Bloem en water! *grinnik*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:56 schreef Tamashii het volgende:
Ze is ook prachtig! Wat is dat op de eerste foto?!
He, hoe krijg je het dan zo blauw?!quote:
Dat is Post Processing voor een deel, alsmede tijdens het schieten de kleutemperatuur al heel erg laag zetten. Hij 'rolt' dan al 'blauw' uit de camera, het enige wat je dan nog hoeft te doen is het een beetje aanzetten en je krijgt dit...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
He, hoe krijg je het dan zo blauw?!
lijkt op Arnhem Sonsbeekparkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef RonaldV het volgende:
oh... wel een vraagje. Die waterval, waar is dat?
Is inderdaad het Sonsbeekpark in Arnhemquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:40 schreef RonaldV het volgende:
oh... wel een vraagje. Die waterval, waar is dat?
Ah, dank.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:31 schreef Photonouk het volgende:
Dankjulliewel allemaal!
[..]
Is inderdaad het Sonsbeekpark in Arnhem
Datquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:39 schreef RonaldV het volgende:
Ik vind dit zo'n toffe serie dat ik het niet zou durven om er ook maar de minste vorm van kritiek op te leveren. Absoluut ZEER goed geschoten, en ZEER goed geposeerd. Ik weet dat we niet aan sticky showcases doen, maar deze zou van mij per direct bovenaan mogen staan!
Wat ik ervan vond? Ik sloeg stijl achterover!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:42 schreef Photonouk het volgende:
Werd een beetje verplicht (ach ja) om deze foto's hier te plaatsen, dus braaf als ik ben...
Deze zijn van verschillende samenwerkingen met Necia Navine
Benieuwd wat jullie vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |