ik haat banelings. Helemaal omdat ik fan ben van marines:Pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:51 schreef GoodGawd het volgende:
Tsss net weer een zeg baneling bust overleeft.
Die sig past zichzelf niet aan he?
Das zo niet waar he, early gas = reapers.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:17 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Ik kan 't meestal ook niet zien, zeker Terran is erg lastig (bijv: rax + tech lab, gaat ie reaper harass doen, of mass marauder met medivacs en marines ofzo?). Het eerste waar je op kan letten is of ie vroeg z'n gas pakt. Dat geeft vaak aan dat je niet zo bang hoeft te zijn voor een vroege aanval, omdat gas meestal impliceert dat iemand gaat techen.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Das zo niet waar he, early gas = reapers.
Gewoon naar http://sc2sig.com/ gaan, en de rest spreekt voor zich.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:53 schreef zforces het volgende:
ok hoe werkt dat profile pic als sig?
jah daar lukt het me. Maar je kan dat ding als signature instellen hier op fok lukt me niet (nooob:P)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon naar http://sc2sig.com/ gaan, en de rest spreekt voor zich.
pas een weekje op het forum van fok:P. Neej nog niet opgevallen dus:P.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:02 schreef .aeon het volgende:
Omdat je geen afbeeldingen in je signature kan plaatsen op FOK!
Nooit opgevallen?
Scannen, Raven, missle turret Observer en zulks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef TwenteFC het volgende:
Maar nog iemand tips voor die ingravende zergs?
weet je ngo die tactiek van 2 barracks bouwen en overvliegen naar je basis? Werkt met 2v2 ook. Grote map, 4 barracks met zn 2en bij hun basis bouwen. overvliegen en bouwen. Easy pickings.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Scannen, Raven, missle turret Observer en zulks.
Detectors hebben.
Detectors: protoss observer, zerg overseer (let op, niet overlord. lair tech en dan morph je een overlord), terran raven of scansweep. Als ze in je basis komen dan missile turrets, spore crawlers of photon cannons.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef TwenteFC het volgende:
Maar nog iemand tips voor die ingravende zergs?
En kan je het ook scouten? Moet de zerg er speciaal iets voor maken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Detectors: protoss observer, zerg overseer (let op, niet overlord. lair tech en dan morph je een overlord), terran raven of scansweep. Als ze in je basis komen dan missile turrets, spore crawlers of photon cannons.
Je researched het bij de Lair (geupgrade Hatchery)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En kan je het ook scouten? Moet de zerg er speciaal iets voor maken?
Tuurlijk, kommaaropquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand zo een potje doen? Je wint waarschijnlijk dik van me, maar ik vind het wel leerzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |