samequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:19 schreef ricardo73 het volgende:
5cm slap 11,5m stijf
jaa dat is kut, wat nu?
Volgens mij is het nog echt zo ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:19 schreef ricardo73 het volgende:
5cm slap 11,5m stijf
jaa dat is kut, wat nu?
Waarom neem jij dit topic serieus?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:54 schreef Aithne het volgende:
Wat nu? Je niet druk maken.. De gemiddelde lengte van de penis van Nederlandse mannen is in erectie 15 cm. Vrijwel niemand geeft toe dat ze onder de 15 cm zitten, maar daar is gewoon niks van waar. Je bent absoluut niet de enige. Japanners hebben zelfs een gemiddelde lengte van 8 cm in erectie.
Daarnaast zijn er zat vrouwen die dat op prijs stellen. De vagina is in "normale" toestand gemiddeld 8 cm diep. Als een vrouw opgewonden raakt kan dit 14-17 cm worden (en ja er zijn altijd uitzonderingen die liever 20 cm willen). Dit houdt in dat je vrijwel ieder standje kan doen zonder tegen de baarmoedermond aan te stoten. Daar zullen veel vrouwen blij mee zijnNiet iedereen zoekt een penis van minimaal 20 cm.
Verder zitten er in de vagina vrij weinig zenuwen. Alleen het begin van de vagina is gevoelig en dat stimuleer je evengoed met gemeenschap.
Ik zie dan ook niet in waarom jij je druk moet maken.
Fuck off, het staat niet in onzin of klaagbak, serieusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom neem jij dit topic serieus?
Omdat ik het sneu vind voor alle mannen die echt klein geschapen zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom neem jij dit topic serieus?
Heerlijk lief en politiek correct antwoordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:24 schreef Aithne het volgende:
[..]
Omdat ik het sneu vind voor alle mannen die echt klein geschapen zijn
Ze zouden gewoon niet zo onzeker moeten zijn, want dat is helemaal nergens voor nodig. Ik ben gewoon realistisch en ik kan het niet helpen dat de mannen hier liever een wedstrijdje houden met dat hun lengte veel meer is dan die 11,5. Fijn dat jullie je daar beter door voelen, maar anderen voelen zich er alleen maar erger door. Ik vind dat die negatieve gevoelens niet op hun plaats zijn.
Dank je ^^quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Heerlijk lief en politiek correct antwoord
Ik zie ze in het weekend al staan, als ik naast me kijk bij de pisbak in de kroeg: " ja gast ik weet het, maar 11.5cm, maar dat boeit niet, want ik las gisteravond op Fok dat alleen de ingang van de vagina zenuwen heeft en zo.."quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:33 schreef Aithne het volgende:
[..]
Dank je ^^
Ik hoop dat de onzekere mannen hier ook echt iets aan hebben.
Wat je op Fok! wel niet kan lerenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zie ze in het weekend al staan, als ik naast me kijk bij de pisbak in de kroeg: " ja gast ik weet het, maar 11.5cm, maar dat boeit niet, want ik las gisteravond op Fok dat alleen de ingang van de vagina zenuwen heeft en zo.."!
Ach, ik voel me over heel veel andere dingen weer kut en onzeker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:24 schreef Aithne het volgende:
[..]
Omdat ik het sneu vind voor alle mannen die echt klein geschapen zijn
Ze zouden niet zo onzeker moeten zijn, want dat is echt helemaal nergens voor nodig. Ik ben gewoon realistisch en ik kan het niet helpen dat de mannen hier liever een wedstrijdje houden met dat hun lengte veel meer is dan die 11,5. Fijn dat jullie je daar beter door voelen, maar anderen voelen zich er alleen maar erger door. Ik vind dat die negatieve gevoelens niet op hun plaats zijn.
Jij kijkt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zie ze in het weekend al staan, als ik naast me kijk bij de pisbak in de kroeg: " ja gast ik weet het, maar 11.5cm, maar dat boeit niet, want ik las gisteravond op Fok dat alleen de ingang van de vagina zenuwen heeft en zo.."!
Inderdaad, ben meestal wel benieuwd of er nog meer mannen beschikken over zo'n wel bedeeld geslachtsdeel zoals die van mijquote:
Ligt eraan, uit wiens mond het komt. PICS!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 02:33 schreef Aithne het volgende:
[..]
Dank je ^^
Ik hoop dat de onzekere mannen hier ook echt iets aan hebben.
Typ "gemiddelde" in bij Google, er komt automatisch "gemiddelde lengte erectie" te staan (quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:34 schreef Sasman het volgende:
De Gemiddelde lengte 15 cm![]()
Waar heb je dat vandaan?
quote:In relatie tot de grootte van het menselijk lichaam is de menselijke penis groot in vergelijking met andere primaten. Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie. Deze maat varieert sterk van man tot man. [2]
Een penislengte van 11 t/m 21 cm in erectie wordt als normaal beschouwd. Kleiner dan 10 cm komt maar bij 1 op de 5000 mannen voor volgens vele onderzoeken. Groter dan 22 cm komt slechts bij 1 op de 10.000 mannen voor. Mannen liegen soms over hun penislengte of ronden deze naar boven af.
[..]
Wel kan de slappe penis volledig uitgerekt worden bij een man in een liggende houding waardoor iemand (bijvoorbeeld een arts) kan bepalen tot hoever de penis kan uitrekken vanaf de huid boven de penis. Deze lengte is bijna gelijk aan de lengte van de stijve penis. Bij koud weer c.q. lage temperaturen krimpt de penis en balzak, de penis is dan vaak tussen de 2 en 5 cm lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |