Er wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:22 schreef Auti het volgende:
Die gozer triggered echt als een idioot. Sorry dat ik er weer eens last van heb, ik wil niet offtopic gaan maar die gozer haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, en niet alleen bij mij.
Ik snap ook niet waarom hij gewoon door kan gaan onder kloons.
Dat zei ik gisteren dus alquote:
Thanks voor de melding & fixed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:25 schreef Michhas het volgende:
STING/Morph, zou een van jullie misschien even willen kijken naar de user Krishnaa?
[#34] CoD: Black Ops [X360/PS3]:HondjeS!!!
Ettertje post alleen maar reclame enzo
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:40 schreef wc-eend het volgende:
Wat de FAQ?
Er verschijnt continu: KPV7083170 op mijn scherm....
kerstprijsvraag bonuscode... lekkere communicatie dus als jij van niks weet...quote:
Ik lees mee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Evil_Koekje het volgende:
Minecraft 14 - Waar wij rustig verder bouwen.
't is weer als vanouds gezellig in 't MC topic..
We hebben er nog zo een jammer genoeg, loopt eerst in de server te fucken en nu hij daar geband is begint ie hier te trollen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik lees mee.
Heb UBERDHOKER een PM gestuurd over zijn postgedrag.
En het nieuwe topic aanpassen naar 470?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
Wie kan Hattrick #468: Omdat niemand anders t doet aanpassen naar 469?
Donequote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En het nieuwe topic aanpassen naar 470?
bvd.
Er is al een TR over gemaakt en het topic is inm al weer vol maar zou je het topic nummer willen aanpassen naar 475 voor de Piles reeksen?quote:
Donequote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is al een TR over gemaakt en het topic is inm al weer vol maar zou je het topic nummer willen aanpassen naar 475 voor de Piles reeksen?
Bvd.
Donequote:Op zondag 30 januari 2011 19:05 schreef Thormodo het volgende:
Zou de topicnaam "League Of Legends (LOL)" naar "League Of Legends (LOL) #2" kunnen worden aangepast?
Probeer het uitquote:Op zondag 30 januari 2011 18:52 schreef Ethanolic het volgende:
Kan er voor fifa geen apart ultimate team centraal topic komen?
Nouja ik speel het niet, maar als ik over iets anders praat leest iedereen er overheen omdat het toch niet over Ultimate Team gaatquote:
Zo beter?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef mash_ het volgende:
Killzone 3 [#1] - Waar de online beta online is!
Zou een mod de tt kunnen veranderen in: Killzone 3 [1] - Waar de online beta online is!
Merge verzoek gedaan, merciquote:Op maandag 7 februari 2011 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
Test Drive Unlimited 2
Test drive unlimited 2
Hmmmmm......
En gemerged.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |