Okeequote:
Jaquote:
Kom je dan nog in de ochtend?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja
En ik moet morgen nog een vriend proberen te koppelen
Als ik wakker ben kom ik wel weer in MEN spammenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Kom je dan nog in de ochtend?PLZ
Alrighty than, trustenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als ik wakker ben kom ik wel weer in MEN spammen![]()
Heb pas rond 3 uur afgesproken
Slaaplekkerquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:49 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Slaaplekker![]()
Succes met je goal.
Je moet een keer iemand vinden die de hele nacht met je door wilt posten in mendan verslaat niemand je
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb gister voor het eerst geblowd.
Goldfinger is nog aan het werk tot 05:00u dus dat is logisch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:11 schreef Nectar het volgende:
[..]Goldfinger blijft tot 05:00 op.
Maar ik moet ook nog slapen he
Ja was wel grappig, praat- en lachkickquote:
Lekker combinerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja was wel grappig, praat- en lachkicken we gingen de heeeele tijd over die avond methylone praten dus dat gevoel kregen e ook enigszins terug. En ik was al aangeschoten en een beetje dronken misschien dus geen idee welk effect waarvan kwam.
Oeh nice!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik was al halfdronken voordat ik dat ging doen dus bdacht me eigenlijk pas op de terugweg dat het enigszins dom was.Nee, werd wel even heeeeel misselijk dus was er wel bang voor.
En ik heb een teersmaak in m'n bek
Whut?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Ahha, hier zitten jullie dus allemaal.![]()
Goedemiddag!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |