Totdat iemand met zijn gore vingers IN jouw oogschaduw zitquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik vind dat altijd wel gezellig, samen spelen
Ooh dat klinkt zoo bekendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:30 schreef mirannie het volgende:
Te veel van het goede en wat moet je er mee enzo.
Oh ja, make-up vind ik dan wel weer een heel ander verhaal. Daar mogen mijn moeder en stiefmoeder en zusjes en dochter wel aanzitten, maar verder echt helemaal niemand.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Totdat iemand met zijn gore vingers IN jouw oogschaduw zit![]()
He gatverdamme!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
make-up heb ik nauwelijks, dus dat gaat niet opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
SQ, wat een gaaf apparaat! Nou kan je natuurlijk echt de meest prachtige foto's maken van je nagelcreatiesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
de batterij laait nu op, straks spelen
Jep, ze stonden zonder aankondiging ineens voor de deurquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het uiteindelijk opgelost? Zijn ze ineens toch de wasmachine komen vervangen?
Ik zal me daar met dat apparaat m'n nagels gaan fotograferen, dat werkt heulegaar nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
SQ, wat een gaaf apparaat! Nou kan je natuurlijk echt de meest prachtige foto's maken van je nagelcreaties
Nou precies, dat dus. Maar zoals ik zei, mijn stiefmoeder vond het helemaal leuk! Dus volgende keer kan ik heel voorzichtig gaan uitbreiden of haar mijn blog laten zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"zoveel kleuren bestaan er niet eens" dat idee
weet je hoeveel toestellen ik had kunnen kopen van al die nagellak? Lolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel lakjes je had kunnen kopen van al dat geld![]()
Gaaf toestel
ik ook niet iddquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoeveel toestellen ik had kunnen kopen van al die nagellak? Lol![]()
Ik wil het trouwens niet eens weten eigenlijk
QFT. Ik neem m'n cosmixjes mee en een paar bijzondere lakjes, verder niej.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, wieltjes binnen. Lekker m'n hele collectie erop knallen![]()
Ik denk trouwens dat ik m'n wielen maar mee ga nemen morgen en een paar lakjes, alsnog kleurtjes kijken, maar minder gesleep.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
SQ, wat een gaaf apparaat! Nou kan je natuurlijk echt de meest prachtige foto's maken van je nagelcreaties
edit: Ik heb gister trouwens even een redelijke make-up faal begaan. Ik heb het Urban Decay NAKED palette besteld
[ afbeelding ]
![]()
"Hoeveel heb je er nu?"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"zoveel kleuren bestaan er niet eens" dat idee
Laat je ze tenminste niet in de taxi achter.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
QFT. Ik neem m'n cosmixjes mee en een paar bijzondere lakjes, verder niej.
Dat is ook een schemergebied dat ik niet vrijwillig zal betredenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoeveel toestellen ik had kunnen kopen van al die nagellak? Lol![]()
Ik wil het trouwens niet eens weten eigenlijk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat je ze tenminste niet in de taxi achter.![]()
Of; "wat moet je nou met 10 paarse lakjes, paars is toch paars"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[
"Hoeveel heb je er nu?"
"Uh, 150 ofzo?"
"Oh, dan heb je er nog maar x te gaan, want meer kleuren zijn er niet!"
""
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga trouwens met de bus, jij mihoenharige!
En dan stiekem aan de andere lade denken waar nog 20 paarse lakkies staanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Of; "wat moet je nou met 10 paarse lakjes, paars is toch paars"
Tsk echt niet!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
"Hoeveel heb je er nu?"
"Uh, 150 ofzo?"
"Oh, dan heb je er nog maar x te gaan, want meer kleuren zijn er niet!"
""
| Forum Opties | |
|---|---|