vooral de backstage is om te kotsen zo leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:05 schreef miieejj het volgende:
is het spannend op de radio ? volgens mij mis ik veel ?
Veel plezier op vakantie !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:05 schreef miieejj het volgende:
is het spannend op de radio ? volgens mij mis ik veel ?
Jij? niet luisteren naar 3FM? sinds wanneer is dat??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier op vakantie !. Geen idee. Luister verder niet. Ga zo ff een stukje buiten fietsen. Mooi weer!
Veel plezier met fietsen, maar het is bijna donker.. ga je dan gewoon fietsen omdat het mooi weer is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier op vakantie !. Geen idee. Luister verder niet. Ga zo ff een stukje buiten fietsen. Mooi weer!
Tnxquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
Veel plezier met fietsen, maar het is bijna donker.. ga je dan gewoon fietsen omdat het mooi weer is?
quote:
ja, dat is vrij normaal tegenwoordig op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef Timo20 het volgende:
Is het tegenwoordig altijd zo rustig hier tijden EW?
saaiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is vrij normaal tegenwoordig op een vrijdagavond
eerder dit topic denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
saai
heeft EW z`n beste tijd gehad?
Uit...het...raam![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |