Idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar da's ook wel heel logisch.Wat een mongool.
ja dit kunnen ze je niet aan doen vind ik, oplichters.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Idd.
Nouja boeie, binnenkort die 3g maar opsturen voor garantie.. achterkant zit vol met haarscheurtjes en hij begint zelfs bij de chromen rand los te laten. Alleen hij heeft wel wat valschade omdat die idioot hem uit mijn handen flikkerde.. Mag voor hem hopen dat hij dat niet bij de iPhone4 flikkert want als hij het glas breekt dan breek ik zijn neus
Haha, ja idd..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Whaha, bassie en adriaan idd
Goeie tijd in spanje met hun bazenmuziek of niet dan
Ja lekker met die tetten of niet danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Haha, ja idd..
Die met die clown was wel eng
Maar toen was er tenminste nog goede tv, die kinderbagger van nu slaat nergens op..
Al zijn er wel een paar geile mokkels op disney xd te zien
Apple is altijd wel goed met garantie hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja dit kunnen ze je niet aan doen vind ik, oplichters.
Ja, oké daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Apple is altijd wel goed met garantie hoorgewoon een heel nieuw toestel als er wat mankeert met je oude
Whehe, dat mokkel van wizards of waverley placequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja lekker met die tetten of niet dan
Ja Iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, dat mokkel van wizards of waverley place![]()
Die heeft gewoon een hoofd waar je geen tieten bij nodig hebt
Alleen jammer dat t via t-mobile gaatquote:
KPN FTWquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat t via t-mobile gaat![]()
Kutprovider
Whaha, southpark op disney xdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja Idd
south park zou op disney xd moeten uitgezonden worden
dan zouden die ouders nog eens zien wat echt grof is ipv Pokémon
Whaha of birtneyspears misvord xDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, southpark op disney xd
En dan net als ze kijken dat stukje dat paris hilton die reet in gaat
Die hebben helaas geen iPhone..quote:
Serieus?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die hebben helaas geen iPhone..
Maar vodafone schijnt hem binnenkort te krijgen
Hopelijk is het 3g bereik hier nog niet verbeterd dan, dan annuleer ik mooi mijn contract en vodafone here I come
Altijd jwtquote:
Weet nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Whaha of birtneyspears misvord xD
hoeveel eps h eb je gezein
Ik keek ze aan het begin van me vakantie veel online, toffe seriequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Weet nietbest veel.. maar kijk het eigenlijk alleen op tv als het er op is
![]()
Jij hebt ze allemaal gezien zeker?
Ik wil vodafonequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb VODAFONE
maar mijn mobiel van nu is echt goed
Ja eens, voor 80 euro moet het wel kunnen ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik wil vodafone![]()
Misschien laat ik gewoon mijn t-mobile contract doorlopen en unlock ik deze iPhone wel.. ben inclusief abbo 840 euro kwijt en een losse in belgie is 760 euro. Verkoop ik mijn abbo wel aan iemand.. 2 jarig relax 25 online +w&w+ moet je toch wel kwijt kunnen voor 80 euro?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik keek ze aan het begin van me vakantie veel online, toffe seriealleen ze maken pas in sep weer nieuwe aflveringen.
Ja, maar southpark is bazigerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]ik stouw ze binnenkort wel allemaal op mijn telefoon.. heb ik wat te kijken als ik me verveel
![]()
Family guy is ook vet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |