Veel succes om die achievement op de "normale" manier te halen dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:04 schreef McGilles het volgende:
Het is toch niet leuk om een computer te verslaan met lamme dingen, je leert er niks van en iedereen kan het.
Je kan ook met zerg 2 spine crawlers maken als je Z v ZZ doet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:29 schreef Wriggles het volgende:
[..]
Veel succes om die achievement op de "normale" manier te halen dan.
1 vs 4 Very Hard is ook gewoon cannon rush in die Megaton map.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:41 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je kan ook met zerg 2 spine crawlers maken als je Z v ZZ doet.
Heb je die ene al van 1 vs 4 Very hard?
Mja!quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:41 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je kan ook met zerg 2 spine crawlers maken als je Z v ZZ doet.
Heb je die ene al van 1 vs 4 Very hard?
Dat dus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
1 vs 4 Very Hard is ook gewoon cannon rush in die Megaton map.
Terug naar waar je hem gekocht hebt? Neem aan dat je daarvan de 1 jaar garantie hebt gekregen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Mijn 5770 is echt doodHeeft iemand al eens eerder garantie geclaimed? Zoja hoe gaat dat te werk? Hij is nog niet eens een jaar oud..
Beetje triest, maar ik zie het probleem niet. Als hij er lol aan beleeft om 1000 noobs te slachten en 1000 games te surrenderen dan is hij een treurige kneus, maar het is zijn spel en zijn recht om het te spelen zoals hij dat wilt. Misschien dat Blizzard's algoritme iets slimmer moet zijn en surrenders in de eerste 5 minuten wél voor de ranking, maar níet voor de matchmaking moet gebruiken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:59 schreef Wriggles het volgende:
http://us.battle.net/sc2/en/profile/966826/1/Pennoyer/Die gast leaved games expres om in bronze te blijven, zodat ie snel kan winnen.
iets op het profiel zetten aardoor het duidelijk is hoe vaak men in de eerste 5 minuten leaved (moet wel rekening gehouden worden met mensen die rushen waardoor andere mensen vlug opgeven). En dan moeten andere mensen kunnen aangeven (zoals bij map voorkeuren) dat ze niet mensen willen hebben die vroeg leaven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:17 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Beetje triest, maar ik zie het probleem niet. Als hij er lol aan beleeft om 1000 noobs te slachten en 1000 games te surrenderen dan is hij een treurige kneus, maar het is zijn spel en zijn recht om het te spelen zoals hij dat wilt. Misschien dat Blizzard's algoritme iets slimmer moet zijn en surrenders in de eerste 5 minuten wél voor de ranking, maar níet voor de matchmaking moet gebruiken.
Haha nu al 2x gehad dat een teammaat van me binnen de eerste 1-2 minuten een dc kreeg, won ik ze allebei nog 1v2. Meestal denken ze dat ze al gewonnen hebben omdat het 1v2 is en doen ze het rustig aan(denk ik), maar het is nog best te doen omdat je meer income hebt, alleen moet je wel veel meer dingen tegelijk doen. Heb de replay gesaved maar geen idee hoe je ze laat zien, ik speelde sc1 vroeger en toen kon je gewoon een game aanmaken en mensen laten joinen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoe kan je nou 2v1 verliezen? Wat deze jullie en wat deed hij?
Dat moet dan maar weer, lang wachtenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Terug naar waar je hem gekocht hebt? Neem aan dat je daarvan de 1 jaar garantie hebt gekregen.
Ik ben zelf geen zerg speler maar ik heb wel een basis tip.quote:Op maandag 16 augustus 2010 03:05 schreef Disko.Krali het volgende:
http://kthnxbai.info:39667/sc2/ZergvsTerran2.SC2Replay
Iemand nog tips voor mij?
Heb je weer een 14 jarige laten huilen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Er kon geen eens meer een GG vanaf![]()
Goed gespeeld Yoshiquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor mensen die zich vervelen. Net een leuk potje waar ik eigenlijk zwak begon, doordat ik voor de eerste keer ging experimenteren met banelings (hou er niet zo van). Gelukkig dat ik de snelle expansion gedaan had en die goed kon verdedigen. Uiteindelijk de pot gewonnen door Infestors. Er kon geen eens meer een GG vanaf![]()
http://rapidshare.com/files/413232013/Infestors.SC2Replay
Heb de replay gekeken en vooral gelet op Zerg. Achteraf besefte ik me dat ik geen idee had of jij dat was of nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 03:05 schreef Disko.Krali het volgende:
http://kthnxbai.info:39667/sc2/ZergvsTerran2.SC2Replay
Iemand nog tips voor mij?
Precies. Of zoals een wijze chinees ooit zei: "When the enemy advances, withdraw; when he stops, harass; when he tires, strike; when he retreats, pursue."quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:42 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Iig voor zerg: 10pool is heel vroeg en betekent dus dat je vroeg aggressief moet zijn. Ten eerste moet je véél eerder scouten. Ik raad aan met een probe, want als hij een of andere gekke reaper rush, of banshee rush had gedaan was jij zwaar de pineut geweest. Als je niet met een probe scout, dan iig met je eerste zerglings zodat je in elk geval weet wat hij heeft. Nu kwam je na veel omzwervingen bij zijn voordeur, waar hij een redelijke wall-in had staan en kon er niets aan doen. Als je dat eerder wist had je kunnen zien dat hij een leger van niets had, een stel banelings kunnen morphen om die tech lab te vernietigen (7 voorzover ik weet) en het daar direct te winnen. Maar goed, niet scouten, betekent dat al de voordelen van zo'n vroege build verloren gaan terwijl de nadelen blijven bestaan: namelijk je economie is prut.
Zei Mao Tse-Tung dat niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:35 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Precies. Of zoals een wijze chinees ooit zei: "When the enemy advances, withdraw; when he stops, harass; when he tires, strike; when he retreats, pursue."
the art of war ofzo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:35 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Precies. Of zoals een wijze chinees ooit zei: "When the enemy advances, withdraw; when he stops, harass; when he tires, strike; when he retreats, pursue."
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=a7a82ce6e93abd60quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat was Mao idd.. alleen loog ik door te zeggen dat het een wijze chinees was
Valt me mee dat je dat wel begrijpt simsfan maar VOTE AGAINST of LESS FREQUENTLY niet
Gebruik dan ook Google translator de volgende keerquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=a7a82ce6e93abd60
Netjes gespeeld, maar waarom bouwt jouw tegenstander geen detector als hij al 15 minuten lang weet dat jij een zooitje infestors hebt. Als hij dat had gedaan was het easy win voor hem.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:06 schreef YoshiBignose het volgende:
Voor mensen die zich vervelen. Net een leuk potje waar ik eigenlijk zwak begon, doordat ik voor de eerste keer ging experimenteren met banelings (hou er niet zo van). Gelukkig dat ik de snelle expansion gedaan had en die goed kon verdedigen. Uiteindelijk de pot gewonnen door Infestors. Er kon geen eens meer een GG vanaf![]()
http://rapidshare.com/files/413232013/Infestors.SC2Replay
Vanavond nog 2v2 doen? We moeten er nog 1 voor placement.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Netjes gespeeld, maar waarom bouwt jouw tegenstander geen detector als hij al 15 minuten lang weet dat jij een zooitje infestors hebt. Als hij dat had gedaan was het easy win voor hem.
Die Overlords vind ik veel te langzaam en gebruik ik dus bijna nooit (Ik wacht tot ik ze kan morphen naar Overseersquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:42 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Heb de replay gekeken en vooral gelet op Zerg. Achteraf besefte ik me dat ik geen idee had of jij dat was of niet
Iig voor zerg: 10pool is heel vroeg en betekent dus dat je vroeg aggressief moet zijn. Ten eerste moet je véél eerder scouten. Ik raad aan met een probe, want als hij een of andere gekke reaper rush, of banshee rush had gedaan was jij zwaar de pineut geweest. Als je niet met een probe scout, dan iig met je eerste zerglings zodat je in elk geval weet wat hij heeft. Nu kwam je na veel omzwervingen bij zijn voordeur, waar hij een redelijke wall-in had staan en kon er niets aan doen. Als je dat eerder wist had je kunnen zien dat hij een leger van niets had, een stel banelings kunnen morphen om die tech lab te vernietigen (7 voorzover ik weet) en het daar direct te winnen. Maar goed, niet scouten, betekent dat al de voordelen van zo'n vroege build verloren gaan terwijl de nadelen blijven bestaan: namelijk je economie is prut.
Overlords: waarom hangen ze allemaal boven je basis. Je hebt hem het hele spel zijn basis niet uit zien komen, dus als je overlords over de hele map had verspreid had je volledige vision over alles gehad.
Hij was leuk een expansion aan het sneaken naar een eiland: met een overlord daar kan het niet, want dan gaan je mutas daar lekker gehakt van maken.
Economie: het is dat de terran bijna net zo slecht was met zijn SCVs, maar je had toen je je exp opzette 9 drones aan het mijnen (waarvan 2 gas). Die exp was dus helemaal niet nodig. Je had eerst meer drones moeten maken. Met een vroege agressie build snap ik dat je in het begin weinig drones maakt, maar als je je aanval gaat plaatsen dan móet je op drones gaan focusen. 30 drones per hatchery is "optimaal": 3 per vespene en 24 op minerals. 2 op vespene is bijna nooit gewenst: ófwel 3, of heel soms 0, maar 1 of 2 is gewoon net niets. (let wel, als je geexperimenteerd hebt en gezien dat 2 op vespene precies goed werkt voor je build, dan moet je dit blijven doen, maar dat idee kreeg ik niet)
Tuurlijk, is goed, ben wel pas na 20:00u thuis maar stuur je wel een PM of ingame message als ik thuis ben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef Katth het volgende:
[..]
Vanavond nog 2v2 doen? We moeten er nog 1 voor placement.
Je hebt een bonus pool, die krijg je net nadat je 5 placement matches hebt gedaan of wanneer je lang niet gespeeld hebt. Je bonus punten staan altijd gelijk aan het aantal punten dat je krijgt als je wint. Dus stel je krijgt 20 punten voor een win, krijg je er nog eens 20 van bonus = 40. Net zo lang door totdat je bonus pool op is. Ook als je begint met spelen en je krijgt dat laadschermpje dan staat er bovenaan wie er favored is/ slightly favored. Als de ander favored is krijg je meer punten, omdat uit statistieken zou moeten blijken dat hij van je zou winnen. Als je verliest van iemand die favored is verlies je ook weinig punten in jou geval 2 omdat dat volgens het systeem te verwachten was. Eigenlijk is het dus altijd voordelig om tegen 'betere' te spelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:28 schreef Katth het volgende:
Btw, hoe werkt trouwens dat league systeem?
Ik krijg bij een win +44 en bij een verlies maar -2. Heeft dit te maken met mijn tegenstanders dat ze veel hoger dan mij staan of zo?
Duidelijk, thanks.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:34 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Je hebt een bonus pool, die krijg je net nadat je 5 placement matches hebt gedaan of wanneer je lang niet gespeeld hebt. Je bonus punten staan altijd gelijk aan het aantal punten dat je krijgt als je wint. Dus stel je krijgt 20 punten voor een win, krijg je er nog eens 20 van bonus = 40. Net zo lang door totdat je bonus pool op is. Ook als je begint met spelen en je krijgt dat laadschermpje dan staat er bovenaan wie er favored is/ slightly favored. Als de ander favored is krijg je meer punten, omdat uit statistieken zou moeten blijken dat hij van je zou winnen. Als je verliest van iemand die favored is verlies je ook weinig punten in jou geval 2 omdat dat volgens het systeem te verwachten was. Eigenlijk is het dus altijd voordelig om tegen 'betere' te spelen.
Ik ga zelf vaak voor een 12pool 11extractor. Op die manier heb ik snel genoeg mijn pool up (+queen en een eventuele spinecrawler) en genoeg gas voor of speedlings of roaches. Dat is vaak voldoende om P of Z cheese te counteren. (ik ben geen fan van 14pool 15 hatch)quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:51 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Die Overlords vind ik veel te langzaam en gebruik ik dus bijna nooit (Ik wacht tot ik ze kan morphen naar Overseers)
Maar wat is het moment dat ik meer drones moet aanmaken? Want het is mij vaak genoeg overkomen dat de tegenstander met een handjevol zealots aan kwam zetten en dat ik dan de lul was. Na pool of moet ik die pool veel later gaan maken?
Yup, is goed zo dan! Jammer dat ik nog steeds niet in de OP sta na 3x vragenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:49 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik heb net wat mensen toegevoegd uit de OP in Starcraft II maar zit daar geen confirmatie van de gebruikers bij ofzo? Iedereen kwam gelijk in mijn lijstje te zitten
Thanks ik ga nog is even rondspelen danquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:50 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik ga zelf vaak voor een 12pool 11extractor. Op die manier heb ik snel genoeg mijn pool up (+queen en een eventuele spinecrawler) en genoeg gas voor of speedlings of roaches. Dat is vaak voldoende om P of Z cheese te counteren. (ik ben geen fan van 14pool 15 hatch)
Neemt niet weg dat vroeg scouten heel belangrijk is. Zie in een ZvZ een pool en 6 drones = 6 of 7pool rush. In PvZ 2 gates en geen gas = zealot rush. Voordeel bij met name Protoss is dat als ze voor een mass zealot build gaan dat je met een overlord heel lang in zijn basis kan blijven hangen om te kijken wat de tegenstander doet.
Je overlords zijn trouwens perfect voor het vertragen van expensions van P en T. Hang hem bij de minerals en laat hem creep spawnen. Dan moet de vijand eerst je overlord killen (en de locatie van de expansion prijsgeven) en hij moet wachten tot de creep weg is voordat hij zijn nexus of commandant center er kan neerzetten.
De OP kan je niet onbeperkt bewerken volgens mij, maarja het volgend topic is er bijna alquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Yup, is goed zo dan! Jammer dat ik nog steeds niet in de OP sta na 3x vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |