T is een heel nuchter meisje, denk niet dat ze veel onderliggende problemen heeft.. maar weet je nooit natuurlijk..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ze dan ook zo haar eigen problemen hebben met bepaalde dingen...
Mijn ex 2 jaar jonger gemaakt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is een heel nuchter meisje, denk niet dat ze veel onderliggende problemen heeft.. maar weet je nooit natuurlijk..
Eerst kijken of we het uberhaupt een maand vol houden samen want we verschillen meer als 6 jaar
Ze is wel een pittige tante want ze heeft 1 van mn vrienden al een blauw oog bezorgt
Pff, ik moet er persoonlijk niet aan denken. Zowel door de reactie uit mijn omgeving als in mijn eigen gedachte dat ze pas 14 is...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is een heel nuchter meisje, denk niet dat ze veel onderliggende problemen heeft.. maar weet je nooit natuurlijk..
Eerst kijken of we het uberhaupt een maand vol houden samen want we verschillen meer als 6 jaar
Ze is wel een pittige tante want ze heeft 1 van mn vrienden al een blauw oog bezorgt
Ik denk dat je vooral niet te hard van stapel moet lopenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Maakt een blauw oog je jonger dan?quote:
Zijn ex die 2 jaar ouder was dan jouw vriendin kickbokste.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Maakt een blauw oog je jonger dan?
Is... Toendertijd 1 jaar ouderquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Zijn ex die 2 jaar ouder was dan jouw vriendin kickbokste.
Ja dat is waar.. we zien wel hoe t looptquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Pff, ik moet er persoonlijk niet aan denken. Zowel door de reactie uit mijn omgeving als in mijn eigen gedachte dat ze pas 14 is...
Dat zegt misschien wel haar echte leeftijd, dat is wel iets voor jonge meisjes om iedereen te slaan/knijpen
En wat had dat als reden?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar.. we zien wel hoe t loopt
Nee, die vriend zat haar te prikken en heletijd van aah schattig meisje en toen sloeg ze hem perongelijk in zijn oog:')
En 16 jarige meisjes slaan anders ook hoor, paar weken geleden sloeg een vriendin van mij een kerel van rond de 20 een paar x vol tegen zijn hoofd aan.. met haar vuisten
Hij tufte op haarquote:
Hele aparte vrienden heb jij...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij tufte op haar![]()
Stonden ze met 4 kerels haar en een vriendin beetje af te zeiken en toen liepen ze weg tufte hij nog ff op haar.. Dus toen ging zij hem te lijf en moest een vriend van die kerel hem nog helpen ook om haar van hem af te trekken
Dat dacht ik ook al, maar moest het toch een beetje aardig verwoorden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef VASND het volgende:
Klinkt nou ook niet echt als figuren waar ik mee wil rondhangen.
Ik was met die meisjes, niet met die kerels die op haar tuftequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef VASND het volgende:
Klinkt nou ook niet echt als figuren waar ik mee wil rondhangen.
Als 16 jarig meisje erop los beuken...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik was met die meisjes, niet met die kerels die op haar tufte.
Of is er iets mis met een klap geven als iemand op je tuft?
dat zijn geen meisjes meer als ze op 20jarige gasten inbeuken hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Als 16 jarig meisje erop los beuken...
Ik vond het wel baasquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Als 16 jarig meisje erop los beuken...
Had jij het niet voor haar op moeten nemen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond het wel baas![]()
Zat echt met open mond te kijken hoe zij die kerel te lijf ging, ze had haar knokkels kapot geslagen op zijn gezicht
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe ze er uit ziet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik vond het wel baas![]()
Zat echt met open mond te kijken hoe zij die kerel te lijf ging, ze had haar knokkels kapot geslagen op zijn gezicht
Als een kerel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe ze er uit ziet.
Ik zat binnen want zij moesten naar buiten om te roken..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Had jij het niet voor haar op moeten nemen?
Verdomme, die chick van je is echt gevaarlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:09 schreef xyzyx het volgende:
OH MIJN GOD
ER ZIT EEN FUCKING KRASJE OP MIJN IPHONE 4!
Wat is dat voor kanker grap
Ik heb gewoon mijn 3g al een half jaar zonder screen protector in mijn zak en niet 1 krasje of wat dan ook en ik heb dat nieuwe kreng gewoon nog geen 2 dagen en er zit al een fucking krasje op.. terwijl ik dat ding nog in een OFFICIEEL apple iPod sokje stop en die ander ging gewoon los in mijn zak.
Grafzooi.. Morgen mijn 3g maar mee pakken, overmorgen komt mn screenprotector binnen
Kenker zeg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:09 schreef xyzyx het volgende:
OH MIJN GOD
Ik heb gewoon mijn 3g al een half jaar zonder screen protector in mijn zak en niet 1 krasje of wat dan ook en ik heb dat nieuwe kreng gewoon nog geen 2 dagen en er zit al een fucking krasje op.. terwijl ik dat ding nog in een OFFICIEEL apple iPod sokje stop en die ander ging gewoon los in mijn zak.
Grafzooi.. Morgen mijn 3g maar mee pakken, overmorgen komt mn screenprotector binnen
Oh.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:09 schreef xyzyx het volgende:
OH MIJN GOD
Of meteen een screen protector er op plakkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh.Dan ga ik toch maar voor de 3G
PiPoquote:
Wat een kutdingen zijn het eigenlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Of meteen een screen protector er op plakkende 3g krast trouwens ook, had hem een dagje geleend aan een vriend.. hij haalt zo dat ding weer uit zijn zak.. bomvol krassen dat scherm.. en dan vind hij het gek dat ik hem een mep tegen zijn kop geef en in zijn oor schreeuw dat hij een kanker mogool is en wat hij er wel niet mee heeft gedaan
![]()
Ik vraag me echt af hoe het gebeurd ishij heeft de hele tijd in dat sokje gezeten of hij was in mijn hand.. het is een heel licht krasje dat je alleen ziet in het zonlicht maar het is en blijft een krasje
Daarom: Zaggquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat een kutdingen zijn het eigenlijk.
Pipo de clown en mammaloequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
PiPo
[ afbeelding ]
Zegt foei niet baggeren
Nee maar da's ook wel heel logisch.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarom: Zagg
En sowieso krijg ik een nieuwe 3g dus scherm boeit me niet heel veel van die 3g maar echt die kerel heeft gewoon het iq van een droplollie want wat snapt hij niet aan "niet bij metalen dingen ed. in je zak doen".
Eckte bazenquote:
Whaha, bassie en adriaan iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Eckte bazen
Maar lang niet zo cool als Bassie en Adriaan
Idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar da's ook wel heel logisch.Wat een mongool.
ja dit kunnen ze je niet aan doen vind ik, oplichters.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Idd.
Nouja boeie, binnenkort die 3g maar opsturen voor garantie.. achterkant zit vol met haarscheurtjes en hij begint zelfs bij de chromen rand los te laten. Alleen hij heeft wel wat valschade omdat die idioot hem uit mijn handen flikkerde.. Mag voor hem hopen dat hij dat niet bij de iPhone4 flikkert want als hij het glas breekt dan breek ik zijn neus
Haha, ja idd..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Whaha, bassie en adriaan idd
Goeie tijd in spanje met hun bazenmuziek of niet dan
Ja lekker met die tetten of niet danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Haha, ja idd..
Die met die clown was wel eng
Maar toen was er tenminste nog goede tv, die kinderbagger van nu slaat nergens op..
Al zijn er wel een paar geile mokkels op disney xd te zien
Apple is altijd wel goed met garantie hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja dit kunnen ze je niet aan doen vind ik, oplichters.
Ja, oké daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Apple is altijd wel goed met garantie hoorgewoon een heel nieuw toestel als er wat mankeert met je oude
Whehe, dat mokkel van wizards of waverley placequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja lekker met die tetten of niet dan
Ja Iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, dat mokkel van wizards of waverley place![]()
Die heeft gewoon een hoofd waar je geen tieten bij nodig hebt
Alleen jammer dat t via t-mobile gaatquote:
KPN FTWquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat t via t-mobile gaat![]()
Kutprovider
Whaha, southpark op disney xdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja Idd
south park zou op disney xd moeten uitgezonden worden
dan zouden die ouders nog eens zien wat echt grof is ipv Pokémon
Whaha of birtneyspears misvord xDquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, southpark op disney xd
En dan net als ze kijken dat stukje dat paris hilton die reet in gaat
Die hebben helaas geen iPhone..quote:
Serieus?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Die hebben helaas geen iPhone..
Maar vodafone schijnt hem binnenkort te krijgen
Hopelijk is het 3g bereik hier nog niet verbeterd dan, dan annuleer ik mooi mijn contract en vodafone here I come
Altijd jwtquote:
Weet nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Whaha of birtneyspears misvord xD
hoeveel eps h eb je gezein
Ik keek ze aan het begin van me vakantie veel online, toffe seriequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Weet nietbest veel.. maar kijk het eigenlijk alleen op tv als het er op is
![]()
Jij hebt ze allemaal gezien zeker?
Ik wil vodafonequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb VODAFONE
maar mijn mobiel van nu is echt goed
Ja eens, voor 80 euro moet het wel kunnen ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik wil vodafone![]()
Misschien laat ik gewoon mijn t-mobile contract doorlopen en unlock ik deze iPhone wel.. ben inclusief abbo 840 euro kwijt en een losse in belgie is 760 euro. Verkoop ik mijn abbo wel aan iemand.. 2 jarig relax 25 online +w&w+ moet je toch wel kwijt kunnen voor 80 euro?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik keek ze aan het begin van me vakantie veel online, toffe seriealleen ze maken pas in sep weer nieuwe aflveringen.
Ja, maar southpark is bazigerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]ik stouw ze binnenkort wel allemaal op mijn telefoon.. heb ik wat te kijken als ik me verveel
![]()
Family guy is ook vet trouwens
Verkoop hem wel aan mijn pa voor 10 euro per maand ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja eens, voor 80 euro moet het wel kunnen ja.
Ja das waar.. southpark is old schoolquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, maar southpark is baziger
Als je family guy goed vind, vind je american dad ook wel leuk denk ik.
Idd, netjes.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Verkoop hem wel aan mijn pa voor 10 euro per maand ofzodan heb ik mijn iphone voor 600 euro, valt best mee
Daarom, family guy is nogal een beetje parodie eropquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja das waar.. southpark is old school![]()
American dad is ook wel mooi ja, maar family guy is net wat beter
Agja t is allemaal wel grappigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
Daarom, family guy is nogal een beetje parodie erop
Happy Tree Friends Ruleertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Agja t is allemaal wel grappig![]()
Happy tree friends ook wel![]()
En binnenkort t nieuwe seizoen van New Kids, ze waren laatst weer aan t filmen
Ja daaromquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Happy Tree Friends Ruleert
Zo grof jongen, en zulke schattige beertjes![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
![]()
Had mijn zusje x laten kijken.. ze was eerst van AAAAAAH
en toen
IEUWWWWWWWWw
Zusjes kwellenquote:
3410.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zusjes kwellen
Bij welk postcount was je begonnen trouwens?:@
Oh jij gaat toch niet serieus weer een poging wagen he.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
3410.
Tot nu toe 150 in 1 uur, moet veel beter![]()
Ja zekersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh jij gaat toch niet serieus weer een poging wagen he.
150 is wel een mooi gemiddelde maar als je gaat slapen werkt het niet natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
3410.
Tot nu toe 150 in 1 uur, moet veel beter![]()
xD neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
150 is wel een mooi gemiddelde maar als je gaat slapen werkt het niet natuurlijk
Dikke spam in de MENquote:
Daar gaat bagger gewoon onder het mom van spelletjesquote:
Dat zeker, mijn vriendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daar gaat bagger gewoon onder het mom van spelletjes
Helpt die goldfinger jou ook of is hij gewoon aan het spammen?quote:
Ja helpt ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:28 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helpt die goldfinger jou ook of is hij gewoon aan het spammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |