quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:13 schreef Hephaistos. het volgende:De dood van een groot roeitalent; Het is maandagochtend 26 juli als Martin Brühl (55) en Karin Anderson (52) op het punt staan om van Noorwegen naar Vlieland te gaan zeilen. Het belooft een prachtige dag te worden. De meubelontwerper en de enz...
Is dit door de familie opgesteld en naar buiten gebracht of in een interview of wat?
De manier waarop het geschreven is vind ik nogal gericht op de emotie, veel bijvoeglijke naamwoorden. Niet dat dat niet te verwachten is, maar het valt me op.
En ok detail, maar dit lijkt me vrij onsmakelijk "Ze stonden uren met elkaar onder de douche, boterhammen etend en ..."
Jezelf in je hart steken terwijl je vriendin in de kamer is, ik zou de statistieken wel willen weten van de mensen die dit gedaan hebben en in wat voor staat ze toen waren.
Konniekipke, je schreef dat je wekelijks mensen meemaakte die zichzelf in hun buik sneden.. werkzaam in de psychiatrie?
En narcisme is nog zoeen ontdekbaar gebied, moeilijk te onderzoeken (komen ook niet snel in de hulpverlening)