abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85259052
Lowlands, wat is dat :?
Are you nuts??
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:04:35 #27
313523 IkBenEenStoner
Lange tong+lange lul
pi_85281279
Blowlands ken ik wel :')
Don't waste my high.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:07:34 #28
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85281330
Is er al een antwoord eigenlijk?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85281587
20, 21 en 22 augustus, Dagonet. Dan is Lowlands. Lowlands is een muziekfestival en op FOK! is er een subforum over geopend. Eigenlijk kun je met een beetje (forum-)inzicht achter erg veel antwoorden komen. Zo zullen er artiesten optreden op Lowlands! En zijn er bierstands! Is er een FOK!meet die nooit doorgaat! En kun je er eten. Ook kun je er met het openbaar vervoer heen, maar dat niet alleen, nee, je kunt er ook met de auto heen. De meeste mensen slapen in tentjes tijdens Lowlands.

Ja, het is wat kennis die ik even met jullie deel, maar wellicht hebben jullie er wat aan.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:26:44 #30
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85281716
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:20 schreef Stofje het volgende:
20, 21 en 22 augustus, Dagonet. Dan is Lowlands. Lowlands is een muziekfestival en op FOK! is er een subforum over geopend. Eigenlijk kun je met een beetje (forum-)inzicht achter erg veel antwoorden komen.
Dank je Stofje. Dat had veel gescheeld als dit in het begin van het topic al gezegd zou zijn in plaats van semi-grappig te lopen giebelen.Het voordeel van een forum is namelijk dat je mensen van alles kan vragen. Dat soort sociale interactie is vele malen leuker dan het klakkeloos opzoeken op google wat ook de reden is dat dit platform er is.

In de omschrijving van dit subforum staat de aanvangsdatum niet genoemd. Ook de FAQ zwijgt in alle talen over de data. Toen zag ik dit topic en dacht ik hier het antwoord te kunnen vinden maar helaas, tot jouw reactie bleef het antwoord uit.

Nogmaals dank.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_85281940
Het doet me deugd dat ik jou én mijn medeforummers een antwoord heb kunnen geven. Je hebt gelijk, een forum kent normaliter een sociale interactie en Google is dan wel your friend, maar we hebben meer vrienden op het internet, zoals FOK! En alhoewel ik geen Lowlander ben, maar wel een fan van het bezoeken van festivals, denk ik dat ik een aanwinst kan zijn voor dit forum!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:44:04 #32
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85282070
Met zulke hulpvaardigheid, interesse én kennis van zaken is er wellicht nog wel een mogelijkheid voor jou om een algemeen festivalforum in 2011 te leiden waar dit forum dan als voorloper van gezien zou kunnen worden.
pi_85282188
Ach, ik meen gelezen te hebben dat dit forum niet welwillend staat tegenover een algemeen festivalforum. Alle andere festivals komen aan bod in MUZ, maar omdat Lowlands klaarblijkelijk het populairste festival is, hebben zij een eigen forum gekregen. Online leiderschap zit niet in mijn genen, daar pas ik voor. Hulpvaardigheid, interesse én kennis wil ik maar al te graag delen, daarentegen!
pi_85282634
Algemeen festivalforum is inderdaad geen goed idee en gaan we niet doen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:31:10 #35
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_85283165
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 16:49 schreef Stofje het volgende:
Ach, ik meen gelezen te hebben dat dit forum niet welwillend staat tegenover een algemeen festivalforum. Alle andere festivals komen aan bod in MUZ, maar omdat Lowlands klaarblijkelijk het populairste festival is, hebben zij een eigen forum gekregen. Online leiderschap zit niet in mijn genen, daar pas ik voor. Hulpvaardigheid, interesse én kennis wil ik maar al te graag delen, daarentegen!
Het zou zeer aangenaam zijn als ieder topic op fok! users zou hebben die zo zouden reageren op zaken aangaande het topic. Dit zou fok! een stuk aantrekkelijker maken voor de beginnende gebruiker. Tevens zou het vervelende users in een uithoek drijven die klaagbaak heet.
Bedankt voor deze enerverende ervaring.
------------------
pi_85284213
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Hilarisch dit... }:|
En super stylish :P
pi_85284279
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Algemeen festivalforum is inderdaad geen goed idee en gaan we niet doen
Logisch. Die 5 mensen die naar Dour gaan, die 15 mensen die naar Pukkelpop gaan, die 20 mensen die naar Werchter gaan, die 30 mensen die naar Pinkpop gaan, kan prima in één (festival-)topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')