abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85233669
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:50 schreef GoodGawd het volgende:
Als ik SC pak ik echt de telefoon niet op :')
:')
黑人
pi_85236197
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:50 schreef GoodGawd het volgende:
Als ik SC pak ik echt de telefoon niet op :')
:D

Is All-In moeilijk op Normal? De enige missie die ik nog moet!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:58:04 #153
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_85237959
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:34 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Op Hard was ie best pittig, ik denk dat ie op Normal wel redelijk te doen is (welke keuze had je de vorige missie gemaakt?).
"The world is a mess and I just need to rule it!"
pi_85240005
Als je een skirmish tegen AI begint. Staat er een keuze voor handicap. Wat handicapt hij dan?
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:36:39 #155
202546 Baszh
The Dude abides
pi_85240238
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef trance_fan het volgende:
Als je een skirmish tegen AI begint. Staat er een keuze voor handicap. Wat handicapt hij dan?
-nvm

[ Bericht 11% gewijzigd door Baszh op 13-08-2010 16:33:10 ]
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_85241003
Dat is de hp van je units, als je 50% doet dan hebben ze maar 50% als het goed is.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:50:38 #157
309193 404_
Broertje van apij4125
pi_85241010
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef trance_fan het volgende:
Het % HP van zijn units.
Not found...
pi_85241536
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 11:34 schreef GoodGawd het volgende:

Dit zijn beste goeie videos:

http://day9tv.blip.tv/file/3991475/

http://day9tv.blip.tv/file/3996172/

Dus leer van je fouten :D
van je fouten leren is idd belangrijk en deze videos geven een goede blik op wat veel mesnen fout doen (waaronder ik). Mn standaard buildup tot mn eerste barrack en 2 supply depots gaat goed maar daarna komen al die kleine foutjes om de hoek kijken.
pi_85241638
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:50 schreef Zodie het volgende:
Dat is de hp van je units, als je 50% doet dan hebben ze maar 50% als het goed is.
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:50 schreef 404_ het volgende:

[..]

Het % HP van zijn units.
tnx
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_85246383
Ik wist niet dat Nazgul Nederlands was :P
pi_85247362
Who cares :')
Facts don't care about your feelings
pi_85252292
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef Wriggles het volgende:

[..]

Op Hard was ie best pittig, ik denk dat ie op Normal wel redelijk te doen is (welke keuze had je de vorige missie gemaakt?).
Ik heb Shatter the Sky gekozen. Zal All-In eens gaan proberen, tot nu toe alle missies in 1 keer gehaald op één na. :)

edit: uitgespeeld! *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door Simsfan88 op 13-08-2010 21:46:34 ]
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:08:12 #164
202546 Baszh
The Dude abides
pi_85252692
Verlies ik net een game omdat ik pauze deed toen de deurbel ging, kwam ik terug druk ik automatisch op enter en surrender ik...In replay bleek dat ik er beter voor stond ><
pi_85252824
Had ook een keer dat ik Pause druk, dat hij gelijk op resume drukt. Wat een naaierd
pi_85252941
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:34 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Op zich niet heel moeilijk. Moet dus te doen zijn. :)

En voor in de OP:

ElmarO - Elmar#534
pi_85254015
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:11 schreef Cudles het volgende:
Had ook een keer dat ik Pause druk, dat hij gelijk op resume drukt. Wat een naaierd
Ik wacht altijd wel, maar als het langer dan 3 minuten duurt zonder dat je aangeeft wat er aan de hand is resume ik ook.
pi_85254852
Damn, als ik al die shitload aan termen en strategieën hoor, denk ik dat ik echt gruwelijk slecht ben :')
(tot nu toe niet veel tijd gehad, heb alleen de campaign op Normal gespeeld m.u.v. de laatste drie Char missies, en even snel een challenge geprobeerd (die met dat terran supply depots verdedigen, eerste poging was zilver).

Ik heb echt zo'n C&C instelling, jeweet wel, 30 van de grootste units maken en klaar. Blijkt niet echt altijd te werken hier :') Verder klik ik altijd, ben nu een het proberen de grid hotkeys een beetje te leren....

Wanneer is t denken jullie het beste om met de multiplayer te beginnen, als je alle challenges op Gold kan en de campaign op Hard eenvoudig kan spelen? Practice league lijkt me niet zo enorm aantrekkelijk nu ik eigenlijk altijd op Fastest heb gespeeld in de campaign
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:00:09 #169
202546 Baszh
The Dude abides
pi_85254962
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef Henno het volgende:
Damn, als ik al die shitload aan termen en strategieën hoor, denk ik dat ik echt gruwelijk slecht ben :')
(tot nu toe niet veel tijd gehad, heb alleen de campaign op Normal gespeeld m.u.v. de laatste drie Char missies, en even snel een challenge geprobeerd (die met dat terran supply depots verdedigen, eerste poging was zilver).

Ik heb echt zo'n C&C instelling, jeweet wel, 30 van de grootste units maken en klaar. Blijkt niet echt altijd te werken hier :') Verder klik ik altijd, ben nu een het proberen de grid hotkeys een beetje te leren....

Wanneer is t denken jullie het beste om met de multiplayer te beginnen, als je alle challenges op Gold kan en de campaign op Hard eenvoudig kan spelen? Practice league lijkt me niet zo enorm aantrekkelijk nu ik eigenlijk altijd op Fastest heb gespeeld in de campaign
Ik begon na de campaign op normal te hebben gedaan. Eerst vijf practice games maar dat is inderdaad erg sloom, dus toen die geskipped en gewoon begonnen.
pi_85256665
Gewoon je placement matches doen en potjes gaan spelen. De beste manier om het te leren is om zoveel mogelijk te spelen ook al zal je veel verliezen in het begin :P. Daarnaast is het ook goed om replays te checken van goeie spelers van jou ras en day9 dailies te checken over je ras.
pi_85257046
quote:

Boeien ik ben ook superslecht, ik zit er niet mee :P
pi_85257732
quote:

Je kunt gewoon altijd beginnen met league matches. Als je slecht begint wordt je in een lage league geplaatst, maar Blizzard's promotie systeem doet je automatisch omhoog als je beter wordt (en dus te goed voor je league). Verder werkt het quick match systeem erg goed. Ik heb maar 1 potje gehad waarbij ik volledig kansloos was; de rest van de partijen had ik kunnen winnen als ik zelf beter had gespeeld.

Als je het toch eng vindt, kun je altijd eerst tegen de AI en kijken hoe dat gaat. Multiplayer is iig heel erg anders dan de campaign, dus die op hard spelen heb je niet zoveel aan. Verder kun je natuurlijk ook wat mensen hier van Fok! toevoegen en wat custom games spelen: deze zijn unranked.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:55:15 #173
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85257741
quote:

denk maar zo, er is altijd iemand die slechter is dan jou! (je komt ze alleen niet tegen :D )
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_85257849
Zo... nieuwe pc! jullie raden nooit wat ik nu ga doen?
Dit keer zonder signature
pi_85259987
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:44 schreef .aeon het volgende:
Ik wist niet dat Nazgul Nederlands was :P
Als je veel sc1 online heb gespeeld en een beetje aandacht heb voor de progamers is Nazgul en NTT geen onbekende.

Ntt stopte volgens mij toen sc nog veel gespeeld werd Nazgul niet.
Zij waren de beste scers van nederland en draaide met de top van de wereld mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')