hoezo die wel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, die is makkelijk....
[ afbeelding ]
Ik heb dit er maar van gemaakt....quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:00 schreef Reneuh het volgende:
Aan die van mij zal wel niet veel te verfucken zijn ben ik bang
Omdat die geheel nieuw is. Jouw ava is wat lastiger omdat ie wat wazig is. Als je dan iets wilt aanpassen dat valt het al snel op.quote:
Makkelijk om iets voor te bedenken bedoel ik. Ik heb niet bij ieder plaatje direct een goed idee.quote:
oohja daar zit wel wat in ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef banapples het volgende:
[..]
Omdat die geheel nieuw is. Jouw ava is wat lastiger omdat ie wat wazig is. Als je dan iets wilt aanpassen dat valt het al snel op.
ohja! duidelijk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Makkelijk om iets voor te bedenken bedoel ik. Ik heb niet bij ieder plaatje direct een goed idee.
Ik heb het origineel wel gevonden maar nog geen inspiratiequote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
oohja daar zit wel wat in ja.
hij is ook een beetje wazig. Toen ik hem verkleinde werd het plaatje er niet beter op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb het origineel wel gevonden maar nog geen inspiratiekijk maar johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je geen inspiratie hebt houdt het op
in ieder geval bedankt !
A man's got to do what a man's got to do
Hier heb je Mr. T met een afro en een jonko....quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef Olle. het volgende:
[..]
oohja daar zit wel wat in ja.
hij is ook een beetje wazig. Toen ik hem verkleinde werd het plaatje er niet beter op
Volgens mij mist ie trouwens een vinger in het originele plaatje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier heb je Mr. T met een afro en een jonko....
[ afbeelding ]
whahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hier heb je Mr. T met een afro en een jonko....
[ afbeelding ]
Dat gaat niet lukken. Dit kan ik voor je doen. Zo lijkt 't alsof er eerst wordt getwijfeld....quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef Meuweu het volgende:
Misschien, als je tijd hebt Hajee, kan je dan doen dat dat potlood eerst het bovenste vakje half inkleurt, weer weggumt en dan de onderste inkleurt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:55 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:Volgens mij wil jij HEEEUL graag dat je icoon verneukt word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, maar de spoiler was meer een wanhopige poging om die variant niet voorbij te laten komen omdat het te voorspelbaar is..quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef Meuweu het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij HEEEUL graag dat je icoon verneukt word.
Ben bezig..... Niet met piemelquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
klopt, maar de spoiler was meer een wanhopige poging om die variant niet voorbij te laten komen omdat het te voorspelbaar is..
Het is geen animatie maar ik hoop dat je 'm leuk vindt....quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
klopt, maar de spoiler was meer een wanhopige poging om die variant niet voorbij te laten komen omdat het te voorspelbaar is..
Ode aan HaJee!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb er twee frames uitgehaald die misbaar waren en nu is 'ie ongeveer 49,5kb.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |