abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85502452
Jaja, mooie ankeiler om softdrugs te verbieden, en dat gaat gebeuren als de CDA en VVD zich aan hun programma houden, en Wilders zal ongetwijfeld ook instemmen, want die is ook overal tegen.
En ongetwijfeld zal in het debat dit voorval ook naar voren worden gehaald, mijn voorspelling: ze ouders worden bij netwerk geinterviewd, en die zullen ongetwijfeld vertellen dat het door de drugs komt....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85502681
ik moet trouwens wel zeggen dat ik als ouder toch wel zo mijn bedenkingen heb mbt de manier waarop dat joch opgevoed is. de druk op dat arme joch spat er van af in dat artikel
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85519619
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:13 schreef Hephaistos. het volgende:
De dood van een groot roeitalent;

Het is maandagochtend 26 juli als Martin Brühl (55) en Karin Anderson (52) op het punt staan om van Noorwegen naar Vlieland te gaan zeilen. Het belooft een prachtige dag te worden. De meubelontwerper en de enz...
Is dit door de familie opgesteld en naar buiten gebracht of in een interview of wat?

De manier waarop het geschreven is vind ik nogal gericht op de emotie, veel bijvoeglijke naamwoorden. Niet dat dat niet te verwachten is, maar het valt me op.

En ok detail, maar dit lijkt me vrij onsmakelijk "Ze stonden uren met elkaar onder de douche, boterhammen etend en ..."

Jezelf in je hart steken terwijl je vriendin in de kamer is, ik zou de statistieken wel willen weten van de mensen die dit gedaan hebben en in wat voor staat ze toen waren.

Konniekipke, je schreef dat je wekelijks mensen meemaakte die zichzelf in hun buik sneden.. werkzaam in de psychiatrie?

En narcisme is nog zoeen ontdekbaar gebied, moeilijk te onderzoeken (komen ook niet snel in de hulpverlening)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')