Muziekwetenschappen.
En die mensen zaten allemaal in een koor, of speelden kerkorgel![]()
Kwam ik aan als Brabantse die in een zuipharmonie speelde
Yea, inderdaad. Ik heb 'm ook steeds overgeslagen hoor, zag dat ook niet zo zitten. Op University College wel gewoon meegedaan, dat was altijd wel leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:10 schreef lezzer het volgende:
Die UIT week is de introweek zeg maar?
Die heb ik een beetje overgeslagen. Dat zag ik dus helemaal niet zitten
gewoon vasthouden die gedachte, terecht of niet (niet helaas). Verlofuren te kort haar om te beginnen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zie je er ongeveer zo uit?
[ afbeelding ]
Ik denk altijd van wel namelijk
Als er ergens veel lesbo's rondlopen is het wel die studentenvereniging aan de drift! Ben er zelf een vb van en mijn vriendin ook. Plus dat niet iedereen zo'n dichtgetikte, hese kut is. Vooroordelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:22 schreef Brittie het volgende:
Hahaja wellicht! De UITweek is zeg maar de algemene introweek, maar de studies zelf doen meestal ook nog wel zo'n introweekend oid... en die zijn wel te pruimen
. Bij de intro van mijn master spotte ik meteen al 2 lesbo's en 1 homo, toen kon het niet meer stuk natuurlijk
Heheh no worries, ik was iedereen lekker over één kam aan het scheren en snap ook heel goed dat niet íedereen zo is, maar wat ik van de week weer zag lopen was ui-ter-ma-te treurig...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:45 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Als er ergens veel lesbo's rondlopen is het wel die studentenvereniging aan de drift! Ben er zelf een vb van en mijn vriendin ook. Plus dat niet iedereen zo'n dichtgetikte, hese kut is. Vooroordelen. Mja, 10jr geleden was het misschien wel minder erg dan nu. Ik erger me ook rot aan die wijven
, over die kerels maar niet te spreken. Vroeger ook trouwens en ben er ook maar heel weinig geweest (heel snel naar A'dam verhuisd en daar niet meer lid geworden...). Lidmaatschap was een klein foutje, maar heb er wel mijn lief door leren kennen. Zo zie je maar! En nogmaals: absoluut niet iedereen daar is zo en daar zijn mijn vriendin en ik ook weer een vb van!
![]()
![]()
Wij zitten lekker op een waddeneiland nu *Vakantie*
Corpsballen heb je hier ook genoeg. En ze komen allemaal uit Leeeeeiden en ze heten Jan-Frederik, Diederik of Pieter-Willem.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:32 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik word zo knettergek van al die types op het Janskerkhof!! Die vieze corpsballen en dan die sletten van de Drift, bah!! [/zeikmodusoverdeUITweek]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:20 schreef Brittie het volgende:
[..]
Heheh no worries, ik was iedereen lekker over één kam aan het scheren en snap ook heel goed dat niet íedereen zo is, maar wat ik van de week weer zag lopen was ui-ter-ma-te treurig.... Hehe.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:59 schreef Sitethief het volgende:
Deze jongen gaat fijn uit eten met zijn date. Fijne vrijdagavond allemaal!
Uhuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |