Typo trouwensquote:
quote:
Cat Deeleyquote:
+1quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:45 schreef Sersjee het volgende:
Herrie! Herrie is goed. En Zakk Wylde is natuurlijk gewoon een held.
Cat is een heldin.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Cat DeeleyDat was vroeger op zaterdagochtend lekker wakker worden met de engelse tv op
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
hé bah, een liveset van een weinig interessante band
Dat zien we hierboven jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Cat is een helding.Ze presenteert nu op amerikaanse tv So You Think You Can Dance en dat doet ze zeer verdienstelijk.
Eens. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat je bij het concert helemaal uit je plaat gaat en dat het op de radio totaal niet over komt. Overigens ben ik wel een voorstander van live-opnamen (wat eigenlijk een rare term is) op de radio, want je kan wel horen of een band/artiest wat kan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Overigens vind ik livesets niet geweldig behalve als je er zelf bij bent
En op MTV, toen de M nog voor Muziek stond ipv voor Meuk, zoals nu...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Cat DeeleyDat was vroeger op zaterdagochtend lekker wakker worden met de engelse tv op
soms gaat het nog wel, als het een leuke band is, maar het zijn ook meteen 3 of 4 nummers achter elkaar, en wat Sersjee zegt..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Overigens vind ik livesets niet geweldig behalve als je er zelf bij bent
Ze staat vaak met een huilerige stem de show af te kondigen als er weer een leuke kandidaat het veld moet ruimen, op zoveel-inch heels staat ze als een hork mee te dansen met de talenten aan het begin van de show, ze geeft rake opmerkingen aan de jury. Geweldige presentatrice.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zien we hierboven jaOwnee, is weer een ander programna
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En op MTV, toen de M nog voor Muziek stond ipv voor Meuk, zoals nu...
Echt heyquote:
Inderdaad dat waren nog eens tijden. De jeugd van tegenwoordig zou eens moeten zien hoe MTV vroeger wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Erg he. Toen waren het nog eens tijden, het enige waar ik me toen op die zender aan stoorde was het onverstaanbare accent van . (Ja dit is een spaans clipje maar ik kan geen engelstalige vinden).quote:
Vermoedde idd al zoietsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze staat vaak met een huilerige stem de show af te kondigen als er weer een leuke kandidaat het veld moet ruimen, op zoveel-inch heels staat ze als een hork mee te dansen met de talenten aan het begin van de show, ze geeft rake opmerkingen aan de jury. Geweldige presentatrice.
Trouwens, het clipje is een parodie/sketch.
Een eeuw geleden ongeveer,quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uit de tijden van Happy Hardcorequote:
mezelf tot die jeugd rekenend vind ik het erg jammer dat ik met die meuk opgescheept zit, als het internet niet bestond zat ik waarschijnlijk noodgedwongen The Hills Herhaling 209 te kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad dat waren nog eens tijden. De jeugd van tegenwoordig zou eens moeten zien hoe MTV vroeger was
Geen ideequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:30 schreef Bol_Wan het volgende:
trouwens Timo, jij bent helemaal into de BBC, wanneer begint Jools weer?
is het tegenwoordig nog nieuws dat Frankrijk verliestquote:
Duitsland - Denemarken 2-2quote:
Wie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Ger Lagendijk (68) plotseling overleden
Voetbalmeneertje, toch wel heel wat grote namen onder zijn hoedequote:
nee, klappenquote:
Tergend overdreven zeiknummer.quote:
ik ookquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kansloze kutherrie. Compleet overgewaardeerde Foo Fighters
z
Morgen Hans.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 06:00 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen mensen ! Lekker wakker worden met Veenstra on-air![]()
WTFquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen Hans.
Bizar eind van m'n droom vannacht. Ik was iets heul anders aan het dromen en plotsklaps zat ik op Fok! te proberen een afscheidshaiku voor Veenstra te maken om 'm te bedanken voor 3 leuke weken ochtendradio. Maar ik kon maar niet inloggen en ik werd gefrustreerder en gefrustreerder en toen werd ik dus in lichte paniek wakker.
Maar eh, voor 't geval ik het straks vergeet: Veenstra bedankt.En nou oprotten uit m'n dromen.
Ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit was 'WantWant' met 'Stomme Trut'...
Hoorde ik dat nu echt?!
...
Hahahahahahquote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen Hans.
Bizar eind van m'n droom vannacht. Ik was iets heul anders aan het dromen en plotsklaps zat ik op Fok! te proberen een afscheidshaiku voor Veenstra te maken om 'm te bedanken voor 3 leuke weken ochtendradio. Maar ik kon maar niet inloggen en ik werd gefrustreerder en gefrustreerder en toen werd ik dus in lichte paniek wakker.
Maar eh, voor 't geval ik het straks vergeet: Veenstra bedankt.En nou oprotten uit m'n dromen.
Je Lipstick Stinkt.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen Hans.
Zeker niet de laatste.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:05 schreef Piles het volgende:
Ben ik de eerste die evendoet bij dit nummer?
quote:@RoelJewel Het zijn de arbeidsvitaminen, alleen maar HITS! Nieuwe hoor je op een ander tijdstip...
Dit is de tijd dat je als eenpersoonsonderzoeksbureautje met een nietszeggend persberichtje het ANP al haalt...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:04 schreef themauster het volgende:
Het Groningse plaatsje De Marne bestaat niet eenswel een gemeente met meerdere dorpen. Lekkere fout van de NOS
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik was godzijdank niet in de buurt van een werkende radio.quote:
Heel dom inderdaadquote:Oh ja, daarom was alleen handbagage niet handig. Daaaag toiletspullen en hallo dure miniverpakkingen na de douane. Dom.
Het lot was jou ontzettend gunstig gezind.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was godzijdank niet in de buurt van een werkende radio.
Gaan we dan ook veel optredens horen?quote:3FM zendt vanaf vanavond vier dagen lang uit vanaf het Sgizet-festival in Hongarije. Vorig jaar was 3FM voor het eerst te gast op het festival en maakte de zender vier programma's vanuit Hongarije. Dit jaar is de publieke popzender er maar liefst vier dagen.
De uitzendingen beginnen vanavond tussen 19:00 en 01:00 uur met Michiel Veenstra en Rudy Mackay vanaf het festivalterein. Morgenochtend presenteert Michiel Veenstra tussen 6:00 en 10:00 de ochtendshow vanaf Sgizet en Rudy Mackay is er 's avonds van 22:00 tot 1:00 uur.
Zaterdag komt Annemieke Hier 's ochtends tussen 10:00 en 12:00 uur vanuit Hongarije. 's Avonds komen alle uitzendingen van 3FM tussen 18:00 en 0:00 uur vanaf het festivalterein. Annemieke Schollaardt sluit de festivaluitzendingen op zondag van 10:00 tot 12:00 uur af.
Het Sziget Festival wordt gehouden in Boedapest en duurt maar liefst zeven dagen. Het bestaat sinds 1993 en is vooral de laatste jaren erg populair onder Nederlanders, Er komen bijna 400.000 bezoekers op af.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/20966144042
[..]
Heel dom inderdaad.
Misschien slaan ze de muziek niet over maar mogen ze ivm rechten niet uitzenden. Maar dat kun je incalculeren en dat wetende vind ik het overbodig om naar zo'n festival af te reizen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaan we dan ook veel optredens horen?
Festivalradio is vooral muziek. Daarna interviews en pas op plek 3 de randzaken. Helaas draait 3FM het om en slaan ze ze optredens van dat soort festivals over. Oh muziek nu lezen als optredens van artiesten o Sziget. De normale 3FM muziek gewoon minimaliseren.
Die regel bestaat ook pas een jaar of 3 ofzo. En gelukkig heeft verder het nooit iemand daaroverquote:
Ja het kan best dat sommige dingen niet uitgezonden mogen worden of een dag later daar is rekening mee te houden. Maar draai als je dan wel wat hebt draai dan rustig een paar nummers van een artiest achter elkaar als je de rechten daar van hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien slaan ze de muziek niet over maar mogen ze ivm rechten niet uitzenden. Maar dat kun je incalculeren en dat wetende vind ik het overbodig om naar zo'n festival af te reizen.
Maar goed we zullen het wel merken.
vind ik zelf niet eens zo erg... we hebben nu met Pinkpop, Rockin' Park en Werchter al drie festivals gehad en hoe anders is die line-up nu werkelijk? Ga maar na, ze gaan de grootste namen uitzenden dus krijg je: Fatihless, Muse, Mika, Thirty Seconds To Mars en Kasabian. Leuk maar allemaal al voorbij horen komen. Hoop dat ze wat gaan varieren met bijv. Madness, Iron Maiden, Hives, Specials enz. en misschien zelf wat hele onbekende namen maar dat lijkt me onmogelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaan we dan ook veel optredens horen?
Festivalradio is vooral muziek. Daarna interviews en pas op plek 3 de randzaken. Helaas draait 3FM het om en slaan ze ze optredens van dat soort festivals over. Oh muziek nu lezen als optredens van artiesten o Sziget. De normale 3FM muziek gewoon minimaliseren.
Die andere tweet met die foto van Tjibbequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/20966144042
[..]
Heel dom inderdaad.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:22 schreef alors het volgende:
Sander en Coen liggen samen in één bed
NL.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:31 schreef alors het volgende:
Zo weinig straf voor zulke smerige voyeurs
Toch nog smaak die gozer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:45 schreef -Hans- het volgende:
jeetje, net de top zoveel van Barry Paf @ TMF.. Vond het wel tof dat hij Cry Me A River op 2 had staan en D.A.N.C.E op P1. Viel mij niet tegen..!
Rest was trouwens niet veel soeps, maar goed de nummer 1 en 2 vond ik wel tofquote:
Jammer idd! toch wel jammer dat de nieuwe single van die gasten niet echt wordt opgepakt door 3FM.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:55 schreef Paul-89 het volgende:
Gorillaz![]()
Maar waarom dan niet de nieuwe ?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, echte Sziget-muziek, hoor ik.
En dat van onze duur betaalde belasingcenten!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat ophemelen legt de lat zo hoog.... Maar nee, dat gaat op de radio echt niet overkomen.
Daar begin ik nog niet eens over... Ben vooral benieuwd hoeveel muziek we te horen krijgen. Als 't bij wat DER RUDY op het veld blijft, kun je ook wat mensen opbellen en lekker in Nederland blijven.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat van onze duur betaalde belasingcenten!!!
Verwacht met name vanavond en morgen/weekend veel aandacht, maar hebben de Hives nou al gespeeld of niet? Indien het eerste had ik graag de live-opname gehoordquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar begin ik nog niet eens over... Ben vooral benieuwd hoeveel muziek we te horen krijgen. Als 't bij wat DER RUDY op het veld blijft, kun je ook wat mensen opbellen en lekker in Nederland blijven.
Je kunt alvast met je vlaggetje bij de radio gaan zitten om zaterdagavond een interview met die lieden te horen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht met name vanavond en morgen/weekend veel aandacht, maar hebben de Hives nou al gespeeld of niet? Indien het eerste had ik graag de live-opname gehoord.
Je hebt een reactie:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk, Sia! Zeker de headliner van het festival he!
Tsjongejonge. En daarom vliegen ze met een team naar Boedapest.
.
.
quote:@michielveenstraa: @RoelJewel nee, want dan mis je de sfeer hier en dat is wat we willen laten horen. Maar die discussie hebben we vorig jaar ook al gevoerd.
Jamaar, gratis bier!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk, Sia! Zeker de headliner van het festival he!
Tsjongejonge. En daarom vliegen ze met een team naar Boedapest.
.
.
Woei !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt alvast met je vlaggetje bij de radio gaan zitten om zaterdagavond een interview met die lieden te horen!.
Gewoon 8x in 2 dagen. Ik vind dat ook wel erg veel hoorquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:23 schreef alors het volgende:
Ik krijg echt oorkanker en uitslag van die grafplaat van Sia de hoer
Yup, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Alsof wat interviewtjes met dronken festivalgangers de sfeer weergeeftquote:
Of misschien moeten we minder vaak aan 1 stuk door 3fm luisteren. Dan valt het minder op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon 8x in 2 dagen. Ik vind dat ook wel erg veel hoor. Tsja, het is wel een hit natuurlijk maar kom op we zitten bijna op 300x in 4 maanden tijd. Dan wordt het toch wel tijd om te minderen, lijkt mij.
Ik heb vandaag serieus 1 uur radio geluisterd (stukje Veenstra in de ochtend en nu), maar heb toch 2x die SIA gehoordquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Of misschien moeten we minder vaak aan 1 stuk door 3fm luisteren. Dan valt het minder op.
Het heeft imho alleen echt meerwaarde wanneer je optredens laat horen. Interviews met festivalgangers voegt een beetje toe, maar alleen dat natuurlijk nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Alsof wat interviewtjes met dronken festivalgangers de sfeer weergeeft.
Je gaat nu echt naar dingen zoeken he?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Robbie Williams. Staat er ook niet. Wordt ook alleen maar gedraaid omdat ie vorige week is getrouwd.
Ja, dat kan wel zo zijn, maar ik geloof dat dat niets afdoet aan mijn onderbouwing. Als ik ongelijk heb, hoor ik 't graag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Maar Michiel heeft wel een beetje gelijk over jou Roel... je 'zeurt' wel steeds
quote:I'm Mr Eric Cheung, I picked your email to help in transfer of $15.5 Million Dollars. Contact me for more details via email; cheungeric39@******.hk
Klinkt betrouwbaarquote:
Neuh. Ik zat ff het lijstje artiesten @ http://www.szigetfestival.nl/programma/compleetoverzicht te bekijkenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Je gaat nu echt naar dingen zoeken he?
Had je het stukje daarboven al wel gelezen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel zo zijn, maar ik geloof dat dat niets afdoet aan mijn onderbouwing. Als ik ongelijk heb, hoor ik 't graag.
Ik mag lijden dat er niet 3 uur lang alleen uit die lijst wordt gedraaid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Ik zat ff het lijstje artiesten @ http://www.szigetfestival.nl/programma/compleetoverzicht te bekijken.
Woah!!! Dichterbijer, doe je goed, wow! En dat daags na die geweldige aanbieding voor een penisverlenging zeker!quote:
Als je wil afvinken, kun je nu beginnen. Je hebt nog niets gemistquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik mag lijden dat er niet 3 uur lang alleen uit die lijst wordt gedraaid.
Die had ik net vanochtend laten uitvoerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Woah!!! Dichterbijer, doe je goed, wow! En dat daags na die geweldige aanbieding voor een penisverlenging zeker!
Ik zou denk ik ook niets missen als ik naar Sziget zou gaan. Tenminste, qua muziek. Maar ik ben dan ook van 't kaliber 'wa de boer nie kent da vret ie nie'.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je wil afvinken, kun je nu beginnen. Je hebt nog niets gemist.
Ah vandaar dat ik struikelde........over je post!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:48 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die had ik net vanochtend laten uitvoeren
Nou ik word niet bepaald nat van de line up.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Ik zat ff het lijstje artiesten @ http://www.szigetfestival.nl/programma/compleetoverzicht te bekijken.
Als Pakistan nou zelf ook ff die 10 miljard die ze jaarlijks in het militaire apparaat pompen daarop storten. Leuk begin!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu is die tegenwoordig ook niet heel veel meer waard.
quote:3fm op Szigetfestival is verspilt belastinggeld [ ja: http://twp.li/hanu || nee: http://twp.li/cdir ] #twittpoll
Staan wel leuke dingen tussen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik word niet bepaald nat van de line up.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik struikelde........over je post!
(Sersjee, kom maar op met je ba-da-chhhh smiley)
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met excuses da'k zo laat ben, de bank lag iets te lekker.
Tja, beetje herhaling van zetten. Vorig jaar was er precies dezelfde discussie. Ik kreeg er wel zo'n déjà vu bij, da'k de onvolprezen FOK!-search heb gebruikt om mijn visie op het gebeuren te achterhalen: hoppa.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Heftige discussie tussen Veenstra en Roel over het nut van deze uitzending.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:22 schreef Sersjee het volgende:
Maar ik peer 'em weer, want er moet bier gedronken worden. Niet da'k daar zin in heb, maar wat moet gebeuren, moet gebeuren.
UG.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Fuckzooi in slaap gevallen tijdens het NOS journaal. Minder.
Tja af en toe zijn er ook minder leuke dingen in het leven, na regen komt altijd zonneschijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:22 schreef Sersjee het volgende:
Maar ik peer 'em weer, want er moet bier gedronken worden. Niet da'k daar zin in heb, maar wat moet gebeuren, moet gebeuren.
Meer een afscheidscadeutje voor Der Rudy...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef Sirolf het volgende:
Marijke en Rudy vanaf Sziget, blijft een leuke combo.
Sssssst! Het gaat om de 'sfeer'!!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Liveuitzendingen vanaf festivals waar je helemaal geen livemuziek uit kan zenden!!!!!
3FM!!!!!!!!!
Voor die 3FM-medewerkers jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sssssst! Het gaat om de 'sfeer'!!!!!!
Word je nou nooit moe van jezelf?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sssssst! Het gaat om de 'sfeer'!!!!!!
Ik heb v/d week mijn 1e grijze haar ontdekt dus ik heb zin om te zeikenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Word je nou nooit moe van jezelf?
Dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:23 schreef Paul-89 het volgende:
Dat hij zich daar überhaupt druk om kan maken.Als het je niet zint/boeit zap je verder/zet je hem uit.
Joh, m'n slapen beginnen overeenkomsten te vertonen met die van George Clooney. Grijs is niet erg. Staat zelfs wel tof. Gedistingeerd is de term, geloof ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb v/d week mijn 1e grijze haar ontdekt dus ik heb zin om te zeikenDat 3FM live vanf LL, PP en Werchter komt kan ik nog begrijpen , maar waarom moet het ook zo nodig vanaf sziget en wat heeft het nut als ze niets live uit kunnen zenden?!
Je hebt misschien ook wel een punt.De Nederlandse festivals zijn niet meer wat het geweest is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, m'n slapen beginnen overeenkomsten te vertonen met die van George Clooney. Grijs is niet erg. Staat zelfs wel tof. Gedistingeerd is de term, geloof ik.
Maar waarom Sziget? Hierom.
En Sziget roeleert. Grote tijd.
Maar slaat de spijker hard op de kop...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 05:56 schreef hole1988 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/radio3/po/3fmnacht/20100813-01.wma?start=00:00:00&end=01:03:36![]()
Barend die een uur lang net deed of hij op sziget was.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
Dit topic is trouwens ook al 2 dagen oud, gaat niet zo snel![]()
Op vrijdag de 13e? Heftig man!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/stuyterkuycken/status/21050072993
BREKEND: om 12.00 uur extra journaal op alle zenders mbt het koningshuis. Aftreden Beatrix? RT RT
En wat is zijn bron?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/stuyterkuycken/status/21050072993
BREKEND: om 12.00 uur extra journaal op alle zenders mbt het koningshuis. Aftreden Beatrix? RT RT
Dit dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb 't 'm gevraagd. Ik houd 't op een hoax.
tís nu een kwartier na die tweet... en nog nergens iets te bekenen over dit nieuws... dus denk echt hoaxquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb 't 'm gevraagd. Ik houd 't op een hoax.
En al die sukkels maar RT en RT.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:33 schreef Dichterbijer het volgende:
@rachidfinge: Op twitter wordt het gerucht verspreid dat er om 12.00u een extra journaal is m.b.t. het Koningshuis. Dit is NIET WAAR.
Yupquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
tís nu een kwartier na die tweet... en nog nergens iets te bekenen over dit nieuws... dus denk echt hoax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |