quote:
Onder mijn bureau is het ook erg gezelligquote:
wat ben ik weer stoutquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Onder mijn bureau is het ook erg gezellig
Liever dat dan 4 uur Claudiaquote:
Godzijdank krijg ik daar als tv kijker bijzonder weinig van mee.quote:Mariah Carey zal dit jaar een optreden geven tijdens het weekend van de Grand Prix van Singapore
serieus?! Beter! druk werd mij toch een beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
RoelJewel en Hans zijn uit de club van 100k gezet.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
RoelJewel en Hans zijn uit de club van 100k gezet.
Apart nummer dit [opkrikmodus]quote:
Puik lijstje! Gok zelf een beetje op Go Back To The zooquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:39 schreef alors het volgende:
Iemand nog suggesties voor de nieuwe megahit?
Lowlands opties:
Tim Knol - Sam
Gaslight Anthem - American Slang
Aeroplane - We Can't Fly
Baskerville - Devils Town
Anouk - met een nieuwe single
Blood Red Shoes - Don't Ask (maar die wordt overdag vrijwel nooit gedraaid)
Foals - Miami
GBTTZ - I'm The Night
Moss - The Chemistry
The National - Anyone's Ghost
Verder blijf ik vrezen voor Laura Jansen, Cary Brothers, Ben L'Oncle Soul, Bumpy Ride ()
Bier. Geen tieten, Hans?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef -Hans- het volgende:
De boodschappen zijn binnen. Ik herhaal: de boodschappen zijn binnen. De komende dagen weer pizza en bier time. Woehoe!
Ja, nog een week aandacht. Hebben ze nog niet genoeg gehad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Puik lijstje! Gok zelf een beetje op Go Back To The zoo.
Geen pizza's meer dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef -Hans- het volgende:
Waarom lees ik dit nu pas?? http://relatie.blog.nl/on(...)otentiele-partner-is
Als het maar niet 30 seconds to mars is..... Megahit keuze.
Je wordt natuurlijk niet zomaar serious talentquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, nog een week aandacht. Hebben ze nog niet genoeg gehad.
Haha ik heb wat dat betreft dus echt wel een probleemquote:
En dat op vrijdag de 13e. Morgen is alles weer goed en zo niet dan lig ik daar niet wakker vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
Waar zijn de postaantallen heen? deel 2.
tja C&S zijn van ons belastinggeld op een snoepreisjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:23 schreef -Hans- het volgende:
Guusje! oja, om 16:00 ook nog Timur. Wat een feest!
Welkomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:17 schreef Bol_Wan het volgende:
zojuist mijn eerste post geplaatst, dus blijkbaar ben ik nieuw hier..
Hoi
Achja anderen vliegen 2 keer binnen een etmaal naar Hongarije en weer terug om programma te presenteren op een festival waar je verder weinig van meekrijgtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:25 schreef themauster het volgende:
[..]
tja C&S zijn van ons belastinggeld op een snoepreisje
Kreta was het toch? niet verkeerdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:25 schreef themauster het volgende:
[..]
tja C&S zijn van ons belastinggeld op een snoepreisje
Ja ik dacht weer veel te moeilijkquote:
Haha, nee ik ook niet echt. Wel een te gekke plaat btw die jij noemde. Mogen ze wel weer eens gaan draaien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik dacht weer veel te moeilijk
Maarja ik denk ook niet echt aan een jungle bij hinnikende paarden en blaffende hondenMaar dat kan aan mij liggen hoor...
deze versie is nog leuker:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, nee ik ook niet echt. Wel een te gekke plaat btw die jij noemde. Mogen ze wel weer eens gaan draaien.
Alle 7?! Mijn god, wat heb je jezelf aangedaan...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef themauster het volgende:
Dit doet me denken aan de American Pie filmsdie ik van de week alle 7 heb gezien
Vanaf deel 4 werd het natuurlijk gauw minder , gelukkig komt er nu een echte deel 4 met de originele acteursquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alle 7?! Mijn god, wat heb je jezelf aangedaan...
Deel 1 was al tenenkrommend slechtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Vanaf deel 4 werd het natuurlijk gauw minder , gelukkig komt er nu een echte deel 4 met de originele acteurs
http://anti-andrevandertoorn.hyves.nl/quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef Sersjee het volgende:
Andre van der Toorn te gast bij Ekstra Weekend... Mijn hemel.
Nee, niet die rat. Irritante vent vind ik dat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef Sersjee het volgende:
Als ze z'n stoel niet hoger zetten, zie je er iig niets van.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef Sersjee het volgende:
fijn, ik kan ook es luisterenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Tim Knol megahit. Vind het allemaal een beetje gemaakt.
Jij durft! Een beetje Richard Cheese uitmaken voor the Baseballs... Richard Cheese is een held!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:45 schreef themauster het volgende:
WTF is dit? toch niet de fucking Baseballs
quote:THIRTY SECONDS TO MARS (ALPHA 18:10)
Naar deze band gaat u niet kijken voor de muziek. Nee, u gaat om zich te laten verbazen. Verbazen over zoveel wansmaak. 30STM was ooit best een aardige band, met twee verrassend goede albums, maar het is Jared Leto na de release van This Is War definitief in de bol geslagen. De goede man loopt over het podium als een koning, zingt zelf nauwelijks nog een noot – dat laat hij aan de fans over – en ziet er inmiddels uit alsof hij in de Village People zit. Acteur speelt rockstar:
Eventjes naar Radio 538 gaat.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef 3rdRock het volgende:
ekstra weekend met andre van wegmisbruikers? verrekten nep-leo de haas! bah!
en hoor ik nu Richard Cheese? yeah baby!
Feliquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:24 schreef themauster het volgende:
God het lijkt wel een kraamkliniek hier onze poes heeft nu 4 kittens gebaard
kwaliteit hehquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]Leo de Haas. Goedenavond dames en heren. Wat een baas is dat
.
Nr 5 is zojuist geborenquote:
Hehe idd, muziekkeuze begint te voorspelbaar te worden,voor de vrijdag maar eens een eigen playlist samenstellen van 60 min.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:36 schreef -Hans- het volgende:
Editors !!! een echte onvervalste disco classic. Jawel!
Verwacht Nirvana - Smells Like Teen Spirit eigenlijk ook nog wel. Hupsakeej Kelly Clarkson er direct achteraan voor het echte weekend-stap-gevoel. Het is inderdaad af en toe nogal voorspelbaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hehe idd, muziekkeuze begint te voorspelbaar te worden,voor de vrijdag maar eens een eigen playlist samenstellen van 60 min.
Heel bruut inderdaad!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:43 schreef gerbenp het volgende:
[..]
en dan ook nog een strakke overgang.
Ja ben er echt niet kapot van iedere keer hetzelfde : RHCP,Kaiser Chiefs,Pink,BEP,Beyonce,Rihanna,paar foute plaatjes en paar dance hitjes van nu en nog even een stevige rockplaat. Nou Nou die hoor je inderdaad nooit op 3FM. Doe dan 1uur wat vergeten plaatjes ofzo,dit is totaal niet boeiend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht Nirvana - Smells Like Teen Spirit eigenlijk ook nog wel. Hupsakeej Kelly Clarkson er direct achteraan voor het echte weekend-stap-gevoel. Het is inderdaad af en toe nogal voorspelbaar.
Beetje het 3FM format bedoel je dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ben er echt niet kapot van iedere keer hetzelfde : RHCP,Kaiser Chiefs,Pink,BEP,Beyonce,Rihanna,paar foute plaatjes en paar dance hitjes van nu en nog even een stevige rockplaat. Nou Nou die hoor je inderdaad nooit op 3FM. Doe dan 1uur wat vergeten plaatjes ofzo,dit is totaal niet boeiend.
Tsja, wat Disco Classics toch meer wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ben er echt niet kapot van iedere keer hetzelfde : RHCP,Kaiser Chiefs,Pink,BEP,Beyonce,Rihanna,paar foute plaatjes en paar dance hitjes van nu en nog even een stevige rockplaat. Nou Nou die hoor je inderdaad nooit op 3FM. Doe dan 1uur wat vergeten plaatjes ofzo,dit is totaal niet boeiend.
Ik niet meer ga me in Itunes wel wat 'Disco kneiter' lijsten maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, wat Disco Classics toch meer was. Beetje een vreemde eend in de bijt, maar wel verdomd lekker. Maar ja, we moeten het er maar mee doen.
Ja dat zei hij vanmorgen al ja, ik snap ook niet echt waarom je daar dan per se heen moet om er 2 programma's vandaan te presenteren...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Huh is Michiel nu al terug Boedepast? Had verwacht dat hij daar wel wat langer zou zijn.
Gelukkig, toch een gewone Ekstra weekend dan? Had al gedacht dat `t Ekdom en Iemand Anders zou zijn vandaagquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Huh is Michiel nu al terug Boedepast? Had verwacht dat hij daar wel wat langer zou zijn.
Dat dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zei hij vanmorgen al ja, ik snap ook niet echt waarom je daar dan per se heen moet om er 2 programma's vandaan te presenteren...
Idem hier. Begrijp dat ook nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat zei hij vanmorgen al ja, ik snap ook niet echt waarom je daar dan per se heen moet om er 2 programma's vandaan te presenteren...
Meende Domien al te zien zitten, maar gelukkig dus gewoon Veenstra en Ekdomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Gelukkig, toch een gewone Ekstra weekend dan? Had al gedacht dat `t Ekdom en Iemand Anders zou zijn vandaag
Gelukkig!quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:12 schreef -Hans- het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!!!!!!
Ligt er natuurlijk volkomen aan wie de gasten zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
![]()
![]()
![]()
uitzendingen zonder gasten zijn veeeeel toffer
En MET wat?quote:
Al iets bekend wanneer aan dat weekend een eind komt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
WEEEEEEEKEND
Ownee, dat heb ik al sinds 15 maart.
Donderdag toch gesprek??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Al iets bekend wanneer aan dat weekend een eind komt?
Daar zou na volgende week meer duidelijkheid over kúnnen komen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Al iets bekend wanneer aan dat weekend een eind komt?
Mijn moeder rookte vroegah Belina mint sigarettenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:18 schreef Timo20 het volgende:
! Belinda sigaretten??
de tering, das pas old school
Oeh dat is best spannend! Dan zal je het in week 34 wel horen of het wat is gewordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. En maandag telefonisch interview met andere toko.
Hoe 90`squote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn moeder rookte vroegah Belina mint sigaretten
Die is wel leuk..quote:
Aan de kant van de centen of de sociale media? Succes iigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dus. En maandag telefonisch interview met andere toko.
Thnxquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh dat is best spannend! Dan zal je het in week 34 wel horen of het wat is geworden. Zal voor je duimen!
okquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx. Van gesprek donderdag heb ik wel hoge verwachtingen, dus hopen dat dat het eindelijk wordt. Zou dan helaas toch geen carrièreswitch naar social media worden, maar weer wat in finance...
50 keer in een week of 3/4.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef Timo20 het volgende:
geinig liedje van Tim Knol, maar die wordt toch alweer een week of 3 gedraaid. Of is `t nog langer?
Die van The Coral had een mooie MH geweest
Volgens mij wordt het al een dikke maand gedraaid, altijd de eerste zijn ze toch nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef Timo20 het volgende:
geinig liedje van Tim Knol, maar die wordt toch alweer een week of 3 gedraaid. Of is `t nog langer?
Die van The Coral had een mooie MH geweest
YW !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx. Van gesprek donderdag heb ik wel hoge verwachtingen, dus hopen dat dat het eindelijk wordt. Zou dan helaas toch geen carrièreswitch naar social media worden, maar weer wat in finance...
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:31 schreef hole1988 het volgende:
Coen krijg een klap
http://twitvid.com/RMGL1
jezus zeg, wat een mongool die hem aanrijdtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:31 schreef hole1988 het volgende:
Coen krijg een klap
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:31 schreef hole1988 het volgende:
Coen krijg een klap
Hij stopte zelf..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
jezus zeg, wat een mongool die hem aanrijdthoe lomp
!
In Kessel of all places. De tering: daar ligt letterlijk 1 kroeg, 1 restaurant en 1 frietentent. Een Ekstra Standbeeld is dan misschien niet eens zo`n slecht idee. Is er tenminste nog iets te zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:51 schreef alors het volgende:
Een bedevaartsoord in Limburg.....................................!
Huh ? Wat is er in Kessel ? Is hier nogal dichtbij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In Kessel of all places. De tering: daar ligt letterlijk 1 kroeg, 1 restaurant en 1 frietentent. Een Ekstra Standbeeld is dan misschien niet eens zo`n slecht idee. Is er tenminste nog iets te zien![]()
B.O.B. en die zangeres van Paramore.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:54 schreef Timo20 het volgende:
Oeh dit is een tof liedje![]()
![]()
Weet nog steeds niet van wie `t is
Ik was in frankrijk in een best wel groot dorp ik schat 2000 inwoners, en het enige dat ze er hadden was een renault garage en een postkantoor, 0 supermarkten, 1 cafe, en voor de rest alleen maar huizenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In Kessel of all places. De tering: daar ligt letterlijk 1 kroeg, 1 restaurant en 1 frietentent. Een Ekstra Standbeeld is dan misschien niet eens zo`n slecht idee. Is er tenminste nog iets te zien![]()
Daar willen een paar luisteraars een standbeeld voor Michiel en Gerard oprichtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Huh ? Wat is er in Kessel ? Is hier nogal dichtbij.
Je kunt ook overdrijven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar willen een paar luisteraars een standbeeld voor Michiel en Gerard oprichten
quote:
quote:
quote:
weinig, soms komt ze nog in stad en streek, maar niet hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef Timo20 het volgende:
Ik zie daar een tweet van muisje_eliza voorbij komen. Leeft ze eigenlijk nog op Fok?
toch jammerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weinig, soms komt ze nog in stad en streek, maar niet hier
The Gaslight Anthem.quote:
correctie, 10 topics terug was ze nog hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weinig, soms komt ze nog in stad en streek, maar niet hier
quote:Wanna hear Beyonce with Janet Jackson mashed up with the jazz of St. Germain? Check DJ Sandstorm #Ekstraweekend #3FM : www.djsandstorm.com
Deden ze een paar duizend jaar geleden ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Damn. Net netwerk gezien waarin was te zien dat een Afghaanse moeder haar kind van 2? opium gaf. "Dan is hij rustig en huilt hij niet de hele tijd". Hele gezinnen zijn daar zwaar verslaagd.
The Corel.
Hey welkom terugquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Handig dat WiFi bij de Mac
Ben weer in NL
neejoh, lekker nederlandsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hey welkom terughet weer is hier alleen wel om te huilen
Heerlijk toch, ik hoef nu echt niet die meuk te horen waar je de hele week al mee doodgegooid wordt. Gewoon verse hits en oude kneiterrrrrrrssssssssquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:56 schreef Timo20 het volgende:
Marky Mark and the funky bunch![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
het moet ECHT niet gekker worden
Je had het eens moeten zien. Kind jankte. Kreeg een shot van moeders. Kind huilt door. Paar seconden later *boem* stil met grote ogen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deden ze een paar duizend jaar geleden ook
in koude of warme sferen.quote:
Als het groen ziet.quote:
vooral de backstage is om te kotsen zo leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:05 schreef miieejj het volgende:
is het spannend op de radio ? volgens mij mis ik veel ?
Veel plezier op vakantie !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:05 schreef miieejj het volgende:
is het spannend op de radio ? volgens mij mis ik veel ?
Jij? niet luisteren naar 3FM? sinds wanneer is dat??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier op vakantie !. Geen idee. Luister verder niet. Ga zo ff een stukje buiten fietsen. Mooi weer!
Veel plezier met fietsen, maar het is bijna donker.. ga je dan gewoon fietsen omdat het mooi weer is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier op vakantie !. Geen idee. Luister verder niet. Ga zo ff een stukje buiten fietsen. Mooi weer!
Tnxquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
Veel plezier met fietsen, maar het is bijna donker.. ga je dan gewoon fietsen omdat het mooi weer is?
quote:
ja, dat is vrij normaal tegenwoordig op een vrijdagavondquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef Timo20 het volgende:
Is het tegenwoordig altijd zo rustig hier tijden EW?
saaiquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is vrij normaal tegenwoordig op een vrijdagavond
eerder dit topic denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
saai
heeft EW z`n beste tijd gehad?
Uit...het...raam![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |