abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:34:13 #1
99338 Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
pi_85211065
Beste mensen, ik zit met een vraag waar ik op het hele internet geen antwoord heb kunnen vinden en het heeft te maken met tennisballen. Ik tennis wekelijks recreatief met een vriend van me en afgelopen maandag heb ik een nieuw blik tennisballen opengetrokken om vervolgens dinsdag mee te gaan tennissen.

Desbetreffende kameraad had commentaar op de hardheid van de tennisballen, volgens hem moet je tennisballen minstens een week voor gebruik openen. Voor mijn gevoel is dit onzin en zocht ie meer een excuus waarom ie niet kon winnen :D, maar wellicht dat 1 van jullie mij hier meer duidelijkheid over kan verschaffen. Volgende keer worden het drukloze ballen, om aan te tonen dat ie me daarmee ook niet kan verslaan :')
pi_85211137
staat op de verpakking, voor gebruik openen :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_85211179
Ben ik ook wel beniewd naar :o
Mijn piek is kwijt
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:37:24 #4
99338 Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
pi_85211207
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:35 schreef longinus het volgende:
staat op de verpakking, voor gebruik openen :D
Haha, ja ik heb het ook eens geprobeerd zonder de verpakking te openen, mijn schouder is nog steeds aan het herstellen :D

Serieus antwoord is wenselijk
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:38:36 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_85211259
Bij "new balls" worden die blikken toch ook op de baan opengemaakt? Onzin dus denk ik (en dus toch een slechte verliezer ;-))
pi_85211680
Met competitie krijg je ook gewoon voor iedere wedstrijd een nieuw blik,
je vriend is dus een slechte verliezer :P.
pi_85212675
na een week kun je ze juist ongeveer al weggooien (niet dat ik ooit het niveau had , waarop dat belangrijk ging worden, wij kregen juist als junioren de ballen van de A en B spelers)
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_85218751
Gasgevulde ballen moeten juist zo kort mogelijk voor het tennis geopend worden. Als je ze een week voor aanvang al opent, ben je juist het fijne van de ballen al kwijt. Na een week zijn ze alleen nog goed genoeg om op de trekhaak van je auto te zetten, of aan Bello te geven.
Ik persoonlijk heb op gravel het liefst gasgevulde ballen, en op kunstgras drukloze ballen.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:24:42 #9
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_85242657
drukloze ballen :o niet aan beginnen

verder een beetje gezeur van die gast. Kan me wel voorstellen dat op laag nivo ballen die net uit het blik komen nogal hard aanvoelen. Eerst mee warm spelen is dan een goeie oplossing.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')