Dank je Stofje. Dat had veel gescheeld als dit in het begin van het topic al gezegd zou zijn in plaats van semi-grappig te lopen giebelen.Het voordeel van een forum is namelijk dat je mensen van alles kan vragen. Dat soort sociale interactie is vele malen leuker dan het klakkeloos opzoeken op google wat ook de reden is dat dit platform er is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:20 schreef Stofje het volgende:
20, 21 en 22 augustus, Dagonet. Dan is Lowlands. Lowlands is een muziekfestival en op FOK! is er een subforum over geopend. Eigenlijk kun je met een beetje (forum-)inzicht achter erg veel antwoorden komen.
Het zou zeer aangenaam zijn als ieder topic op fok! users zou hebben die zo zouden reageren op zaken aangaande het topic. Dit zou fok! een stuk aantrekkelijker maken voor de beginnende gebruiker. Tevens zou het vervelende users in een uithoek drijven die klaagbaak heet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:49 schreef Stofje het volgende:
Ach, ik meen gelezen te hebben dat dit forum niet welwillend staat tegenover een algemeen festivalforum. Alle andere festivals komen aan bod in MUZ, maar omdat Lowlands klaarblijkelijk het populairste festival is, hebben zij een eigen forum gekregen. Online leiderschap zit niet in mijn genen, daar pas ik voor. Hulpvaardigheid, interesse én kennis wil ik maar al te graag delen, daarentegen!
Logisch. Die 5 mensen die naar Dour gaan, die 15 mensen die naar Pukkelpop gaan, die 20 mensen die naar Werchter gaan, die 30 mensen die naar Pinkpop gaan, kan prima in één (festival-)topic.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Algemeen festivalforum is inderdaad geen goed idee en gaan we niet doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |