das best vlot, zerg rush?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:45 schreef Wriggles het volgende:
Zojuist de Insane Blitz achievement (Win van Insane A.I. binnen 5 min) gehaald.
Heb je wel Custom Game gedaan? (Single Player -> Play versus A.I. werkt niet)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:18 schreef zforces het volgende:
het lukte. heb in 4:16 gewonnen. Maar krijg geen achievement ...?
kwam erachter:Pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:23 schreef Wriggles het volgende:
[..]
Heb je wel Custom Game gedaan? (Single Player -> Play versus A.I. werkt niet)
Omdat ik vrienden heb.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trouwens, waarom speelt iedereen zo graag 3-3 en 4-4 ? Het is een groot bunker/cannon/turtle/tech festijn, komt bijna geen tactiek aan te pas.
Speel liever 1-1 , krijg je ook niet die 'team suxxxxxx' commentaren
maarja, persoonlijke voorkeur ^^ valt me alleen op dat ik een van de weinigen ben
Omdat ik vanuit mijn Tiberian Sun tijd nog heel veel oude clanmaten ken waarmee ik eindelijk na 10 jaar weer een game heb gevonden die we allemaal weer super vinden. In de tussentijds was de een CS gaan spelen, ander RTCW en weer een ander COD.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Trouwens, waarom speelt iedereen zo graag 3-3 en 4-4 ? Het is een groot bunker/cannon/turtle/tech festijn, komt bijna geen tactiek aan te pas.
Speel liever 1-1 , krijg je ook niet die 'team suxxxxxx' commentaren
maarja, persoonlijke voorkeur ^^ valt me alleen op dat ik een van de weinigen ben
Met mutas ga ik altijd eerst voor z'n harvestertjes killen, dat gaat zo ontzettend snelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:44 schreef andrew.koster het volgende:
Aaaah, moet ff stoom afblazen. Gister op zo'n vervelende wijze een potje verloren. ZvZ begon met hordes lings en elkaar een beetje etteren, maar was ondertussen richting mutas aan het techen terwijl hij nog geen lair had. Zijn lings sloten me inmiddels wel een beetje op, maar de eerste mutas kwamen eruit. Inmiddels had hij wel een paar hydras in z'n main en burrow tech, dus zijn inmiddels overmacht aan lings direct aanvallen was zinloos. Snel z'n exp bij de gold minerals verwoest en een kijkje in z'n main. Kon net z'n hydra den verwoesten voor ik redelijk gehavend weg moest wezen. Ondertussen waren zijn lings weer in m'n basis en probeerden ze de spire dood te maken, maar de paar mutas die inmiddels weer gespawned waren verhielpen dit. Dus weer met een paar mutas naar z'n basis om z'n 2 queens en 4 hydras aan te pakken en zijn mineral line te vernietigen. Ondertussen weer 2 mutas gespawned, maar zijn lings hebben inmiddels mijn supply line vermoord (en ik de zijne). Omdat ik twee mutas als verdediging heb ben ik niet zo bang voor een base rush, maar hij gaat ervoor. Spire en hatchery vallen, terwijl hij twee hatcheries heeft en mijn mutas er dus wat langer over doen.
Uiteindelijk had hij 5 lings over na de broodlings uit mijn gebouwen en verlies ik het omdat ik denk dat zijn lings dood zijn en ik mijn 2 extra mutas mee neem naar zijn basis. Dubbel stom omdat ik een hatchery probeerde te bouwen waar ze geburrowed waren en niet door had dat zijn lings de reden waren dat ik daar niet kon bouwen. Dubbel stom! Toen ik doorhad dat mijn gebouwen bijna op waren snel geprobeerd op een andere plek te bouwen, maar een fractie van een seconde te laat :S
Over teamspeak gesproken, gebruik je de ingame optie of niet? Want als ik door m'n mic praat ingame zie ik wel dat balkje bewegen van het spraakvolume van mij maar niemand hoort mij, enig idee hoe dit kan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef l3laster het volgende:
[..]
Omdat ik vanuit mijn Tiberian Sun tijd nog heel veel oude clanmaten ken waarmee ik eindelijk na 10 jaar weer een game heb gevonden die we allemaal weer super vinden. In de tussentijds was de een CS gaan spelen, ander RTCW en weer een ander COD.
En het is gewoon super relaxed op teamspeak beetje taxs bespreken, maar vooral op elkaar zeiken als iemand ergens steken laat vallen. Als je al zo lang met elkaar speeld boeit dat niet.... maar maakt het juist intenser en leuker....
Ennuh in de tactiek vergis je je, want 3vs3 gaat gewoon om map control zeker op de grotere mappen!! En je wilt niet weten hoeveel spelers daar waardeloos in zijn...
Ik heb precies hetzelfde. Gebruik vaak gewoon ventrilo of skype.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Over teamspeak gesproken, gebruik je de ingame optie of niet? Want als ik door m'n mic praat ingame zie ik wel dat balkje bewegen van het spraakvolume van mij maar niemand hoort mij, enig idee hoe dit kan?
Ik gebruik de ingame optie niet (ook nog niet eens geprobeerd) maar tis gewoon vanzelfsprekend om tijdens het gamen op teamspeak2 te zitten of ventrilo (hangt er vanaf met wie ik speel)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Over teamspeak gesproken, gebruik je de ingame optie of niet? Want als ik door m'n mic praat ingame zie ik wel dat balkje bewegen van het spraakvolume van mij maar niemand hoort mij, enig idee hoe dit kan?
Dat hangt toch vooral van de proxy af. Heb je het over een 3gate proxy? Dan heb je het sowieso te lang door laten bouwen. Als je het over toss hebt snap ik je 1-1-1 niet helemaal (bedoel je gateway, stargate en robotics bay?). Als die geproxied worden snap ik er al helemaal niets meer van. Iets meer uitleg en ik kan misschien helpen, maar het probleem lijkt me niet in je specifieke taktiek tegen proxies maar in het scouten ervan. Als je veel geproxied wordt, moet je beter scouten. Tegen terran vind ik het sowieso leuk om een van mijn eerste drones naar zijn basis te sturen. Ten eerste ben je er meestal voor zijn SCV aan de supply depot begint en kun je die heerlijk etteren. Ten tweede zie je vreemde dingen als reaper rush, bunker rush of rax proxies makkelijk aankomen. Ten derde als hij je niet ziet kun je zelf altijd opteren voor een hatchery proxy, wat erg leuk is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nieuwe build aan het proberen met zerg. Kreeg veel proxy tegen dus probeer nu 12pool 14 hatch (afhankelijk van de spawnlocation) met een fast spine. Direct 6 zergs en scout over de gehele map. Enige probleem is, het faalt hard tegen een 3gate of een snelle 1-1-1. Kan niet snel genoeg techen naar hydras met +1 attack. Iemand al ervaring met de 12pool 14hatch tegen proxys ?
op plat, maar gold / silver wordt het niet veel anders door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |