Typo trouwensquote:
quote:
Cat Deeleyquote:
+1quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:45 schreef Sersjee het volgende:
Herrie! Herrie is goed. En Zakk Wylde is natuurlijk gewoon een held.
Cat is een heldin.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Cat DeeleyDat was vroeger op zaterdagochtend lekker wakker worden met de engelse tv op
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
hé bah, een liveset van een weinig interessante band
Dat zien we hierboven jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Cat is een helding.Ze presenteert nu op amerikaanse tv So You Think You Can Dance en dat doet ze zeer verdienstelijk.
Eens. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat je bij het concert helemaal uit je plaat gaat en dat het op de radio totaal niet over komt. Overigens ben ik wel een voorstander van live-opnamen (wat eigenlijk een rare term is) op de radio, want je kan wel horen of een band/artiest wat kan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Overigens vind ik livesets niet geweldig behalve als je er zelf bij bent
En op MTV, toen de M nog voor Muziek stond ipv voor Meuk, zoals nu...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Cat DeeleyDat was vroeger op zaterdagochtend lekker wakker worden met de engelse tv op
soms gaat het nog wel, als het een leuke band is, maar het zijn ook meteen 3 of 4 nummers achter elkaar, en wat Sersjee zegt..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Overigens vind ik livesets niet geweldig behalve als je er zelf bij bent
Ze staat vaak met een huilerige stem de show af te kondigen als er weer een leuke kandidaat het veld moet ruimen, op zoveel-inch heels staat ze als een hork mee te dansen met de talenten aan het begin van de show, ze geeft rake opmerkingen aan de jury. Geweldige presentatrice.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zien we hierboven jaOwnee, is weer een ander programna
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En op MTV, toen de M nog voor Muziek stond ipv voor Meuk, zoals nu...
Echt heyquote:
Inderdaad dat waren nog eens tijden. De jeugd van tegenwoordig zou eens moeten zien hoe MTV vroeger wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Erg he. Toen waren het nog eens tijden, het enige waar ik me toen op die zender aan stoorde was het onverstaanbare accent van . (Ja dit is een spaans clipje maar ik kan geen engelstalige vinden).quote:
Vermoedde idd al zoietsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze staat vaak met een huilerige stem de show af te kondigen als er weer een leuke kandidaat het veld moet ruimen, op zoveel-inch heels staat ze als een hork mee te dansen met de talenten aan het begin van de show, ze geeft rake opmerkingen aan de jury. Geweldige presentatrice.
Trouwens, het clipje is een parodie/sketch.
Een eeuw geleden ongeveer,quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uit de tijden van Happy Hardcorequote:
mezelf tot die jeugd rekenend vind ik het erg jammer dat ik met die meuk opgescheept zit, als het internet niet bestond zat ik waarschijnlijk noodgedwongen The Hills Herhaling 209 te kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad dat waren nog eens tijden. De jeugd van tegenwoordig zou eens moeten zien hoe MTV vroeger was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |