abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85157490
Hoi allen,

Ik ben enkele maanden geleden op vakantie geweest naar Estland, hier hadden ze ontzettend lekkere vodka van het merk "Viru Valge". Ik kan echter in nederland nergens een slijterij vinden die dit merk verkoopt.

Weet iemand van jullie misschien een adresje waar ik aan deze vodka kan komen?

Plaatje ter illustratie: http://www.liviko.ee/failid/Viru_Valge_uus_1L.jpg

Alvast bedankt! :)
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
pi_85157661
Bison graswodka.. Super lekker!
pi_85158110
geen idee, maar stuur eens een email naar hun export manager en/of export coördinator
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_85168145
Misschien Ton Overmars, die heeft wel een aardig vodka assortiment.

Waarom heb je niet gelijk een paar dozen meegenomen, is EU en daar ook ongetwijfeld goedkoper :P
pi_85174486
Helemaal klem aan gezopen toen ik daar zat. Heerlijk spul. Heb het hier nooit gezien...
pi_85181683
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 01:09 schreef tjoptjop het volgende:
Misschien Ton Overmars, die heeft wel een aardig vodka assortiment.

Waarom heb je niet gelijk een paar dozen meegenomen, is EU en daar ook ongetwijfeld goedkoper :P
Daar denk je op het moment niet aan, je geniet van je vakantie he :D , en toen ik eenmaal terug in NL was ging ik me afvragen waar deze vodka te koop was. En tot mijn verbazing verkocht geen enkel van de grote slijterijen die ik ken het :{

Ik heb op de site van Ton Overmars gekeken, maar ook die heeft geen Viru Valge in zijn assortiment zitten :( . Hoe kunnen de slijterijen nou zulke goede vodka uit hun assortiment weglaten -_-
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
pi_85184146
Oke heb even heen en weer gecommuniceerd met de producent in Estland:

quote:
Hello from Liviko.

Thank You for inquiry but unfortunatelly Viru Valge is not currently available in the Netherlands. Test batch will be delivered in September but I do not know the future of the project.

So far no concrete information but we are working on this.

Best regards
In het korter-kort: Ze gaan in september een testbatch doen om te zien of het aanslaat, zoja dan krijgen wij ook Viru Valge.

Dus nog even doorbijten en geduldig blijven ^^
pi_85185040
die met groene appel :9
pi_85187386
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:44 schreef Bloodhound het volgende:

[..]

Daar denk je op het moment niet aan, je geniet van je vakantie he :D , en toen ik eenmaal terug in NL was ging ik me afvragen waar deze vodka te koop was. En tot mijn verbazing verkocht geen enkel van de grote slijterijen die ik ken het :{

Ik heb op de site van Ton Overmars gekeken, maar ook die heeft geen Viru Valge in zijn assortiment zitten :( . Hoe kunnen de slijterijen nou zulke goede vodka uit hun assortiment weglaten -_-
Het heeft jaren geduurd voordat mijn favoriete vodka mondjesmaat in de schappen verscheen
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:26:01 #10
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_96172354
Viru Valge. Ik ben ook wel benieuwd of het ergens in Nederland te krijgen is. Ik heb een fles gekregen van een vriend van mij die in Estland studeerde. Fantastisch goede wodka inderdaad. Mijn fles is nu ook zo goed als leeg en zou graag een nieuwe fles, of paar flessen willen hebben :P
World domination is my middle name.
  zaterdag 30 april 2011 @ 14:16:56 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96174881
Grappig, mijn man was 20 jaar geleden in estland en had een fles als aandenken meegenomen, staat hier voor me in de kast.
Denk dat het lastig wordt deze in NL te kopen trouwens.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:37:03 #12
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_96176409
Duitsland wellicht?
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:39:08 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96176455
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Duitsland wellicht?
Jep
Op Ebay.de
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=%22Viru+Valge%22
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')