Daar kan ik wel even langs lopen met m'n handdoek.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:09 schreef Litpho het volgende:
Ook the American Book Center doet goed mee, zoals te zien in deze actie.
Morgen een 'pimp hier met je handdoek' topicje?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar kan ik wel even langs lopen met m'n handdoek.
De batterijen van m'n fototoestel zijn inmiddels opgeladen, de handdoeken zitten in de was en zullen morgen droog zijn en lekker ruiken, kortom, laat de 25e maar weer komen.
Kan, maar ik zal de foto's zeker ook weer hier plaatsen. Net als vorig jaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Morgen een 'pimp hier met je handdoek' topicje?
Het wordt nu wel verleidelijk om morgen even richting A'dam te hoppen eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kan, maar ik zal de foto's zeker ook weer hier plaatsen. Net als vorig jaar.
Oh, je moet hem oprollen? Ik dacht gewoon over de schouder hangen de hele dag.quote:
Dat dacht ik ook... Bovendien moet je in US zelf ook op de foto´s staan, dus dat oprollen zou raar zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, je moet hem oprollen? Ik dacht gewoon over de schouder hangen de hele dag.
Dat kan ook, maar die handdoeken liggen nu eenmaal zo bij me in de kast en laten zich ook makkelijk vervoeren in die toestand.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef De_Hertog het volgende:
Oh, je moet hem oprollen? Ik dacht gewoon over de schouder hangen de hele dag.
Je ziet toch ergens mijn hand.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
Dat dacht ik ook... Bovendien moet je in US zelf ook op de foto´s staan, dus dat oprollen zou raar zijn.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... Bovendien moet je in US zelf ook op de foto´s staan, dus dat oprollen zou raar zijn.
quote:
Plus het was de reportage van vorig jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |