Het is een mooie locatie. En het is niet mijn auto.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:49 schreef Puala het volgende:
Als ik heel eerlijk ben zie ik niet wat Doel toe moet voegen aan de foto's van je auto..
Bedankt voor je commentaar, de auto is idd echt heel erg mooi en leuk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:40 schreef photolex het volgende:
Leuke wagen! Stiekem één van mijn favorieten...
Qua fotografie vindt ik de compositie van 2, 6 en 8 het beste gelukt. Kleur, standpunt, achtergrond en object komen daar het beste tot hun recht.
Je kleurgebruik kan echter nog wat beter. Ik kan er niet precies de vinger opleggen, maar misschien iets meer contrast?
Bedankt,quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef Big_Daddy het volgende:
Vind het niet écht bijzondere foto's. Kleurgebruik kan ook beter. Zorg voor volgende keer dat je de velgen kunt zien, niet de banden..
En voor een algemene setting, niet hier en daar wat snapshots die achteraf bewerkt zijn.
Je ziet het rubber van de banden op sommige foto's, zoals op 2 of 6. Dan kun je 'm beter de andere kant op gestuurd hebben, zodat je de velg ziet. En da's veel mooier imho.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:41 schreef Row-1 het volgende:
Bedankt,
maar zoals ik al zei, dat met die kleuren heb ik expres zo gedaan, dus snap niet helemaal waarom het kleurgebruik beter moet zijn, als ik dit zo wou?
En wat bedoel je met de opmerking over dat je de velgen wil zien in plaats van de banden?
Ah zo, begrijp het, was idd misschien beter geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:45 schreef Big_Daddy het volgende:
[..]
Je ziet het rubber van de banden op sommige foto's, zoals op 2 of 6. Dan kun je 'm beter de andere kant op gestuurd hebben, zodat je de velg ziet. En da's veel mooier imho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |