Ik niet meer ga me in Itunes wel wat 'Disco kneiter' lijsten maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, wat Disco Classics toch meer was. Beetje een vreemde eend in de bijt, maar wel verdomd lekker. Maar ja, we moeten het er maar mee doen.
Ja dat zei hij vanmorgen al ja, ik snap ook niet echt waarom je daar dan per se heen moet om er 2 programma's vandaan te presenteren...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Huh is Michiel nu al terug Boedepast? Had verwacht dat hij daar wel wat langer zou zijn.
Gelukkig, toch een gewone Ekstra weekend dan? Had al gedacht dat `t Ekdom en Iemand Anders zou zijn vandaagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Huh is Michiel nu al terug Boedepast? Had verwacht dat hij daar wel wat langer zou zijn.
Dat dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zei hij vanmorgen al ja, ik snap ook niet echt waarom je daar dan per se heen moet om er 2 programma's vandaan te presenteren...
Idem hier. Begrijp dat ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zei hij vanmorgen al ja, ik snap ook niet echt waarom je daar dan per se heen moet om er 2 programma's vandaan te presenteren...
Meende Domien al te zien zitten, maar gelukkig dus gewoon Veenstra en Ekdomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Gelukkig, toch een gewone Ekstra weekend dan? Had al gedacht dat `t Ekdom en Iemand Anders zou zijn vandaag
Gelukkig!quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:12 schreef -Hans- het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!!!!!!
Ligt er natuurlijk volkomen aan wie de gasten zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
![]()
![]()
![]()
uitzendingen zonder gasten zijn veeeeel toffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |