T is een heel nuchter meisje, denk niet dat ze veel onderliggende problemen heeft.. maar weet je nooit natuurlijk..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ze dan ook zo haar eigen problemen hebben met bepaalde dingen...
Mijn ex 2 jaar jonger gemaakt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is een heel nuchter meisje, denk niet dat ze veel onderliggende problemen heeft.. maar weet je nooit natuurlijk..
Eerst kijken of we het uberhaupt een maand vol houden samen want we verschillen meer als 6 jaar
Ze is wel een pittige tante want ze heeft 1 van mn vrienden al een blauw oog bezorgt
Pff, ik moet er persoonlijk niet aan denken. Zowel door de reactie uit mijn omgeving als in mijn eigen gedachte dat ze pas 14 is...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is een heel nuchter meisje, denk niet dat ze veel onderliggende problemen heeft.. maar weet je nooit natuurlijk..
Eerst kijken of we het uberhaupt een maand vol houden samen want we verschillen meer als 6 jaar
Ze is wel een pittige tante want ze heeft 1 van mn vrienden al een blauw oog bezorgt
Ik denk dat je vooral niet te hard van stapel moet lopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Maakt een blauw oog je jonger dan?quote:
Zijn ex die 2 jaar ouder was dan jouw vriendin kickbokste.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Maakt een blauw oog je jonger dan?
Is... Toendertijd 1 jaar ouderquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Zijn ex die 2 jaar ouder was dan jouw vriendin kickbokste.
Ja dat is waar.. we zien wel hoe t looptquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Pff, ik moet er persoonlijk niet aan denken. Zowel door de reactie uit mijn omgeving als in mijn eigen gedachte dat ze pas 14 is...
Dat zegt misschien wel haar echte leeftijd, dat is wel iets voor jonge meisjes om iedereen te slaan/knijpen
En wat had dat als reden?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. we zien wel hoe t loopt
Nee, die vriend zat haar te prikken en heletijd van aah schattig meisje en toen sloeg ze hem perongelijk in zijn oog:')
En 16 jarige meisjes slaan anders ook hoor, paar weken geleden sloeg een vriendin van mij een kerel van rond de 20 een paar x vol tegen zijn hoofd aan.. met haar vuisten
Hij tufte op haarquote:
Hele aparte vrienden heb jij...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij tufte op haar![]()
Stonden ze met 4 kerels haar en een vriendin beetje af te zeiken en toen liepen ze weg tufte hij nog ff op haar.. Dus toen ging zij hem te lijf en moest een vriend van die kerel hem nog helpen ook om haar van hem af te trekken
Dat dacht ik ook al, maar moest het toch een beetje aardig verwoorden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef VASND het volgende:
Klinkt nou ook niet echt als figuren waar ik mee wil rondhangen.
Ik was met die meisjes, niet met die kerels die op haar tuftequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef VASND het volgende:
Klinkt nou ook niet echt als figuren waar ik mee wil rondhangen.
Als 16 jarig meisje erop los beuken...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik was met die meisjes, niet met die kerels die op haar tufte.
Of is er iets mis met een klap geven als iemand op je tuft?
dat zijn geen meisjes meer als ze op 20jarige gasten inbeuken hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Als 16 jarig meisje erop los beuken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |