quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
Hier ook weer rust in mijn kamertje
met wie zat je in de jacuzzi?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Het was tof
Nu nog even douchen, want er zat aardig wat chloor in de jacuzzi.
ah okquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
Had wat vrienden op bezoek vandaag.
Een stel fokkersquote:
met de nagellak dames?quote:
Ach, jij kan het nog 2 dagen uithouden met je moeder&broer. Hoef ik niet te proberen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
mn moeder en broer waren 2 dagen bij ons.
hardstikke gezellig hoor, maar na 2 dagen ben ik blij dat ze naar huis zijn
zo erg?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, jij kan het nog 2 dagen uithouden met je moeder&broer. Hoef ik niet te proberen.
Hahaha, ja zo erg. Een middag is al te veel. Maar het is veel te gezellig in dit topic om daar verder over in detail te tredenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
zo erg?
ik vond 2 dagen al vrij veel. ze zouden eerst 1 dag blijven maar ze hebben besloten nog een dag te blijven
ik ken hetquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, ja zo erg. Een middag is al te veel. Maar het is veel te gezellig in dit topic om daar verder over in detail te treden.
is het rustig of juist druk?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:19 schreef douche-eendje het volgende:
Prima, vraag dat over 2 weken nog maar een keer... dan kan het zomaar een ander antwoord zijn. Ik haat vakantie-periodes op mijn werk, buh.
jottemquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
Het begint nu weer druk te worden en komende week minimale bezetting. Joepie.
dag dagquote:
ik ben gelukkig volgende week vrij...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er al zin in.
Fijne avond nog LovelyLady!
wanneer weer beginnen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, dat ken ik. Was maar 3 dagen vrij geweest, haha.
Nog even en dan is de vakantie voorbij, dan kan ik weer vrij nemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |