Eten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef Ericjuh het volgende:
Zo... nieuwe pc! jullie raden nooit wat ik nu ga doen?
Heeft niets met infestors te maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:11 schreef andrew.koster het volgende:
iemand tips voor het efficiente gebruik van infestors? Werd opgesloten in mijn basis door een roach & hydra groep en moest iets. mijn infestors gingen dood voordat ze iets nuttigs deden. 1 fungal growth en 2 infested terrans door 3 infestors. Ook al mijn zerglings dood, maar dat was te verwachten. Ik liep op dat moment een beetje achter, hij was net begonnen aan een exp en ik niet: snelle tech naar mutas, maar waren niet heel nuttig wegens goede spore crawler plaatsing. Ik zat dus redelijk opgesloten op 1 base en hij was net z'n natural neer aan het zetten.
Ja, dat snap ik. Maar mijn vraag is specifiek over de infestors, niet hoe ik dat spelletje had moeten winnen. Ik was in een hele peniebele situatie, maar laten we het zo stellen: zowel toss en terran hebben de units om met een heel klein aantal sleutel units, met als uitblinker high templar, volledig af te rekenen met een stationair leger voor je voordeur: in unit aantallen ging ik het sowieso niet meer winnen, maar met bijvoorbeeld een siege tank push had ik er iig iets van kunnen makenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:18 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Heeft niets met infestors te maken.
Normale manier van spelen is ling&baneling. Daarna kun je switchen naar mutas of hydras. Je begint pas met beschrijven op het moment dat je al verloren hebt, is mijn gok.
ergens in je mijn document - Documentsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had net een supermatch 4vs4
Waar kun je de replays vinden in verkenner trouwens?
In 10 minuutjes battlecruisers, dan moest je wel vanaf het eerste moment weten dat hij nub is, want anders even rush en dan heb je het nakijkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:09 schreef AnusCocainus het volgende:
Vandaag voor het eerst voor 'haxor' uitgemaakt, omdat ik na 10 minuutjes zijn basis verpulverde met battlecruisers. Heerlijk die nubs. Bronze league ftw!
Ging eigenlijk voor een banshee-rush, maar toen ik scande zag ik een paar turrets en verder eigenlijk niets.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
In 10 minuutjes battlecruisers, dan moest je wel vanaf het eerste moment weten dat hij nub is, want anders even rush en dan heb je het nakijken
Moet je wel goed organiseren dan en dat is best een werk. Gewoon een boomdiagrammetje zegt dan gewoon te weinig, want 1 match tegen iemand anders kan altijd net verkeerd lopen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:51 schreef Game_Error het volgende:
We moeten maar eens een SC2 toernooi hier houden eigenlijk. Kijken wie de Fok! koning is in stracraft
Welcom to the real world.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
oh kudt ik ben promoted naar diamondstond niet eens 1e , geloof 5e of 6e pas ...
maarja daar alweer op 2 wins 4 losses :s
5 win 5 loss nu, maar gaat wel lastig, zweet breekt me verdorie uit hierquote:
Klinkt als een coole tactiek kan je die replay maybe posten?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
5 win 5 loss nu, maar gaat wel lastig, zweet breekt me verdorie uit hier
moest tegen satini, die verloor ik best wel heel erg hard. bunkerrush met reapers into fast thor, niet te stoppen met hoe goed zijn herass was. kwam nog een 4tal hellions tussendoor met blueflame kan je 3 queens hebben maar dat doet dan sowieso pijn
Werkt misschien tegen de computer maar online worden je marines zo weggeschoten door siegetanks, dus dat gaat waarschijnlijk niet werken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:40 schreef Cudles het volgende:
Insane AI verslagen met mijn nieuwe TvT build. Na je OC, simultaan 6 rax neergooien. Stim en Combat shield op eerste rax researchen. Met behulp van bunkers de eerste pushes tegenhouden, en dan als je je eerste reactord medvacs heb, ga je expanden. En eindeloos veel marines bouwen.
Ik had wel geluk dat ik al zijn tanks met een highground advantage kon killen. Zijn viking en medvac voor spotting had ik natuurlijk binnen 2 seconden kapot geknald. Hele zooi medvacs erbij, zodat jij unlimited kan stimmen en klaar ben je.
Je kan altijd nog droppen met je Medvacs.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:00 schreef Zodie het volgende:
[..]
Werkt misschien tegen de computer maar online worden je marines zo weggeschoten door siegetanks, dus dat gaat waarschijnlijk niet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |