abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:35:41 #176
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85260030
Ik weet mij steeds beter te ontwikkelen als Zerg :Y.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85260937
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef Ericjuh het volgende:
Zo... nieuwe pc! jullie raden nooit wat ik nu ga doen?
Eten?
pi_85261853
iemand tips voor het efficiente gebruik van infestors? Werd opgesloten in mijn basis door een roach & hydra groep en moest iets. mijn infestors gingen dood voordat ze iets nuttigs deden. 1 fungal growth en 2 infested terrans door 3 infestors. Ook al mijn zerglings dood, maar dat was te verwachten. Ik liep op dat moment een beetje achter, hij was net begonnen aan een exp en ik niet: snelle tech naar mutas, maar waren niet heel nuttig wegens goede spore crawler plaatsing. Ik zat dus redelijk opgesloten op 1 base en hij was net z'n natural neer aan het zetten.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:26:19 #179
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_85265077
Vanmiddag werden stuk of 8 Thors van mij door die infestors gekaapt :') Best irritant want ze hebben een range van hier tot tokio.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_85269189
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:11 schreef andrew.koster het volgende:
iemand tips voor het efficiente gebruik van infestors? Werd opgesloten in mijn basis door een roach & hydra groep en moest iets. mijn infestors gingen dood voordat ze iets nuttigs deden. 1 fungal growth en 2 infested terrans door 3 infestors. Ook al mijn zerglings dood, maar dat was te verwachten. Ik liep op dat moment een beetje achter, hij was net begonnen aan een exp en ik niet: snelle tech naar mutas, maar waren niet heel nuttig wegens goede spore crawler plaatsing. Ik zat dus redelijk opgesloten op 1 base en hij was net z'n natural neer aan het zetten.
Heeft niets met infestors te maken.

Normale manier van spelen is ling&baneling. Daarna kun je switchen naar mutas of hydras. Je begint pas met beschrijven op het moment dat je al verloren hebt, is mijn gok.
pi_85273152
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 02:18 schreef Harunobu het volgende:

[..]

Heeft niets met infestors te maken.

Normale manier van spelen is ling&baneling. Daarna kun je switchen naar mutas of hydras. Je begint pas met beschrijven op het moment dat je al verloren hebt, is mijn gok.
Ja, dat snap ik. Maar mijn vraag is specifiek over de infestors, niet hoe ik dat spelletje had moeten winnen. Ik was in een hele peniebele situatie, maar laten we het zo stellen: zowel toss en terran hebben de units om met een heel klein aantal sleutel units, met als uitblinker high templar, volledig af te rekenen met een stationair leger voor je voordeur: in unit aantallen ging ik het sowieso niet meer winnen, maar met bijvoorbeeld een siege tank push had ik er iig iets van kunnen maken ;)
Het enige wat ik kon verzinnen wat bij zerg zoiets (mogelijk) zou kunnen was de infestor (of misschien brood lord, maar de tech was nog zooo ver weg). Worden ze door de hydras doodgemaakt voordat de fungal growth ook maar iets uithaalt. Maar goed, ik heb de replay goed bekeken en mijn grootste fout is hun range onderschatten: met burrow kon ik makkelijk dichtbij komen, maar ik kwam te dichtbij en unburrow was hun einde, Sowieso wel jammer dat je niet shift-unburrow-doe-x kunt gebruiken.
pi_85273630
Neural parasite en dan burrow werkt goed, vooral tegen colossi.
Facts don't care about your feelings
pi_85277750
pi_85278438
Ik had net een supermatch 4vs4 :D

Waar kun je de replays vinden in verkenner trouwens?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85280093
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik had net een supermatch 4vs4 :D

Waar kun je de replays vinden in verkenner trouwens?
ergens in je mijn document - Documents
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_85280417
Documenten > StarCraft II > Accounts > raar nummer > weer raar nummer > Replays ;)
pi_85280435
Oké, bedankt :Y.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85282638
Vandaag voor het eerst voor 'haxor' uitgemaakt, omdat ik na 10 minuutjes zijn basis verpulverde met battlecruisers. Heerlijk die nubs. Bronze league ftw! ;)
pi_85282891
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:09 schreef AnusCocainus het volgende:
Vandaag voor het eerst voor 'haxor' uitgemaakt, omdat ik na 10 minuutjes zijn basis verpulverde met battlecruisers. Heerlijk die nubs. Bronze league ftw! ;)
In 10 minuutjes battlecruisers, dan moest je wel vanaf het eerste moment weten dat hij nub is, want anders even rush en dan heb je het nakijken :)
pi_85283202
oh kudt ik ben promoted naar diamond :) stond niet eens 1e , geloof 5e of 6e pas ...

maarja daar alweer op 2 wins 4 losses :s
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:51:57 #191
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_85283624
We moeten maar eens een SC2 toernooi hier houden eigenlijk. Kijken wie de Fok! koning is in stracraft :P
ff wachten nog
pi_85283717
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:20 schreef McGilles het volgende:

[..]

In 10 minuutjes battlecruisers, dan moest je wel vanaf het eerste moment weten dat hij nub is, want anders even rush en dan heb je het nakijken :)
Ging eigenlijk voor een banshee-rush, maar toen ik scande zag ik een paar turrets en verder eigenlijk niets.
En zolang ik in de noob-leagues zit, gok ik op noobs ;)
pi_85283796
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:51 schreef Game_Error het volgende:
We moeten maar eens een SC2 toernooi hier houden eigenlijk. Kijken wie de Fok! koning is in stracraft :P
Moet je wel goed organiseren dan en dat is best een werk. Gewoon een boomdiagrammetje zegt dan gewoon te weinig, want 1 match tegen iemand anders kan altijd net verkeerd lopen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:04:13 #194
157428 GoodGawd
pi_85283858
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
oh kudt ik ben promoted naar diamond :) stond niet eens 1e , geloof 5e of 6e pas ...

maarja daar alweer op 2 wins 4 losses :s
Welcom to the real world. _O-
pi_85284162
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:04 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Welcom to the real world. _O-
5 win 5 loss nu, maar gaat wel lastig, zweet breekt me verdorie uit hier :)

moest tegen satini, die verloor ik best wel heel erg hard. bunkerrush met reapers into fast thor, niet te stoppen met hoe goed zijn herass was. kwam nog een 4tal hellions tussendoor met blueflame kan je 3 queens hebben maar dat doet dan sowieso pijn :)
pi_85284762
Ben met 1 vs 1 in bronze geplaatst na 5 games 2 win. Zat zelfs in divisie 99 :') . Wel mooi dat ik nu alles win, net nog tegen zo'n gast die gold heeft met 1 vs 1. ~O>

Ik win fcking veel met canon rush, 5 keer 1 vs 1 achter elkaar gewonnen :o

[ Bericht 10% gewijzigd door Simsfan88 op 14-08-2010 19:28:04 ]
pi_85286222
Insane AI verslagen met mijn nieuwe TvT build. Na je OC, simultaan 6 rax neergooien. Stim en Combat shield op eerste rax researchen. Met behulp van bunkers de eerste pushes tegenhouden, en dan als je je eerste reactord medvacs heb, ga je expanden. En eindeloos veel marines bouwen.
Ik had wel geluk dat ik al zijn tanks met een highground advantage kon killen. Zijn viking en medvac voor spotting had ik natuurlijk binnen 2 seconden kapot geknald. Hele zooi medvacs erbij, zodat jij unlimited kan stimmen en klaar ben je.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:48:02 #198
157428 GoodGawd
pi_85286365
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 18:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

5 win 5 loss nu, maar gaat wel lastig, zweet breekt me verdorie uit hier :)

moest tegen satini, die verloor ik best wel heel erg hard. bunkerrush met reapers into fast thor, niet te stoppen met hoe goed zijn herass was. kwam nog een 4tal hellions tussendoor met blueflame kan je 3 queens hebben maar dat doet dan sowieso pijn :)
Klinkt als een coole tactiek kan je die replay maybe posten?
pi_85286765
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:40 schreef Cudles het volgende:
Insane AI verslagen met mijn nieuwe TvT build. Na je OC, simultaan 6 rax neergooien. Stim en Combat shield op eerste rax researchen. Met behulp van bunkers de eerste pushes tegenhouden, en dan als je je eerste reactord medvacs heb, ga je expanden. En eindeloos veel marines bouwen.
Ik had wel geluk dat ik al zijn tanks met een highground advantage kon killen. Zijn viking en medvac voor spotting had ik natuurlijk binnen 2 seconden kapot geknald. Hele zooi medvacs erbij, zodat jij unlimited kan stimmen en klaar ben je.
Werkt misschien tegen de computer maar online worden je marines zo weggeschoten door siegetanks, dus dat gaat waarschijnlijk niet werken.
pi_85286975
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:00 schreef Zodie het volgende:

[..]

Werkt misschien tegen de computer maar online worden je marines zo weggeschoten door siegetanks, dus dat gaat waarschijnlijk niet werken.
Je kan altijd nog droppen met je Medvacs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')