quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:50 schreef GoodGawd het volgende:
Als ik SC pak ik echt de telefoon niet op
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:50 schreef GoodGawd het volgende:
Als ik SC pak ik echt de telefoon niet op
Op Hard was ie best pittig, ik denk dat ie op Normal wel redelijk te doen is (welke keuze had je de vorige missie gemaakt?).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:34 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Is All-In moeilijk op Normal? De enige missie die ik nog moet!
-nvmquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef trance_fan het volgende:
Als je een skirmish tegen AI begint. Staat er een keuze voor handicap. Wat handicapt hij dan?
Het % HP van zijn units.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef trance_fan het volgende:
Als je een skirmish tegen AI begint. Staat er een keuze voor handicap. Wat handicapt hij dan?
van je fouten leren is idd belangrijk en deze videos geven een goede blik op wat veel mesnen fout doen (waaronder ik). Mn standaard buildup tot mn eerste barrack en 2 supply depots gaat goed maar daarna komen al die kleine foutjes om de hoek kijken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:34 schreef GoodGawd het volgende:
Dit zijn beste goeie videos:
http://day9tv.blip.tv/file/3991475/
http://day9tv.blip.tv/file/3996172/
Dus leer van je fouten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:50 schreef Zodie het volgende:
Dat is de hp van je units, als je 50% doet dan hebben ze maar 50% als het goed is.
tnxquote:
Ik heb Shatter the Sky gekozen. Zal All-In eens gaan proberen, tot nu toe alle missies in 1 keer gehaald op één na.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:58 schreef Wriggles het volgende:
[..]
Op Hard was ie best pittig, ik denk dat ie op Normal wel redelijk te doen is (welke keuze had je de vorige missie gemaakt?).
Op zich niet heel moeilijk. Moet dus te doen zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:34 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Is All-In moeilijk op Normal? De enige missie die ik nog moet!
Ik wacht altijd wel, maar als het langer dan 3 minuten duurt zonder dat je aangeeft wat er aan de hand is resume ik ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:11 schreef Cudles het volgende:
Had ook een keer dat ik Pause druk, dat hij gelijk op resume drukt. Wat een naaierd
Ik begon na de campaign op normal te hebben gedaan. Eerst vijf practice games maar dat is inderdaad erg sloom, dus toen die geskipped en gewoon begonnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef Henno het volgende:
Damn, als ik al die shitload aan termen en strategieën hoor, denk ik dat ik echt gruwelijk slecht ben
(tot nu toe niet veel tijd gehad, heb alleen de campaign op Normal gespeeld m.u.v. de laatste drie Char missies, en even snel een challenge geprobeerd (die met dat terran supply depots verdedigen, eerste poging was zilver).
Ik heb echt zo'n C&C instelling, jeweet wel, 30 van de grootste units maken en klaar. Blijkt niet echt altijd te werken hierVerder klik ik altijd, ben nu een het proberen de grid hotkeys een beetje te leren....
Wanneer is t denken jullie het beste om met de multiplayer te beginnen, als je alle challenges op Gold kan en de campaign op Hard eenvoudig kan spelen? Practice league lijkt me niet zo enorm aantrekkelijk nu ik eigenlijk altijd op Fastest heb gespeeld in de campaign
Boeien ik ben ook superslecht, ik zit er niet meequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef Henno het volgende:
Damn, als ik al die shitload aan termen en strategieën hoor, denk ik dat ik echt gruwelijk slecht ben
(tot nu toe niet veel tijd gehad, heb alleen de campaign op Normal gespeeld m.u.v. de laatste drie Char missies, en even snel een challenge geprobeerd (die met dat terran supply depots verdedigen, eerste poging was zilver).
Ik heb echt zo'n C&C instelling, jeweet wel, 30 van de grootste units maken en klaar. Blijkt niet echt altijd te werken hierVerder klik ik altijd, ben nu een het proberen de grid hotkeys een beetje te leren....
Wanneer is t denken jullie het beste om met de multiplayer te beginnen, als je alle challenges op Gold kan en de campaign op Hard eenvoudig kan spelen? Practice league lijkt me niet zo enorm aantrekkelijk nu ik eigenlijk altijd op Fastest heb gespeeld in de campaign
Je kunt gewoon altijd beginnen met league matches. Als je slecht begint wordt je in een lage league geplaatst, maar Blizzard's promotie systeem doet je automatisch omhoog als je beter wordt (en dus te goed voor je league). Verder werkt het quick match systeem erg goed. Ik heb maar 1 potje gehad waarbij ik volledig kansloos was; de rest van de partijen had ik kunnen winnen als ik zelf beter had gespeeld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef Henno het volgende:
denk maar zo, er is altijd iemand die slechter is dan jou! (je komt ze alleen niet tegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:57 schreef Henno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |