abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85287125
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:40 schreef Cudles het volgende:
Insane AI verslagen met mijn nieuwe TvT build. Na je OC, simultaan 6 rax neergooien. Stim en Combat shield op eerste rax researchen. Met behulp van bunkers de eerste pushes tegenhouden, en dan als je je eerste reactord medvacs heb, ga je expanden. En eindeloos veel marines bouwen.
Ik had wel geluk dat ik al zijn tanks met een highground advantage kon killen. Zijn viking en medvac voor spotting had ik natuurlijk binnen 2 seconden kapot geknald. Hele zooi medvacs erbij, zodat jij unlimited kan stimmen en klaar ben je.
Nadeel van die specifieke builds dat ze online zelden goed uitpakken. Tevens kan je de AI makkelijk verslaan omdat hij altijd dezelfde domme dingen doet.
pi_85287343
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:15 schreef McGilles het volgende:

[..]

Nadeel van die specifieke builds dat ze online zelden goed uitpakken. Tevens kan je de AI makkelijk verslaan omdat hij altijd dezelfde domme dingen doet.
Tsja, ik moet nog even uitzoeken hoe ik de build inbouw met me anti-reaper opening. Verder kan je em zo flexibel maken als je wilt denk ik. Tegen banshees, moet je gewoon een scan achter de hand houden, en dan turrets bouwen. Tegen siege tanks is het inderdaad misschien een probleem, maar moet je de immobility uitbuiten.
Moet misschien vikings bouwen om medvacs te beschermen tegen andere vikings, als ze een drop uitvoeren.

Voor mij iig eerste keer dat ik van de Insane AI won.
pi_85287473
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:24 schreef Cudles het volgende:

[..]

Tsja, ik moet nog even uitzoeken hoe ik de build inbouw met me anti-reaper opening. Verder kan je em zo flexibel maken als je wilt denk ik. Tegen banshees, moet je gewoon een scan achter de hand houden, en dan turrets bouwen. Tegen siege tanks is het inderdaad misschien een probleem, maar moet je de immobility uitbuiten.
Moet misschien vikings bouwen om medvacs te beschermen tegen andere vikings, als ze een drop uitvoeren.

Wat de AI bijvoorbeeld dom doet is terugtrekken zodra jij aanvalt terwijl hij ook aanvalt, tegen de tijd dat hij terug is heb je z'n halve basis al aan gort geholpen :)
pi_85287617
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:29 schreef McGilles het volgende:

[..]

Wat de AI bijvoorbeeld dom doet is terugtrekken zodra jij aanvalt terwijl hij ook aanvalt, tegen de tijd dat hij terug is heb je z'n halve basis al aan gort geholpen :)
True, dat viel op. Maar trok hij niet terug omdat hij anders toch verloor? Anyway hier is het TL topic ervan. Het schijnt sowieso tegen protoss goed te werken. Al weet ik niet hoe ze dat met colossus oplossen. Waarschijnlijk met een paar ghosts ertussen?
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=137023
pi_85287675
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:24 schreef Cudles het volgende:

[..]

Probeer je niet vast te bijten op een specifieke strategie. Day 9 heeft hier hele goede tips voor over hoe je je spel uit moet bouwen en waar je op moet letten. BO is natuurlijk wel belangrijk, maar ik kan je iig vertellen dat je never nooit 6 rax tegelijkertijd kunt financieren uit 1 basis. Weet niet of het 3 of 4 rax zijn, maar sowieso heb je 300 mineralen verkwist vroeg in het spel. Dat hadden 6 marines kunnen zijn, of een extra upgrade. Wat ik vooral uit je verhaal opmaak is dat je te vaak geld opgehoopt hebt en dan die 6 rax nodig hebt om units te produceren (en je opgehoopte geld laat je dit doen). Laat zelf ook teveel geld ophopen en ben de laatste potjes echt heel erg aan het focusen op mijn macro game. Werkt iets anders voor zerg, maar het principe van geld laaghouden, productie hoog is wel hetzelfde.

Dat je met die strat de AI kunt verslaan geloof ik, maar als je meteen na je OC 6 rax neergooit en je tegenstander doet een early push met een stel hellions, marines en marauders (uit 1 of 2 rax en een factory) kun je dat niet tegenhouden: je geeft je tegenstander in principe een vrijbrief om mapcontrol te pakken. Hij kan dan zonder problemen zijn exp pakken en misschien zelfs een 3e exp.

EDIT: nvm, ik snap hem, is een all-in marine rush, maar ietsje verlaat zodat je snel uit zes rax marines kunt pompen. All-ins zullen je inderdaad meer potjes winnen dan je verliest, maar je leert er niet echt van spelen. Tuurlijk, het is leuk om af en toe een 6pool te doen, maar die doe ik dus echt puur voor de lolz: je zult er niets van leren en betere spelers zijn precies snel genoeg om een 6pool af te slaan en als dat gebeurt heb je verloren. Zo ook met all-in marines: fatsoenlijk scouten en je rush faalt. Het heet niet voor niets all-in: als het faalt heb je het verloren.

[ Bericht 12% gewijzigd door andrew.koster op 14-08-2010 20:46:41 ]
pi_85287905
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:36 schreef andrew.koster het volgende:

[..]

Probeer je niet vast te bijten op een specifieke strategie. Day 9 heeft hier hele goede tips voor over hoe je je spel uit moet bouwen en waar je op moet letten. BO is natuurlijk wel belangrijk, maar ik kan je iig vertellen dat je never nooit 6 rax tegelijkertijd kunt financieren uit 1 basis. Weet niet of het 3 of 4 rax zijn, maar sowieso heb je 300 mineralen verkwist vroeg in het spel. Dat hadden 6 marines kunnen zijn, of een extra upgrade. Wat ik vooral uit je verhaal opmaak is dat je te vaak geld opgehoopt hebt en dan die 6 rax nodig hebt om units te produceren (en je opgehoopte geld laat je dit doen). Laat zelf ook teveel geld ophopen en ben de laatste potjes echt heel erg aan het focusen op mijn macro game. Werkt iets anders voor zerg, maar het principe van geld laaghouden, productie hoog is wel hetzelfde.

Dat je met die strat de AI kunt verslaan geloof ik, maar als je meteen na je OC 6 rax neergooit en je tegenstander doet een early push met een stel hellions, marines en marauders (uit 1 of 2 rax en een factory) kun je dat niet tegenhouden: je geeft je tegenstander in principe een vrijbrief om mapcontrol te pakken. Hij kan dan zonder problemen zijn exp pakken en misschien zelfs een 3e exp.
Map control ben je sowieso al snel kwijt als Terran, vooral als je mech gaat. Een bio-army werkt dit juist tegen, waardoor je met stim snel expo's kan snipen. En voor de goede orde, ik spaar die 750 minerals dus op, om 6 rax's tegelijk te kunnen bouwen. Niet omdat ik mijn productie niet hoog kan houden. Als die raxes er eenmaal staan, heb ik geen probleem om al die minerals te spenden. Je hebt immers veel productie gebouwen.
Maar goed, ik ga de build een paar keer testen tegen Terran. Ik ga deze proberen omdat 1/1/1 tegen terran mij zo tegenstaat. De potjes duren eindeloos en ik heb niet het geduld om te pushen met tanks. Misschien moet ik dat meer opbrengen.
pi_85288028
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef Revje1 het volgende:

[..]

Als je veel sc1 online heb gespeeld en een beetje aandacht heb voor de progamers is Nazgul en NTT geen onbekende.

Ntt stopte volgens mij toen sc nog veel gespeeld werd Nazgul niet.
Zij waren de beste scers van nederland en draaide met de top van de wereld mee.
NTT is nu een pokerspeler, een succesvolle overigens.
pi_85288086
veel Rabndom spelen helpt niet, merk wel dat ik beter wordt maar wordt nog steeds in de pan gehakt :P
pi_85288222
Ja, maar dat is precies wat ik bedoel: je spaart vroeg geld op, waardoor je kwetsbaar bent en je tegenstander gratis zijn exp kan pakken. Als hij dan ofwel je 6rax gezien heeft ofwel je ze verstopt hebt en hij dus niets ziet (met z'n scan), dan weet hij dat er een of andere rare strat aankomt: snel siege tanks eruit, een bunker (of twee bouwen) en snel missile turrets bouwen, ben je direct veilig van willekeurig welke cheese een terran er op dat moment uit kan gooien. Overigens in TvT ben je absoluut niet map control kwijt (het is immers een mirror match). In andere matchups ook niet echt: ja, het is lastiger, maar je wall-in maakt het zodat het minder belangrijk is. Dat betekent niet dat je je tegenstander volledig vrij kunt laten, maar wel dat je met bijvoorbeeld een groepje hellions of marauders (tegen zerg respectievelijk toss) kunt gaan patrouilleren zonder bang te zijn voor je basis. Terwijl je nooit in een head-on zijn leger kunt pakken weet je wel wat er gebeurt en laat je zien dat je niet jezelf vrijwillig opsluit in je basis en hij dus niet zomaar alle expansions kan pakken: dat is onverdedigbaar, ook tegen zo'n kleine groep.
pi_85288376
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:55 schreef andrew.koster het volgende:
Ja, maar dat is precies wat ik bedoel: je spaart vroeg geld op, waardoor je kwetsbaar bent en je tegenstander gratis zijn exp kan pakken. Als hij dan ofwel je 6rax gezien heeft ofwel je ze verstopt hebt en hij dus niets ziet (met z'n scan), dan weet hij dat er een of andere rare strat aankomt: snel siege tanks eruit, een bunker (of twee bouwen) en snel missile turrets bouwen, ben je direct veilig van willekeurig welke cheese een terran er op dat moment uit kan gooien. Overigens in TvT ben je absoluut niet map control kwijt (het is immers een mirror match). In andere matchups ook niet echt: ja, het is lastiger, maar je wall-in maakt het zodat het minder belangrijk is. Dat betekent niet dat je je tegenstander volledig vrij kunt laten, maar wel dat je met bijvoorbeeld een groepje hellions of marauders (tegen zerg respectievelijk toss) kunt gaan patrouilleren zonder bang te zijn voor je basis. Terwijl je nooit in een head-on zijn leger kunt pakken weet je wel wat er gebeurt en laat je zien dat je niet jezelf vrijwillig opsluit in je basis en hij dus niet zomaar alle expansions kan pakken: dat is onverdedigbaar, ook tegen zo'n kleine groep.
Snel siege tanks, snel missle turrets. Dat duurt ook even. En ik heb nog weinig Terrans gespeeld die fast Expanden zodra ze niet een usual Terran opening zien. En je geeft zelf al aan dat hij ook gelijk gaat turtlen om schade van een rare cheese/strategie te voorkomen. Waarom zou ie dan ook gelijk zijn natural pakken? En als je dus tegen siege Tanks speelt, heb jij een hogere mobility.
En over vroeg kwetsbaar zijn. Met 2 bunkers heb ik de eerste timing push van de AI tegengehouden ( met zelfs 2 thors). Dus zo kwetsbaar ben je zelf ook niet, zolang je scv's maar laat repairen.

Je hebt alleen die window dat je kwetsbaar bent als je die 6 rax bouwt op 18 supply.
pi_85288478
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:34 schreef Cudles het volgende:

[..]

True, dat viel op. Maar trok hij niet terug omdat hij anders toch verloor? Anyway hier is het TL topic ervan. Het schijnt sowieso tegen protoss goed te werken. Al weet ik niet hoe ze dat met colossus oplossen. Waarschijnlijk met een paar ghosts ertussen?
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=137023
EMP is natuurlijk goed tegen toss, maar afhankelijk van de map wordt je hele leger inclusief ghosts gewoon vanaf high ground geroosterd terwijl jij eronder staat. Ook al heb je vision, 9 range tegen 6 maakt het onmogelijk. Als een toss dit soort spel ziet kan hij meteen colossus/stalker gaan en met 1 photon cannon zijn ramp afblokken. Natuurlijk is het geheel afhankelijk van of hij het scout, maar een all-in build order pakken en die perfectioneren maakt je geen goede speler. Zodra je namelijk wat anders moet doen heb je geen idee hoe je moet spelen. De 1-1-1 strat is juist zo sterk want je kunt er alle kanten mee op. Je kunt alsnog een bioball bouwen, maar met tank support, of je kunt er heavy mech mee techen. Het is een hele open manier om het spel te openen, waar lastig op te antwoorden is. Het is veilig en veelzijdig. TvT weet ik overigens heel weinig van, dus geen idee of 1-1-1 ook tegen terran goed is, maar een all-in rush zal je spelletjes winnen, maar het is absoluut niet onverslaanbaar (*bijna* al die strats zijn er in beta uitgewied): als je doel is om eerste te staan in gold league (of misschien zelfs platinum( zal het goed werken. Als je doel is om goed te spelen, is het niet het antwoord.
pi_85288640
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:00 schreef Cudles het volgende:

[..]

Snel siege tanks, snel missle turrets. Dat duurt ook even. En ik heb nog weinig Terrans gespeeld die fast Expanden zodra ze niet een usual Terran opening zien. En je geeft zelf al aan dat hij ook gelijk gaat turtlen om schade van een rare cheese/strategie te voorkomen. Waarom zou ie dan ook gelijk zijn natural pakken? En als je dus tegen siege Tanks speelt, heb jij een hogere mobility.
En over vroeg kwetsbaar zijn. Met 2 bunkers heb ik de eerste timing push van de AI tegengehouden ( met zelfs 2 thors). Dus zo kwetsbaar ben je zelf ook niet, zolang je scv's maar laat repairen.

Je hebt alleen die window dat je kwetsbaar bent als je die 6 rax bouwt op 18 supply.
Tja, dat is het dus: misschien is het TvT een ontzettend goede strategie en kun je het uitbouwen. De strategie genoemd op teamliquid is heel erg bedoeld als een all-in rush. Als bioball > mech, dan zal dit natuurlijk een standaard TvT play zijn, maar ik zie dit echt niet winnen van iemand die 2/3 van jouw investering in hellions met blauw vuur doet. Dan heeft hij twee siege tanks op high ground staan en zijn exp gepakt. Overigens 6 rax op 18 supply is belachelijk vroeg. En dan had je ook 2 bunkers? Had je 10 SCVs of zo? Dat is echt wel een all-in.

EDIT: maar ik ga nu spelen. Speel zerg, als je het tegen Z wil testen, voeg me maar toe. Mijn info is ergens op pagina 4 of 5 (als het niet al in de OP staat).
pi_85289907
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:09 schreef andrew.koster het volgende:

[..]

Tja, dat is het dus: misschien is het TvT een ontzettend goede strategie en kun je het uitbouwen. De strategie genoemd op teamliquid is heel erg bedoeld als een all-in rush. Als bioball > mech, dan zal dit natuurlijk een standaard TvT play zijn, maar ik zie dit echt niet winnen van iemand die 2/3 van jouw investering in hellions met blauw vuur doet. Dan heeft hij twee siege tanks op high ground staan en zijn exp gepakt. Overigens 6 rax op 18 supply is belachelijk vroeg. En dan had je ook 2 bunkers? Had je 10 SCVs of zo? Dat is echt wel een all-in.

EDIT: maar ik ga nu spelen. Speel zerg, als je het tegen Z wil testen, voeg me maar toe. Mijn info is ergens op pagina 4 of 5 (als het niet al in de OP staat).
Ach jah. Tegen zerg ga ik wel gewoon 1/1/1. En protoss vaak ook. Of Ghost / Marines en dan later Mech. Ik sta nu 43 platinum. Rankde eerst op 6. En daar niet gekomen door cheese/ all-in builds. Maar ik ben terug gevallen door veel TvT te verliezen (en bij andere matchups ook potjes natuurlijk verloren omdat ik gewoon slechter was dan mijn tegenspeler). Daarom was ik op zoek naar een andere strategie. Maar het lijkt toch dat 1/1/1 TvT de enige manier is viable de ladder te beklimmen.

Alleen die potjes duren zo langgggg :'(
pi_85291304
Okee, doe maar of ik niets heb gezegd. Maar niet alle noobs all-in builds aan gaan leren heh, daar hebben ze al genoeg van in brons ;)

Zerg spelen heeft 1 voordeel: ZvZ is maximaal bij T2 al afgelopen :P Kun je met TvT trouwens niet met medivac drops of ravens flink gaan zieken? Dan moet het toch sneller gaan?
pi_85291546
Net met Katth wat 2v2 matches gespeeld, het begon goed en we wonnen gelijk de eerste 2 maar toen werden we 2x genaaid door zergling rushes, irritant dat we de ingang niet dicht konden bouwen in die map en was net 20 seconden te laat met mijn 2e barracks.

Op het eind nog even 2 potjes gewonnen met Terran/Protoss. Rush konden we tegenhouden, gelukkig dit keer wel goede defense gebouwd. Daarna voids in aanval en toen was het over en uit :)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:06:26 #216
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_85291667
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:02 schreef McGilles het volgende:
Net met Katth wat 2v2 matches gespeeld, het begon goed en we wonnen gelijk de eerste 2 maar toen werden we 2x genaaid door zergling rushes, irritant dat we de ingang niet dicht konden bouwen in die map en was net 20 seconden te laat met mijn 2e barracks.

Op het eind nog even 2 potjes gewonnen met Terran/Protoss. Rush konden we tegenhouden, gelukkig dit keer wel goede defense gebouwd. Daarna voids in aanval en toen was het over en uit :)
"Genaaid" :P

Het was meer mijn naïviteit om te denken dat ik niet gerushed zou worden, maar goed dat laatste potje zagen we de rush op tijd aankomen door wat beter scout werk en konden we het afslaan. Daarna was het gelopen, omdat ik met mijn reaper al de protos zijn probes al kapot had gemaakt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:45:19 #217
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_85292986
EMP is zwaar overpowered tegen Protoss. 12 range, Ghost zit daar rustig gecloakt, killt je hele leger. Hoeft nieteens geresearched te worden. Echt lachwekkend.
Putting the laughter back in slaughter.
pi_85293187
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:53 schreef andrew.koster het volgende:
Okee, doe maar of ik niets heb gezegd. Maar niet alle noobs all-in builds aan gaan leren heh, daar hebben ze al genoeg van in brons ;)

Zerg spelen heeft 1 voordeel: ZvZ is maximaal bij T2 al afgelopen :P Kun je met TvT trouwens niet met medivac drops of ravens flink gaan zieken? Dan moet het toch sneller gaan?
Haha, I won't. Ik leer ze alleen te herkennen :P
Met drops kom je inderdaad wel een eindje en ik zou dat ook wat meer moeten gaan gebruiken. Vooral omdat ik vaak toch alle tijd heb. TvT is nogal een turtle game namelijk.
En wat betreft Ravens en eventuele banshee harass. Al snel staan basissen vol met missle turrets. Dan heb je er niet veel meer aan. Ik zit er over te denken om dat dus te skippen (banshees), zodat ik later ghostsdrops kan uitvoeren met triple nukes. Als je eerst met banshees hebt lopen harassen, zien die turrets later je ghosts :+
Al vraag ik me wel af wat ik dan het beste kan nuken... army of command centers of production buildings. En 3 ghost academy's is ook een behoorlijke investering.

Supply depots zijn op zich snel weer op te bouwen. Production buildings kosten ook vaak nog gas, dus waarschijnlijk is dat het handigst, als er geen kans bestaat om een command center te nuke/snipen.

Het is in ieder geval een intrigerend spelletje

[ Bericht 2% gewijzigd door Cudles op 15-08-2010 00:00:07 ]
pi_85296330
Zijn de minimale specs voor windows het zelfde voor OSX? :)
* heb gegoogled, maar zelfs op de officiele site staat bij spec info coming soon :% *
pi_85296895
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:28 schreef NietTeVolgen het volgende:
Zijn de minimale specs voor windows het zelfde voor OSX? :)
* heb gegoogled, maar zelfs op de officiele site staat bij spec info coming soon :% *
Huh? Weet niet welke officiele website jij kijkt, maarreh...
http://eu.blizzard.com/su(...)er=1&categoryId=7040
pi_85304616
Even door de duidelijkheid, de 3 maps die ik hier aanvink, die krijg je dan minder snel toch? Mijn Engels is niet geweldig, vandaar deze vraag. :P

pi_85305581
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Even door de duidelijkheid, de 3 maps die ik hier aanvink, die krijg je dan minder snel toch? Mijn Engels is niet geweldig, vandaar deze vraag. :P

[ afbeelding ]
Ja als je daar maps aanvinkt worden die minder snel geselecteerd als je aan het zoeken bent naar games.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_85305629
quote:

[ afbeelding ]
Snap je wel wat van het hele Starcraft verhaal dan? :P Vote against lijkt me toch vrij duidelijk...
Facts don't care about your feelings
pi_85306251
quote:

[ afbeelding ]
ook emt slecht Engels kom je een heel eind. Je hebt gelijk. less frequently is minder regelmatig. (dus minder vaak)
pi_85306382
What the hell, ik word hier gepromote van silver league naar platinum ;( in de 3v3. Dan wordt het nu echt spelen :P
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:47:02 #226
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_85308995
Ik heb me net toch een episch potje van 1,5 uur gespeeld. Gelukkig kwam ik uiteindelijk als sterkste uit de bus omdat ik vroeg in het potje al de meerderheid van de map onder mijn controle had. Helaasfaalde mijn 6 rax marine rush dus moest ik gaan techen. uiteindelijk met thors en van die enorme vliegschepen hem kapot gemaakt door elke uitbreiding van hem tegen te werken. Hij had zijn basis echter vol met anti air en van die artilerie tanks dus ik kwam er maar niet in. uiteindelijk was het toch gelukt omdat ik bij een andere basis zijn viking squad met enorm veel marines nipt versloeg.

Fokking epic :P
ff wachten nog
pi_85309448
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Snap je wel wat van het hele Starcraft verhaal dan? :P Vote against lijkt me toch vrij duidelijk...
True, maar dacht, vraag het tóch even na, want ik zou het logischer vinden als je op maps kon stemmen die je juist wél graag wil. ;)
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:02:26 #228
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_85309538
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:47 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb me net toch een episch potje van 1,5 uur gespeeld. Gelukkig kwam ik uiteindelijk als sterkste uit de bus omdat ik vroeg in het potje al de meerderheid van de map onder mijn controle had. Helaasfaalde mijn 6 rax marine rush dus moest ik gaan techen. uiteindelijk met thors en van die enorme vliegschepen hem kapot gemaakt door elke uitbreiding van hem tegen te werken. Hij had zijn basis echter vol met anti air en van die artilerie tanks dus ik kwam er maar niet in. uiteindelijk was het toch gelukt omdat ik bij een andere basis zijn viking squad met enorm veel marines nipt versloeg.

Fokking epic :P
Houd jij van kaas ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_85309752
ik kom er steeds meer achter dat ik wel op mn plaats ben op platinum en niet in diamond thuis hoor. Ik verlies nu steeeds vaker omdat ik meer op andere dingen probeer te letten (macro-en en op tijd exp maken) en andere units bouwen dan marines en marauders. Nog een hoop te leren though. Laat mij maar ff in platina wat aankloten.
pi_85310349
Ik weet silver nog vaak genoeg te verkloten in 1v1. Speelt 2v2 gold en 3v3 platinum dus ik snap er allemaal niks meer van. In platinum zitten ook zat noobs en silver ook weer pro's :X
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:27:42 #231
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_85310440
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:02 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

Houd jij van kaas ?
Nee
ff wachten nog
pi_85311162
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik weet silver nog vaak genoeg te verkloten in 1v1. Speelt 2v2 gold en 3v3 platinum dus ik snap er allemaal niks meer van. In platinum zitten ook zat noobs en silver ook weer pro's :X
Klopt ook, of je nou in silver of platinum zit maakt niet heel veel uit hoor, nu nog niet iig. Een goede speler hoeft maar 2 potjes te verkloten tijdens zijn 5 placement matches en hij zit in zilver, terwijl een noob toevallig een paar keer geluk kan hebben en zo in gold/platinum komt.

Ik kom in mijn league van alles en nogwat tegen, van dikke noob tot halve pro.

Het spel is ook niet zoals andere strategy games, zelfs een zeer ervaren spelen kan van een beginner verliezen. Bijvoorbeeld Warhammer 40k in het verleden kon je als beginner gewoon echt niet winnen van een ervaren speler, daar had ik ~900 played waarvan 92% wins.
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:15:22 #233
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85312015
Echt weer he, zuigelijke teammates weer op 4vs4. Doen maar lekker niks :r
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:17:37 #234
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85312070
Hoe kick je iemand uit room?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:20:31 #235
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_85312158
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Echt weer he, zuigelijke teammates weer op 4vs4. Doen maar lekker niks :r
Geef is spelernamen, volgens mij zat ik net bij jou :P
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:22:21 #236
202546 Baszh
The Dude abides
pi_85312230
Als ik een replay download waar moet ik hem dan in dumpen wil ik hem kunnen openen vanuit sc2?
momenteel moet ik sc2 afsluiten en dan opstarten door op die replay te klikken en dat is een beetje lam.

Gewoon in 'replays' dumpen werkt niet :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:25:48 #237
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85312336
Volgens gaat mij videokaart ook stuk! :r Geheugen naar de knoppen. Wordt weer garantie claimen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:26:43 #238
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_85312364
Iemand anders last van lag?
Do androids dream of electric sheep?
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:29:53 #239
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_85312450
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:20 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

Geef is spelernamen, volgens mij zat ik net bij jou :P
Weet ik niet meer.. -O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:31:04 #240
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_85312489
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:29 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Weet ik niet meer.. -O-
Replay bekijken ;)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_85313047
Laat ik ook maar eens mijn ID hier posten, iedereen op mijn lijst is op vakantie ;(

zondag 15 augustus 2010 @ 16:54:29 #242
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_85313354
Net een ZvT gespeeld. Nadat ik zijn mainbase en natural had vernietigd met mijn Ultralisks en muta's ging hij op Lost Temple naar een eiland met zijn hele basis. Nadat ik zijn battlecruisers en eilandbasis had vernietigd met corrupters en broodlords verstopte hij zijn gebouwen door ze naar de hoeken van de map te vliegen.

Uiteindelijk heeft het potje 1,5 uur geduurd.

:r
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_85313521
Iemand trouwens al een winpercentage van 80+%?
pi_85313537
Hier mijn bijdrage, voeg me maar toe als je wilt spelen :)
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:59:43 #245
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85313564
ik en mijn maatje tegen een dubbel protoss, wij rushen één van hen die voor instant void rays gaat, hij leaved nadat we een stargate vernietigd hebben ( :') ) zijn maatje kan hem genoeg coveren, en wint 2v1 van ons :')

janken :')
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_85313808
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:59 schreef Salamando het volgende:
ik en mijn maatje tegen een dubbel protoss, wij rushen één van hen die voor instant void rays gaat, hij leaved nadat we een stargate vernietigd hebben ( :') ) zijn maatje kan hem genoeg coveren, en wint 2v1 van ons :')

janken :')
Hoe kan je nou 2v1 verliezen? Wat deze jullie en wat deed hij?
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:10:37 #247
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_85313936
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:06 schreef McGilles het volgende:

[..]

Die ene dude is gewoon stuk beter, shit happens :D Wat zijn jullie silver gold?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:27:12 #248
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_85314561
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:06 schreef McGilles het volgende:

[..]

we konden de base van degene die leavede niet afmaken, dus had hij gewoon dubbele income + alle resources die de leaver nog had (dat waren er veel, hij had pas 2 units gemaakt ofzo). Hij kon ons dus outspammen aangezien wij gerusht hadden :{

we zijn volgens mij silver btw, maar horen daar niet thuis :P
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:54:23 #249
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_85315348
Outmatched: 2 Insane A.I. (achievement) is echt makkelijk op Twilight Fortress met cannon rush. :D
"The world is a mess and I just need to rule it!"
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:57:18 #250
202546 Baszh
The Dude abides
pi_85315432
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef Wriggles het volgende:
Outmatched: 2 Insane A.I. (achievement) is echt makkelijk op Twilight Fortress met cannon rush. :D
Alles versus AI is makkelijk met cannon rush. :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')