abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85196999
...terwijl die mensen het net zo hard nodig hebben als de mensen die door de aardbeving in Haïti getroffen waren en de mensen die door de tsunami getroffen waren. Waarom is deze ramp anders dan de anderen denk ik dan. :?

Misschien zien mensen na Haïti in dat er sowieso weinig geld via hulporganisaties in de rampgebieden geïnvesteerd wordt?

Net zoals dat de olieramp in Amerika elke dag in het nieuws kwam en er over de vervuiling in Nigeria nauwelijks over bericht wordt.

pi_85197031
Omdat het geld dan toch niet aankomt?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85197036
AH JOH, ALLAH STORT WEL WAT GELD. OF IS DIE NU NERGENS TE BEKENNEN?!!!
De klaagbaak is een machine.
pi_85197074
Waar waren zij toen wij de watersnood hadden? Nou? Of toen ik van de zomer dorst had? Nergens gezien hoor. :N Voor wat hoort wat. :)
pi_85197099
1. Hoe weten we zeker of dat geld daar écht wordt gebruikt? In Haïti zie ik alleen een hiphop-artiest als president kandideren :')
2. Iedere dag is er wel wat mis in Pakistan/Afghanistan/Gaza. De ene keer is het een aanslag, de andere keer een bernbom. Op een gegeven moment wordt het gewoon 'normaal' en schenken mensen er ( onbewust ) minder of zelfs geen aandacht aan.
pi_85197125
dat gaat rechtstreeks in de pocket van de taliban
pi_85197142
quote:
De darmbacterie is vermoedelijk afkomstig uit India en Pakistan en is ongevoelig voor behandeling met zelfs de sterkste antibiotica.
Daarom geef ik nou niks :( :(
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:41:29 #8
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_85197175
Taliban verkeert in hevige geldnood! Steun daarom giro 555!
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_85197183
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:39 schreef Hyundai het volgende:
1. Hoe weten we zeker of dat geld daar écht wordt gebruikt? In Haïti zie ik alleen een hiphop-artiest als president kandideren :')
2. Iedere dag is er wel wat mis in Pakistan/Afghanistan/Gaza. De ene keer is het een aanslag, de andere keer een bernbom. Op een gegeven moment wordt het gewoon 'normaal' en schenken mensen er ( onbewust ) minder of zelfs geen aandacht aan.
Ja idd, maar waarom kon het toen voor Haïti wel en nu voor Pakistan niet? Haïti was op dat moment nou ook niet bepaald stabiel.
pi_85197222
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef trolololo het volgende:
Taliban verkeert in hevige geldnood! Steun daarom giro 555!
http://www.trouw.nl/nieuw(...)itenlandse_hulp.html
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_85197243
Waarom stuurt het midden-oosten niet een paar bakken met geld? Alleen voor geld is het westen goed, maar voor de rest worden we verafschuwd.
De klaagbaak is een machine.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:44:32 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_85197300
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:37 schreef poo het volgende:
...
[ afbeelding ]
...
Moraal is. Alleen als je een lekker wijf bent word je gedragen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_85197347
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:42 schreef Multivitamine het volgende:
Waarom stuurt het midden-oosten niet een paar bakken met geld? Alleen voor geld is het westen goed, maar voor de rest worden we verafschuwd.
Doen ze ook wel.

Er komt hier geen grote hulpactie omdat het rode kruis denkt dat de financiële kosten daar te hoog voor zijn, ofzoiets dergelijks.
pi_85197357
quote:
Hoe komt de Taliban nou weer aan dat geld :')

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:44 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Moraal is. Alleen als je een lekker wijf bent word je gedragen.
:D :')
pi_85197436
Landen als Saudi-Arabië, Koeweit, Verenigde Arabische Emiraten e.d liggen veel dichterbij Pakistan dan ons. Hun verdienen zat geld aan de olie, die wij ( het westen ) kopen. Ik vind dat hun ook wel wat mogen gaan geven.
pi_85197448
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:45 schreef poo het volgende:

[..]

Hoe komt de Taliban nou weer aan dat geld :')

"Als de regering in Islamabad de internationale hulp afwijst zullen de Taliban zelf voor het benodigde geld zorgen, zei Taliban-woordvoerder Azam Tariq dinsdag."

De Taliban is een van de grootste drugsproducenten ter wereld, dus die hebben wel wat in kas
pi_85197458
Ik richt vanavond nog een stichting op, de stichting "RED PAKISTAN!!!!!1111EINZ!!!".

Jullie doneren allemaal meer dan 100 euro per foklid en doen dat naar giro 556.

Hartelijk dank namens de houder, penningmeester en bestuurslid van de stichting "RED PAKISTAN!!!!!1111EINZ!!!", dan heb ik dit jaar weer mijn inkomsten binnen voor mijn belangrijke werkzaamheden.
pi_85197500
In Haiti leeft het merendeel van de inwoners nog steeds in tenten. Flikker dus maar op met die donaties, helpt geen moer.

Dan zeg ik niet dat we helemaal niet moeten helpen, maar dan alsjeblieft op een andere manier.
Ron Paul 2012
pi_85197503
quote:
In Pakistan zijn de overstromingen een ramp voor mens en milieu. De oorzaken zijn bekend: overbevolking en ontbossing.
http://www.rnw.nl/nederla(...)npakken-de-oplossing

Cynisch gezien is de oplossing van probleem 1 dus geen geld storten.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:50:57 #20
297583 trolololo
pi_85197598
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:48 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

http://www.rnw.nl/nederla(...)npakken-de-oplossing

Cynisch gezien is de oplossing van probleem 1 dus geen geld storten.
Oplossing > Laten wegrotten en kijken wat er gebeurt? :+
Kan je net zo goed een goed grote bom erop gooien
pi_85197652
Ik stel voor dat de regering van Pakistan de hulp van het westen weigert. Laat de Talibi's dit maar fixen :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:53:48 #22
297583 trolololo
pi_85197707
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:52 schreef Hyundai het volgende:
Ik stel voor dat de regering van Pakistan de hulp van het westen weigert. Laat de Talibi's dit maar fixen :)
Jij snapt het!

Probleem opgelost ! Slotje! :D
pi_85197727
Nederland is gewoon Giro 555 moe :Y
Wat doen weekdieren in het weekend?
pi_85197997
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:52 schreef Hyundai het volgende:
De Pakistaanse regering is juist een bondgenoot van het Westen en die levert steeds meer macht in aan de Taliban wat er uiteindelijk toe zal leiden dat de Taliban nucleaire technologie in handen zal krijgen. :X De Taliban nadert de hoofdstad steeds dichter en kan nu al aanslagen plegen in de hoofdstad, de regering heeft nu nog maar in een fractie van het land werkelijk de macht.
De Taliban wil juist dat de regering geen buitenlandse hulp accepteert zodat de Taliban nog meer steun onder de bevolking kan werven.
pi_85198081
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De Pakistaanse regering is juist een bondgenoot van het Westen en leveren steeds meer macht in aan de Taliban wat er uiteindelijk toe zal leiden dat de Taliban nucleaire technologie in handen zal krijgen. :X
De Taliban wil juist dat de regering geen buitenlandse hulp accepteert zodat de Taliban nog meer steun onder de bevolking kan werven.
Ach nouja, mij boeit die hele oorlog eigenlijk vrij weinig. Het gaat helemaal nergens over en de taliban kan toch nooit uitgeroeid worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')